Ketju meille parempiosaisille minä aloitan meillä on
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on välimerkkejä ja esim. pisteitä virkkeiden lopussa.
😂
Vierailija kirjoitti:
Just päivitin vanhemman range roverin uudempaan malliin ja tallissa kesää odottelee Lamborghini,joka on viimeisen päälle laitettu. Kahden kuukauden päästä on Australiaan lähtö edessä ja siellä vietetään noin kuukausi. On se vaan mukavaa kun bisnekset luistaa
En mä noista autoista tiedä mutta Australiasn pääsee kuka tahansa. Liput maksaa n. 800-900 euroa/menopaluu, varsinkin kun siellä alkaa talviaika parin kuukauden päästä. Mikään ei ole auki ja melko kylmäkin on, paitsi sisämaassa.
Mäkin olin pienipalkkaisena kuukauden siellä. Visa vinkumaan tai säästämällä.
Jotkut on niin köyhii et niil on vaan rahaa. ;)
En ole materiassa juurikaan parempiosainen.
Mutta olen terve. Mulla on mainio perhe ja suku. Olen saanut hyvät geenit. Olen pärjännyt opinnoissa ja saanut mielettömän mielenkiintoisen työpaikan. Olen saanut taitoja, joita osaan hyödyntää elämässä. Minulla on avuja, joiden ansiosta minun ei tarvitse olla koskaan yksin. Olen jo nyt saanut nauttia elämästä ja ihmisistä enemmän kuin moni muu saa koskaan elämänsä aikana.
Onnellisuutta ei mikään parempiosaisuus tuo.
Mulla on kissa joka on säilyny yllättävän pitkään jäämättä auton alle (9,5v)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mersua ja huvila.
Luuseri, varmaan on mun vanhat mersut ja huvila ku vaihdoin isompaan ja kalliimpaan, samalla kun ostin vaimolle omat. Huvilat on köyhille. Kesäkartano sen olla pitää.
Minulla on rajattomasti aikaa itselleni ja paljon kaltaistani seuraa lähibaarissa. Kaikki laskut maksetaan puolestani ja rahaa tulee seinästä Kela Gold Cardilla.
25 yksiötä
Talo tropiikissa
Ei autoa
Meillon kolme mersua ja kaks huvilaa ja rouvalla metriä leveä perse.. Isänällä vähä toista ja kakaroilla enemmän leveyttä kuin pituutta.
Te mitään parempiosaisia ole. Ei ne täällä vauvapalstalla heilu!!
Vierailija kirjoitti:
Meidän koti on sisustettu perintöantiikilla 1700-luvulta, taiteella ja kirjoilla. Lapset on moni kielisiä, osa vuodesta asutaan Kaakkois-Aasiassa. Ap
Ei vissiin rahat tai mielikuvitus oo riittäneet kuin Kaakkois-Aasiaan talveksi :) Älä hyvä ihminen sisusta kirjoilla vaan lue niitä.
Kaksi pölyimuria, tosi on, ostin uuden en vielä raskinut luopua vanhasta, se toimii jotenkuten.
Kaksi tohtorintutkintoa ja asustelen Tukholman Södermalmilla.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koti on sisustettu perintöantiikilla 1700-luvulta, taiteella ja kirjoilla. Lapset on moni kielisiä, osa vuodesta asutaan Kaakkois-Aasiassa. Ap
Ei rahaa uusiin? Voiko niiltä lapsilta leikata ylimääräiset pois? Luulisi haittaavan syömistä ja puhumista. Halvat hinnatko sinne Thaimaahan houkuttaa?
On meillä stereot, televisio, mikroaaltouuni ja videonauhuri.
On pakastin, kahvinkeitin, mikroprosessori ja pölynimuri.
On meillä stereot, televisio, mikroaaltouuni ja videonauhuri. On pakastin, kahvinkeitin, mikroprosessori ja pölynimuri.
Minulla on 39 prosentin ansiotuloveroprosentti. Palkastani saan käteen vain 53,25%.
Samoilla linjoilla.
T.40