Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo on nössö

Vierailija
24.01.2017 |

Seksiä pimeässä peiton alla, matkakohteet vaan jotain extraturvallisia ja tuttuja, samoin lentoyhtiöt, hotellit aina etukäteen ja kaikki pitää olla niin suunniteltua ja turvallista. Ja kaikkialla on bakteereja. Mikään uusi vähän rosoisempi ruokamesta ei kelpaa. Ei mitään spontaania ja Extremeä ikinä. Riskit nollissa.

Menin sen kanssa naimisiin ja nyt ketuttaa. Millä herätän sen henkiin?

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkee. Ap

Ja mitä sitten tapahtuu? Miten sinä reagoit, miten tilanne jatkuu?

Joko a) jatkan valitusta ja sanon kyllästyneeni siihen etten saa sanoa mitään tai hän itkee

B) pyydän anteeksi jotta hän lopettaisi itkemisen

C) lähden pois koska ärsyttää

Mikään vaihtoehto ei toimi, kokeiltu on myös sitä rakentavaa keskustelua, mutta siitä seuraa usein joku yllä mainituista.

Ap

Älä pelästy tuota itkemistä. Ei keskustelun tarvitse päättyä itkemiseen. Sehän tarkoittaa vaan, että nyt ollaan sellaisen asian äärellä, joka koskettaa ja josta selvästi tarvitseekin puhua, koska se herättää tuollaisia tunteita.

Sen sijaan, että pelästyt, ärsyynnyt, poistut tai alat pyydellä anteeksi, anna vaimosi itkeä. Odota rauhassa, halaa, lohduta ja ennen kaikkea kuuntele. Anna vaimollesi se tunne, että hän saa näyttää tunteensa, myös negatiiviset sellaiset. Kerro, että se on ok. Yritä ymmärtää vaimoasi. Olisit ennemmin iloinen, että hän uskaltaa itkeä kanssasi.

Olen itsekin aikamoinen itkijä, eikä se vielä tarkoita muuta kuin että ollaan vaikean tai helpottavan asian äärellä ja että tunnelukot purkautuvat. Ei sitä itkua tarvitse saada heti loppumaan. Itku voi olla ihan hyvästäkin, minä en ainakaan uskalla edes itkeä kovin monen ihmisen edessä. Mieheni edessä uskallan ja se on hänelle ihan vain luottamuksen osoitus ja sen hän onneksi tietää. Patoutuneet tunteet ovat mielestäni paljon pahempi juttu kuin satunnaiset itkut.

Juuri tällaista neuvoa tarvitsin. Hyvä kommentti enkä olen ajatellut asiaa noin.

Muille: saa orgasmin tai kaksi kanssani ja matkat joita ehdotan on samaa hintaluokkaa minne hän haluaisi, ja voin maksaa hänelle lennot. Etenkin jos saan valita yhtiön. Mulle sopisi valita vuorotellen kohteet, hänelle ei.

Ap

Vierailija
142/143 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkee. Ap

Ja mitä sitten tapahtuu? Miten sinä reagoit, miten tilanne jatkuu?

Joko a) jatkan valitusta ja sanon kyllästyneeni siihen etten saa sanoa mitään tai hän itkee

B) pyydän anteeksi jotta hän lopettaisi itkemisen

C) lähden pois koska ärsyttää

Mikään vaihtoehto ei toimi, kokeiltu on myös sitä rakentavaa keskustelua, mutta siitä seuraa usein joku yllä mainituista.

Ap

Älä pelästy tuota itkemistä. Ei keskustelun tarvitse päättyä itkemiseen. Sehän tarkoittaa vaan, että nyt ollaan sellaisen asian äärellä, joka koskettaa ja josta selvästi tarvitseekin puhua, koska se herättää tuollaisia tunteita.

Sen sijaan, että pelästyt, ärsyynnyt, poistut tai alat pyydellä anteeksi, anna vaimosi itkeä. Odota rauhassa, halaa, lohduta ja ennen kaikkea kuuntele. Anna vaimollesi se tunne, että hän saa näyttää tunteensa, myös negatiiviset sellaiset. Kerro, että se on ok. Yritä ymmärtää vaimoasi. Olisit ennemmin iloinen, että hän uskaltaa itkeä kanssasi.

Olen itsekin aikamoinen itkijä, eikä se vielä tarkoita muuta kuin että ollaan vaikean tai helpottavan asian äärellä ja että tunnelukot purkautuvat. Ei sitä itkua tarvitse saada heti loppumaan. Itku voi olla ihan hyvästäkin, minä en ainakaan uskalla edes itkeä kovin monen ihmisen edessä. Mieheni edessä uskallan ja se on hänelle ihan vain luottamuksen osoitus ja sen hän onneksi tietää. Patoutuneet tunteet ovat mielestäni paljon pahempi juttu kuin satunnaiset itkut.

Juuri tällaista neuvoa tarvitsin. Hyvä kommentti enkä olen ajatellut asiaa noin.

Ap

Hyvä, jos auttoi. Musta on nimenomaan hirveän tärkeää, että kumppanin kanssa voi myös olla heikko ja haavoittuvainen ja tietää, että se toinen ei jätä tai pilkkaa tai syyllistä siitä.

Jotkut toki käyttävät itkua saadakseen tahtonsa läpi ja saadakseen toisen tuntemaan syyllisyyttä, mikä usein onnistuukin, koska minusta tuo sinun reaktiosi itkemiseen on aika yleinen miesten keskuudessa. Ehkä siksi, että niin monille pojille opetetaan jo pienestä asti, että ei se itku mitään auta, rauhotupas nyt. Siten kielletään negatiivisten tunteiden näyttäminen jo pienenä. Uskon, että tämä on iso syy siihen, miksi miehet usein hermostuvat naisen itkusta. Eivät osaa suhtautua siihen, koska se ei ole ollut heille hyväksytty tapa käsitellä tunteita. Jotkut naiset sitten käyttävät sitä hyväkseen. Se pitää osata tunnistaa ja siihen pitää puuttua.

Sitten suurempi osa naisista onkin niitä, jotka itkevät ilosta, surusta, helpotuksesta ja se itku on vasta ensimmäinen tunnereaktio johonkin asiaan, eikä siitä todellakaan kannata hermostua. Se itku voi auttaa käsittelemään asioita, kun sen pahimman tunnemyrskyn saa ensin itkettyä pois alta niin rauhoituttua on helpompi jäsennellä ajatuksensa ja keskittyä ongelmanratkaisuun. Näin ainakin minulla.

Jos meillä mies katkaisisi tilanteen mun itkemiseen niin meillä jäisi tosi paljon asioita täysin käsittelemättä, koska se itku on tosiaan vasta alkua. Merkki siitä, että on tiedostanut jonkun asian vakavuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin jos teillä olis lapsia. Tosin rosoiset ruokapaikat on syytäkin kiertää kaukaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän