Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saattohoito- eutanasia

Vierailija
24.01.2017 |

Kun on julkisuuden henkilö niin varmaan saa hyvää saattohoitoa. Ystäväni ei saanut terveyskeskuksen vuodeosastolla 2016 edes happea eikä soittokelloa.
Toivottavasti tuo eutanasia-aloite menee läpi. En halua kuolla tukehtumalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tietyt piirit jotka vastustavat eutanasiaa ja vastustavat montaa muutakin asiaa. Pieni, mutta sitäkin äänekkäämpi vähemmistö. Puistattaa moinen porukka. Jospa niiden ikeestä pikkuhiljaa päästäisiin eroon, eutanasiaa tarvitaan. On niin monia pahojen sairauksien kourissa olevia, jotka eutanasiaa kaipaisivat. Esimerkkinä ALS-tauti. Siinä ei loppuvaiheessa omaa sylkeäkään voi niellä.

Vierailija
2/4 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattohoitoa ei osata antaa esim vanhustenhoitoyksiköissä. Näin itse kuinka kunnallisella puolella kuolevaa ihmistä kohdeltiin. Tämä henkilö oli yksinäinen joten kukaan ei pitänyt hänen puoliaan. Itse olin harjoittelijana ko paikassa. Oli todella ahdistavaa kun minut laitettiin "kuuntelemaan huolia" kun ihmisellä oli kuoleman pelko ja hän ei täysin ymmärtänyt kaikkia toimia.

Hänen loppunsa oli ruma asia 2 hengen huoneessa. Ainut sukulainen oli kyllä paikalla mutta muutoin kipu yms asioiden hoitaminen oli epäonnistunut.

Silti en kannata eutanasiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kun on nähnyt elämää ja kuolemaa niin varmasti haluaa eutanasian. Mutta toivottavasti eutanasian saa jokainen joka sen haluaa. Eihän se ole keneltäkään pois.

T.erikoissairaanhoitaja

Vierailija
4/4 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattohoitoa ei osata antaa esim vanhustenhoitoyksiköissä. Näin itse kuinka kunnallisella puolella kuolevaa ihmistä kohdeltiin. Tämä henkilö oli yksinäinen joten kukaan ei pitänyt hänen puoliaan. Itse olin harjoittelijana ko paikassa. Oli todella ahdistavaa kun minut laitettiin "kuuntelemaan huolia" kun ihmisellä oli kuoleman pelko ja hän ei täysin ymmärtänyt kaikkia toimia.

Hänen loppunsa oli ruma asia 2 hengen huoneessa. Ainut sukulainen oli kyllä paikalla mutta muutoin kipu yms asioiden hoitaminen oli epäonnistunut.

Silti en kannata eutanasiaa.

Olet sadisti