Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo on nössö

Vierailija
24.01.2017 |

Seksiä pimeässä peiton alla, matkakohteet vaan jotain extraturvallisia ja tuttuja, samoin lentoyhtiöt, hotellit aina etukäteen ja kaikki pitää olla niin suunniteltua ja turvallista. Ja kaikkialla on bakteereja. Mikään uusi vähän rosoisempi ruokamesta ei kelpaa. Ei mitään spontaania ja Extremeä ikinä. Riskit nollissa.

Menin sen kanssa naimisiin ja nyt ketuttaa. Millä herätän sen henkiin?

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa hankalaan tilanteeseen! Vaimosi pitäisi mennä puhumaan ammattiauttajalle! Menkää pariterapiaan, siellä voi puhua myös eroaikeista ja katsoa vielä onko suhde pelastettavissa. Pariterapeutti voisi myös ohjata vaimoasi ammattiavun pariin, jos hän suhtautuu asiaan lähtökohtaisesti kielteisesti. Nimim. pariterapia pelasti minun avioliittoni

Vierailija
122/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata pallit kitisijä. Tai ota ihan vaan ero. Ei toisen ihmisen persoonaa kuulu muuttaa.

N24

femakko löytyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ihmetyttää missä tynnyrissä ihmiset kasvaa jos vaihtoehdot naisissa on amatsoni-jännänainen ja vaimoni. Edustaako vaimoni muka perusnaista?

- kaupunkihanskat on erikseen koska julkisissa on bakteereita

- kaikki kasvit ja hedelmät pitää hinkata fairyllä

- kylppäri pestä joka päivä ja pyyhkeet yms vaihtaa jos meillä käy yksikin vieras

- tyynyliina saastuu jos se koskettaa hänen laukkuaan.

- maapallo räjähtää jos peiton vie olkkariin ja takaisin koska kaikki sohvabakteerit menee lakanoihin

- jos jonkun vieraan koira tai lapsi käy päiväpeitollamme se pitää pestä koska bakteerit....

Ravintolassa pitää aina pestä kädet vaikka sinne oltaisi menty omalla autolla, hanskat kädessä.

- ravintolassa pitää varmistella tarjoilijalta kaikkea

Muita en jaksa tunnistamisen takia kirjoittaa

Ap

Mutta tuohan on jännittävää jos mikä! Minä olisin ainakin jännityksestä varpaillani. 

No joo, on aikamoinen bakteerikammo. Näytä tutkimuksia joiden mukaan vastustuskyky kasvaa jos on bakteerien kanssa tekemisissä. Että kliininen ympäristö se vasta sairastuttaakin.

Näin juuri! Ap ei tajua, että on valinnut alitajuisesti tämän puolison vain, koska hänen kanssaan elämisen sietäminen on sitä todellista extremeä!!!

Vierailija
124/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, Ap:lla taitaa vaan olla matti kukkarossa jos ei voi tarjota vaimolle kunnon lomia vaan pitää jauhaa tuota extreme-reppureissu-sontaa josta paistaa jo kilometrin päähän, että halvalla yritetään, seikkaulun varjolla. Mulla oli juuri tuommoinen mies, aina kitisemässä että miks en halua lomalla hikiseen lehmänpaskamajaan seikkailemaan. Myöhemmin tajusin, etten tee pihillä miehellä mitään, antaa kitsastella yksinään. Minä haluan laatua ja onneksi minulla on siihen varaa.

Vierailija
125/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkee. Ap

Voi että, minun käy vaimoasi sääliksi. varmasti haluaisi olla sellainen kun toivot mutta kun ei ole. Miksi olet hänelle ilkeä? Ja mitä se itku oikeasti haittaa jos vaan saatte sillä keskustelulla kompromissin aikaiseksi...

Vierailija
126/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ihmetyttää missä tynnyrissä ihmiset kasvaa jos vaihtoehdot naisissa on amatsoni-jännänainen ja vaimoni. Edustaako vaimoni muka perusnaista?

- kylppäri pestä joka päivä ja pyyhkeet yms vaihtaa jos meillä käy yksikin vieras

- maapallo räjähtää jos peiton vie olkkariin ja takaisin koska kaikki sohvabakteerit menee lakanoihin

- jos jonkun vieraan koira tai lapsi käy päiväpeitollamme se pitää pestä koska bakteerit....

Ravintolassa pitää aina pestä kädet vaikka sinne oltaisi menty omalla autolla, hanskat kädessä.

Ap

Tuota - vaimosi on neuroottinen puhtaudesta eli hän on psyykkisesti sairas. Se ei parane valittamalla. Ammattiapua hän tarvitsee! Ap ja se olisi nyt sinun tehtäväsi hommata sitä

Vierailija
127/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vaimo kuitenkin käy sun kanssa matkalla, harrastaa seksiä ja etsii kompromisseja. Mun mielestä verrattain hyvä asenne hänellä kuitenkin. Omasta kokemuksesta samalla luonteella voin sanoa että kaikilla ei oo mennyt ihan noinkaan hyvin. T. elämä meni hukkaan

Vierailija
128/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkee. Ap

Ja mitä sitten tapahtuu? Miten sinä reagoit, miten tilanne jatkuu?

Joko a) jatkan valitusta ja sanon kyllästyneeni siihen etten saa sanoa mitään tai hän itkee

B) pyydän anteeksi jotta hän lopettaisi itkemisen

C) lähden pois koska ärsyttää

Mikään vaihtoehto ei toimi, kokeiltu on myös sitä rakentavaa keskustelua, mutta siitä seuraa usein joku yllä mainituista.

Ap

Älä pelästy tuota itkemistä. Ei keskustelun tarvitse päättyä itkemiseen. Sehän tarkoittaa vaan, että nyt ollaan sellaisen asian äärellä, joka koskettaa ja josta selvästi tarvitseekin puhua, koska se herättää tuollaisia tunteita.

Sen sijaan, että pelästyt, ärsyynnyt, poistut tai alat pyydellä anteeksi, anna vaimosi itkeä. Odota rauhassa, halaa, lohduta ja ennen kaikkea kuuntele. Anna vaimollesi se tunne, että hän saa näyttää tunteensa, myös negatiiviset sellaiset. Kerro, että se on ok. Yritä ymmärtää vaimoasi. Olisit ennemmin iloinen, että hän uskaltaa itkeä kanssasi.

Olen itsekin aikamoinen itkijä, eikä se vielä tarkoita muuta kuin että ollaan vaikean tai helpottavan asian äärellä ja että tunnelukot purkautuvat. Ei sitä itkua tarvitse saada heti loppumaan. Itku voi olla ihan hyvästäkin, minä en ainakaan uskalla edes itkeä kovin monen ihmisen edessä. Mieheni edessä uskallan ja se on hänelle ihan vain luottamuksen osoitus ja sen hän onneksi tietää. Patoutuneet tunteet ovat mielestäni paljon pahempi juttu kuin satunnaiset itkut.

Vierailija
129/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain ehdottele matkakohteita ja ruokapaikkoja vaan sano, että tällä kertaa tehdään näin. Muistutappa vaimoasi, että sinä olet siinä suhteessa myös! Turha kitistä, jos itse antaa toisen päättää kaikesta, ehkä vaimosi ei tiedä sinulle olevan kovinkaan tärkeää päästä itsevalitsemaasi paikkaan syömään tms. Mutta nuo ovat tärkeitä juttuja! Kerro se hänelle niin, että todella ymmärtää. Sano, että on aika kohtuutonta, että vain hän päättää kaikesta ja sinä et voi teidän suhteessanne toteuttaa omia ajatuksia teoiksi ollenkaan.

Joku tuolla mainitsi, että seksi on tärkeää ja muut asiat aivan toisarvoisia. Itse koet, että juuri ne muut asiat ovat ne, jotka loppupeleissä merkitsee.

Nyt mies! Otat paikkasi suhteessanne ja luotte arjen + ne lomat sellaisiksi, että myös sinä viihdyt. Jos se seksi todella harmittaa, niin puhumalla kai tuokin selviää. Jos vaimo on ehdoton valojen kanssa, niin entäs alkuun kynttilän valo ja siitä pikkuhiljaa estoja enemmän pois.. Tai paikan vaihto, ihan vaikka vaan suihkuun. Voisi virkistää monella tavalla.

Olethan varma, että naisesi nauttii seksistä? Jos ei, niin onko jotain, jolla voisit auttaa tilannetta? Jos ei nauti, ei oikeen tee mielikään mitään uutta...

Vierailija
130/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli täällä on ok että naiset selittävät miehistään ja anopeistaan ummet ja lammet kyrvistä pettämisiin, ja anopin pahansuopuuden ja muut jutut hyvinkin tunnistettavasti kaupunkia myöten, mutta se että valitan vaimoni olevan bakteerikammoinen ja rajoittunut on jotenkin tosi loukkaavaa? 

Ap

Ei kukaan pahastu siitä, että sanot vaimoasi bakteerikammoiseksi ja rajoittuneeksi, jos nuo asiat ovat kerran totta. Ongelma on siinä, että sanot asioita kuten

-olet hänen kanssaan lähinnä pillun takia

-olet hänen kanssaan, koska hänestä tulisi varmaan hyvä äiti ja hänen kauttaan saa hyvän asuntolainan yms.

-olet hänen kanssaan, koska hän on hyvännäköinen

-olet hänen kanssaan koska hän on kiltti eikä siis valita tekemisistäsi

-olet hänen kanssaan, koska parempaakaan et saisi

Sinua ei siis tunnu kiinnostavan vaimosi ihmisenä ollenkaan, toivot vain, että hän muuttuisi sellaiseksi kuin haluat. Jos olet vaimosi kanssa vain siksi, että sinulla olisi joku, johon tyhjentää kassit ja joka sietää sinua, et tee hänelle reilusti.

Vierailija
131/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä asenne sulla ainakin on jos ei muuta.  "ei sen kaa kannaa kuitenkaa jutella, itkee vaan, se on nii tylsä, seksiä vaan jos verhot on kiinni, ihan p*skaa kaikki..."

Et sä saa ketään tuolla asenteella innostumaan yhtään mistään! Jo valmiiksi ajattelet, että ei kannata, ei se kuitenkaan, ei sitä ei tätä. Kuka tässä on tylsä?

Miten sä sen vaimon kanssa juttelet, kun saat aina itkemään? Onko samaa tyyliä kun täs ketjussa, "sä oot nii tylsä, et kuitenkaa haluis jos kysyisin sitä tai tätä". Joo ei tollai kannata naisille puhua. Ei itseasiassa kellekkään. Pikku vinkki: älä ainakaan hauku tai syyllistä sitä vaimoas kun haluat uudistuksia. Onko sulla taitoa luoda intoa ja iloa? Saatko sen nauramaan?  

Ja toi seksi, haluaako se sua? Saako se orgasmeja sun kanssa? Vai ootko seksissä yhtä nuiva ku ulosantisi tässä ketjussa? 

Jos ei vaimon kanssa voi puhua asioista, harrastaa mieluisaa seksiä tai edes viettää mielenkiintoista aikaa hänen kanssaan, niin mitä ihmettä sä vaimoas syyllistät omasta vässyköinnistäsi, kun et osaa lähteä suhteesta?

Vierailija
132/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, määrittele nössö.

Minä pidän itseäni nössönä vaikka tykkään yllätyksistä, ex-tempore matkoista, reppureissaamisesta ilman selkeää määränpäätä tai etukäteen varattuja majoituksia.

Pidän uusista asioista ja kokemuksista.

Olen ottanut elämässäni monenlaisia riskejä (esim. irtisanoutunut töistä ja lähtenyt opiskelemaan vieraaseen maahan ilman tietoa toimeentulosta), mutta ne ovat kaikki olleet omalla mukavuusalueellani.

Nössönä pidän itseäni, sillä olen hirvittävän ujo, ja vielä lisäksi pahasti introvertti. Olen ihan kunnon hissukka. Juuri sellainen joka juo työpaikan kahvihuoneessa teetä omasta mukista villasukat jalassa ja lukee kirjaa tai lehteä mikäli sellainen sattuu olemaan mukana tai ulottuvilla, eikä osallistu keskusteluun ellei häneltä kysytä mitään.

Tunnen muutamia turvallisuushakuisia räväköitä ihmisiä. Sellaisia ektra-sosiaalisia henkilöitä, jotka eivät matkusta kuin pariin tiettyyn kohteeseen ja valitsevat aina samat hotellit (kun ne on tuttuja). Eivät pidä yllätyksistä ja matkat ja koko elämä pitää olla tarkkaan suunniteltu. Näitä ihmisiä en silti miellä nössöiksi millään tavalla.

Vierailija
133/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaa, ettei se vika olekaan vaimossa, vaan herran omassa ikäkriisissä.

No, se menee ohi. Onnea tulevaan.

Vierailija
134/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuota - vaimosi on neuroottinen puhtaudesta eli hän on psyykkisesti sairas. Se ei parane valittamalla. Ammattiapua hän tarvitsee! Ap ja se olisi nyt sinun tehtäväsi hommata sitä

Mitä ihmeellistä normaalissa puhtauden huolehtimisessa on. Ovenkahvoissa ja hedelmissä voi olla räkää tai sitä itseään, käsistä levinneenä. Pyyhkeiden vaihto vieraita varten on suotavaa, ettei käytetyistä pyyhkeistä jää hajua käsiin, olisi onoloa. Jos laukkua on laskenut lattialle bussissa tai kaupoissa, ovat myös koirankakkaan astelleet kengät tallustelleet samoilla lattioille. En viehkeentyisi, jos kakkapohjat kävisivät tyynyliinallani. Sohvabakteerit, mitä ne on? Lapset ja koirat kuolaavat, mutta ei minun sänkyyni. Jos ravintolassa syöt vaikka leipää käsin, järkevää on kädet pestäkin ennen. Ei elämän silti tarvitse olla tylsää. Voi sitä silti lähteä extempore reppureissulle Aasiaan, suosittelen.

Vierailija
135/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun koiran pitää saada hyppiä päiväpeitolla? Hyi!!

Vierailija
136/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli hyvä!

Näytti menevän monen ihon alle. Ehkä te upeat daamit saatatte joskus mahdollisesti löytää jotain pienen pientä kehitettävää. Siis itsessänne myös.

Jaa. Minä upea daami sain tästä ketjusta vaan sen opetuksen ja kehityskohteen että mies jos alkaa viurata että tahtoisi mun olevan sitä ja tätä ja mulle tulee itku kun tunnen että tässä parisuhteessa emme näköjään voi hyvin, on parasta mun itseni tehdä ratkaisu ja potkaista se jätkä saman tien pellolle. Kun ei siitä miehestä siihen kumminkaan ole.

Vierailija
137/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan vaimosi kokea seurasi turvalliseksi ja arvostavaksi jos käyttäytyy kanssasi seksuaalisesti estyneesti eikä koe lomailua seurassasi turvallisena muutoin kuinopastetulla matkapaketilla. Minkähänlainen hän olisikaan turvallisemmassa ja vastuuntuntoisemmassa seurassa.

Loistava kommentti!

Minä olen perusluonteeltani erittäin turvallisuushakuinen ja kaiken lisäksi hyvätasoinen autisti. Rutiinit ovat minulle siis erittäin tärkeitä.( Bakteerikammoinen en kuitenkaan ole.)

Mieheni kanssa olen kuitenkin ylittänyt itseni moneenkin kertaan esim. kokeilemalla sukeltamista. Miksi? Koska kun ensimmäistä kertaa lähdimme yhdessä reissuun ja minua jännitti, mies sanoi että "kulta kyllä mä hoidan kaiken. Sanot vaan koska sun täytyy saada ruokaa tai päästä vessaan." Näin tehtiin ja on tehty jatkossakin. Voin mennä mukavuusrajojeni ulkopuolelle koska tiedän että mieheni huolehtii ehdottoman varmasti hyvinvoinnistani enkä joudu paikkoihin joissa olisi liian epämukavaa.

Jos mies sitten haluaa jotain mihin minusta ei todellakaan ole, kuten vaikka hiihtovaellukselle, se menee kavereidensa kanssa ja olemme molemmat tyytyväisiä.

Luultavasti seksissäkin on viime kädessä kyse siitä että vaimo ei pysty luottamaan täysin huithapelimieheensä ja se aiheuttaa ahdistuneisuutta ja manifestoituu ylisiveytenä.

Eli aloittaja on hyvä ja katsoo peiliin: Oletko sinä sellainen mies jonka seurassa naisella on turvallista olla kaikissa tilanteissa? Voiko vaimo luottaa siihen, että hoidat kaiken? Sanalla sanoen, oletko se MIES teidän suhteessa vai seikkailunhaluinen pikkupoika?

Toista ihmistä ei voi muuttaa. Ei koskaan. Vain itseään voi muuttaa ja toisinaan siitä seuraa että se toinenkin muuttuu. Mutta jos et ole siihen valmis, ota ero. Se on pienimmän riesan tie molemmille.

Vierailija
138/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse olet ollut niin nössö että olet mennyt naimisiin jonkun kanssa, joka ei ole sinulle sopiva? Etkö osannut sanoa ei? Tiesitkö että sellainen on ylikiltteyttä ja nössöyttä?

Vierailija
139/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse olet ollut niin nössö että olet mennyt naimisiin jonkun kanssa, joka ei ole sinulle sopiva? Etkö osannut sanoa ei? Tiesitkö että sellainen on ylikiltteyttä ja nössöyttä?

Palstan miehille tyypillinen ilmiö: otetaan vain joku joka miellyttää silmää ja on ihan siedettävä ja joka huolii sinut. Kunhan on joku. Sitten ihmetellään, kun sen kumppanin kanssa ei olekaan elämä niin ruusuista.

Vrt. naiset, jotka valikoivat tarkemmin ovat mielummin yksin kuin tyytyvät keskinkertaiseen, ja joita syytetään prinsessaharhailusta ja nirsoudesta, kun kuka tahansa ei kelpaakaan. (Enkä nyt siis väitä, että ap syyttelisi naisia jostain. Vaan että se on yleistä palstalla.)

Vierailija
140/143 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan vaimosi kokea seurasi turvalliseksi ja arvostavaksi jos käyttäytyy kanssasi seksuaalisesti estyneesti eikä koe lomailua seurassasi turvallisena muutoin kuinopastetulla matkapaketilla. Minkähänlainen hän olisikaan turvallisemmassa ja vastuuntuntoisemmassa seurassa.

Loistava kommentti!

Minä olen perusluonteeltani erittäin turvallisuushakuinen ja kaiken lisäksi hyvätasoinen autisti. Rutiinit ovat minulle siis erittäin tärkeitä.( Bakteerikammoinen en kuitenkaan ole.)

Mieheni kanssa olen kuitenkin ylittänyt itseni moneenkin kertaan esim. kokeilemalla sukeltamista. Miksi? Koska kun ensimmäistä kertaa lähdimme yhdessä reissuun ja minua jännitti, mies sanoi että "kulta kyllä mä hoidan kaiken. Sanot vaan koska sun täytyy saada ruokaa tai päästä vessaan." Näin tehtiin ja on tehty jatkossakin. Voin mennä mukavuusrajojeni ulkopuolelle koska tiedän että mieheni huolehtii ehdottoman varmasti hyvinvoinnistani enkä joudu paikkoihin joissa olisi liian epämukavaa.

Jos mies sitten haluaa jotain mihin minusta ei todellakaan ole, kuten vaikka hiihtovaellukselle, se menee kavereidensa kanssa ja olemme molemmat tyytyväisiä.

Luultavasti seksissäkin on viime kädessä kyse siitä että vaimo ei pysty luottamaan täysin huithapelimieheensä ja se aiheuttaa ahdistuneisuutta ja manifestoituu ylisiveytenä.

Eli aloittaja on hyvä ja katsoo peiliin: Oletko sinä sellainen mies jonka seurassa naisella on turvallista olla kaikissa tilanteissa? Voiko vaimo luottaa siihen, että hoidat kaiken? Sanalla sanoen, oletko se MIES teidän suhteessa vai seikkailunhaluinen pikkupoika?

Toista ihmistä ei voi muuttaa. Ei koskaan. Vain itseään voi muuttaa ja toisinaan siitä seuraa että se toinenkin muuttuu. Mutta jos et ole siihen valmis, ota ero. Se on pienimmän riesan tie molemmille.

Voin sanoa itsestäni samaa. Minäkin olen erittäin turvallisuushakuinen ja Asperger-piirteinen, en kuitenkaan bakteerikammoinen. Entisen mieheni kanssa olin hyvin estynyt ja ahdistunut, koska mies oli "taivaanrannan maalari" ja minä jouduin huolehtimaan aivan kaikesta. Nykyisessä suhteessa meillä on oikein hyvä eikä missään nimessä estoinen seksielämä, reissataan yhdessä ja tehdään muutenkin kaikenlaista mitä en olisi voinut ennen kuvitellakaan. Suurin syy on se, että mieheni on sanonut heti alussa, että minun ei tarvitse kantaa kaikkea vastuuta esimerkiksi raha-asioista, sopimuksista, kotitaloudesta, kaikenmaailman varaamisista ja järjestelyistä, vaan hänkin haluaa huolehtia välillä minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä