Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas mies kuoli poliisin otteisiin Vantaalla!

Vierailija
24.01.2017 |

Poliisi ei kerro, miksi aikaisemmin hyväkuntoisen miehen tila romahti äkkiseltään ja toisen kunnan poliisi tutkii tapauksen todetakseen, ettei mitään rikosta ole sattunut, eihän koskaan. Vaikka Aarniokin välitti satoja kiloja hasista. Onkohan poliisit todennäköisesti kuristaneet tai hakanneet uhriaan, joka on mennyt överiksi taasen ja mies menettänyt henkensä. Suomessa ei voi enää poliisiin luottaa yhtään, oma luottamus on täysin nollissa.
Poliisi pimittää tapahtumien kulun juuri siksi, että mahdolliset ylilyönnit ja kuolemaan johtaneet jäljet voidaan peitellä, se on täysin selvää. Sipilän hallituksen tyyliä on laitattaa ihmiset hengiltä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701240132425_uu.shtml

Kommentit (199)

Vierailija
41/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka ette tästä tapauksesta tiedä mitää, olkaa hiljaa. Tää on omaisille aivan järkyttävä tapaus, joka järkyttäis teitäkin. Poliisi toimi todellakin tässä väärin ja pitäis laittaa vastuuseen! Kai järkikin sanoo, ettei 30 vuotias kuole itsestään, eli poliisi on käyttänyt väkivaltaa, sitähän ei tässä uutisessa tietenkään myönnetä. Voimia omaisille, tiedän heidät eivätkä ole tällaista ansainneet.

Höpö höpö.

Tämäkin tutkitaan tarkasti ja varmasti selviää että poliisi ei ole tehnyt mitään väärää.

Järki sanoo että ihan minkä ikäinen tahansa voi kuolla siihen paikkaan vaikka se harvinaista onkin.

Sympatiat ovat täysin poliisin puolella.

Vierailija
42/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua pyydetty pysähtymään. Saa kai sitä nyt juosta. Luulis ettei siinä mitään väärää. Poliisien olisi ehkä kannattanut ilmaista puheella et haluaa mun pysähtyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on poliisiin luottavaista kommentointia täällä. Voi olla että kun kerran omalle kohdalle osuu poliisin "oikeudenmukainen" kohtelu niin muuttuu ääni kellossa. Olen ollut monesti todistamassa poliisin yliliioiteltua voimankäyttöä, mutta harvoimpa tuo valtion mies vastuuseen joutuu tekosistaan. Sieltä sinisen haalarin suojista on hyvä toimia ja huudella kun tietää että valtio puoltaa omia työntekijöitään etunenässä aina.

Vierailija
44/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pienikokoisena naisena kokenut poliisit väkivaltaisina (revitty tukasta ja puristettu mustelmille) joten kyllähän se mielessä käy miten sitten kohtelevat miehiä. Ja itse en siis ole ollut väkivaltainen poliiseja kohtaan. Karkuun kyllä juoksin, joten pitkästä tukasta vaan kiinni 😒Olin vielä alaikäinen.

no vit..uako juoksit karkuun? Minä nyt vaan tiedän, että suomessa poliisi ei pahoinpitele "asiakkaitaan".83

Kyllä vaan. Ei ne mustelmat itsestään tulleet. Ja myönnän että sattui aikalailla.

Poliisin otti karkuun pyrkivän epäillyn kiinni. Mikä siis oli se operaatiotason virhe, joka kohdallasi toteutui?

No olisko voinut vaikka ottaa kiinni vartalosta eikä tukasta? Tuossa on ihan tahalleen satutettu. Mutta varmaan sulle ok jos 15v tytärtäsi kohdeltais niin.

Ja kerropa vielä, mitä olit tehnyt ennen tätä karkuunjuoksemista. Ei poliisit huvikseen kaduilla juokse ihmisten perässä vetämässä tukasta.

Olin juonut alkoholia ja kävelin kaupungilla. En tosiaan mitään rangaistavaa tekoa. Humalatila ei ollut mikään suuri myöskään. En ollut ihan varma kenen takia pysähtyivät autollaan mutta varmuuden vuoksi lähdin juoksemaan.

Toivottavasti sinulla on edunvalvoja.

Vierailija
45/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pienikokoisena naisena kokenut poliisit väkivaltaisina (revitty tukasta ja puristettu mustelmille) joten kyllähän se mielessä käy miten sitten kohtelevat miehiä. Ja itse en siis ole ollut väkivaltainen poliiseja kohtaan. Karkuun kyllä juoksin, joten pitkästä tukasta vaan kiinni 😒Olin vielä alaikäinen.

no vit..uako juoksit karkuun? Minä nyt vaan tiedän, että suomessa poliisi ei pahoinpitele "asiakkaitaan".83

Kyllä vaan. Ei ne mustelmat itsestään tulleet. Ja myönnän että sattui aikalailla.

Poliisin otti karkuun pyrkivän epäillyn kiinni. Mikä siis oli se operaatiotason virhe, joka kohdallasi toteutui?

No olisko voinut vaikka ottaa kiinni vartalosta eikä tukasta? Tuossa on ihan tahalleen satutettu. Mutta varmaan sulle ok jos 15v tytärtäsi kohdeltais niin.

Ja kerropa vielä, mitä olit tehnyt ennen tätä karkuunjuoksemista. Ei poliisit huvikseen kaduilla juokse ihmisten perässä vetämässä tukasta.

Olin juonut alkoholia ja kävelin kaupungilla. En tosiaan mitään rangaistavaa tekoa. Humalatila ei ollut mikään suuri myöskään. En ollut ihan varma kenen takia pysähtyivät autollaan mutta varmuuden vuoksi lähdin juoksemaan.

Mitäs luulisit poliisin päättelevän siitä että joku juoksee heitä karkuun? Alaikäisenä humalatila on muuten laitonta.

Vierailija
46/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jotain ruumiinavauksessa selviä. Mutta miten sitä voi olla ihan varma ettei tämä mies kuollut poliisien toimesta. Ei kai sitä tarvitse ihan sinisilmäinenkään olla.

Vierailija
47/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on poliisiin luottavaista kommentointia täällä. Voi olla että kun kerran omalle kohdalle osuu poliisin "oikeudenmukainen" kohtelu niin muuttuu ääni kellossa. Olen ollut monesti todistamassa poliisin yliliioiteltua voimankäyttöä, mutta harvoimpa tuo valtion mies vastuuseen joutuu tekosistaan. Sieltä sinisen haalarin suojista on hyvä toimia ja huudella kun tietää että valtio puoltaa omia työntekijöitään etunenässä aina.

Voi olla että muuttuu. Jännä että muille ei vaan millään satu näitä tapauksia omalle kohdalle ja sinulle useampia. On se sattuma jännä juttu.

Vierailija
48/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri juoksi monta kertaa poliisia karkuun. Mustat silmät, lukemattomia tikkausta tarvitsevia haavoja, hiuksia puuttui läikittäin, käsi murtui, jalka vääntyi... mitähän kaikkea muuta.

Turvataloon ei voinut mennä, kun oli poliisin tiedossa. Rikosilmoituksia ei voinut tehdä, koska poliisi on ystävä.

Lääkärit olivat monta kertaa ymmällään, että mitä tämän kanssa sitten tehdä, kun on taas vastaanotolla tikkauttamassa itseään.

Ei, Suomessa ei ole poliisi väkivaltainen, ei edes vapaalla.

Onneksi hän sai töitä ihan jostain muualta ja pääsi sen turvin karkuun lopullisesti.

Oisko kaveri voinut katsoa peiliin kun joutui näihin tilanteisiin?

Eikä syyttäisi poliisia.

Niinpä, ainahan perheväkivalta on uhrin syy. Etenkin poliisin harrastamana.

Vierailija
49/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä se voi olla sairaskohtaus/ huumeet mitkä siltä yhtäkkiä hengen vei eikä poliisit. Varmaan kuolinsyytutkija selvittää se sitten, niin ei tarvitse alkaa maalailemaan piruja seinille. Ei vielä mennä USA:n mallilla että eka ammutaan ja sitten kysellään :D

Vierailija
50/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jotain ruumiinavauksessa selviä. Mutta miten sitä voi olla ihan varma ettei tämä mies kuollut poliisien toimesta. Ei kai sitä tarvitse ihan sinisilmäinenkään olla.

Niinpä. Mä luulen, että ufot teki sen. Ei pidä tyytyä liian yksinkertaisiin vastauksiin.

Vierailija
51/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ammuttu taserilla, ja sydän oli liian heikko kestääkseen sen iskun voiman.

Vierailija
52/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri juoksi monta kertaa poliisia karkuun. Mustat silmät, lukemattomia tikkausta tarvitsevia haavoja, hiuksia puuttui läikittäin, käsi murtui, jalka vääntyi... mitähän kaikkea muuta.

Turvataloon ei voinut mennä, kun oli poliisin tiedossa. Rikosilmoituksia ei voinut tehdä, koska poliisi on ystävä.

Lääkärit olivat monta kertaa ymmällään, että mitä tämän kanssa sitten tehdä, kun on taas vastaanotolla tikkauttamassa itseään.

Onneksi hän sai töitä ihan jostain muualta ja pääsi sen turvin karkuun lopullisesti.

Eikä syyttäisi poliisia.

Mitä sitten olisi pitänyt tehdä jos ei saisi mennä kotiinsa tai edes turvataloon? Olettaisin että poliisi kyllä olisi löytänyt kaverienkin luota ja olisi tullut entistä enemmän turpaan.

Vierailija
53/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä syyttäisi poliisia.

Niinpä, ainahan perheväkivalta on uhrin syy. Etenkin poliisin harrastamana.

:D

Vierailija
54/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tais olla ihan kunnon taparikollinen sitten? Ei kyllä kauheasti herätä sääliä.

Vierailija
55/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs luulisit poliisin päättelevän siitä että joku juoksee heitä karkuun? Alaikäisenä humalatila on muuten laitonta.

Et oo itse ollut humalassa alaikäisenä? Mutta tosiaan kirjoitin ettei ollut rangaistava teko.

Vierailija
56/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poliisi on vaikka pysäyttänyt repimällä hiuksista, karkulainen kaatunut ja lyönyt päänsä kiveen.

Vierailija
57/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ammuttu taserilla, ja sydän oli liian heikko kestääkseen sen iskun voiman.

Eikä vaan Karhu-ryhmä teki rynnäkön selliin, ninjaili sitä lyönneillä ja potkuilla ainakin seitsemän tuntia ja sitten ampui aseensa tyhjäksi siihen. Tässä peitellään totuutta, saatan!!!

Vierailija
58/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berner olisi halunut lahjoittaa Suomen väylät yksityisille firmoille. Sen jälkeen taloudellisesti ja poliittisesti riskittömät itsenäiset firmat olisivat pikkuhiljaa nostelleet palvelumaksujaan vuosittain ja keränneet suunnattomia tuloja. Nyt vaan persut ilkeästi torppasivat tämän vuosisadan puhalluksen.

Vierailija
59/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos poliisi on vaikka pysäyttänyt repimällä hiuksista, karkulainen kaatunut ja lyönyt päänsä kiveen.

Tai jos vaikka gorilla tunki nyrkin sen perseeseen banaania etsiessään ja se kuoli sisäiseen verenvuotoon. You never know.

Vierailija
60/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tais olla ihan kunnon taparikollinen sitten? Ei kyllä kauheasti herätä sääliä.

Vaimo oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme