Oletteko huomanneet, että tasokkaammille naisille yhä maksetaan kahvit treffeillä?
Oletteko huomanneet mitään yhteistä näillä naisilla, joille yhä mies maksaa kahvin / ruuan treffeillä? Ne naiset jotka sanovat että heille mies on aina tarjoutunut maksamaan? Entäs sitten nämä jotka paasaavat suureen ääneen miten he eivät ikinä hyväksyisi sitä että mies heille yhtään mitään tarjoaa?
Kommentit (54)
Kyse ei niinkään ole naisen tasosta vaan miehen iästä ja ajatusmaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tarjoavat miehet ovat vanhempia. Minun sukupolveni miehet tarjosivat aina, ei heille tullut koskaan muu mieleenkään. Olen iloinen että elin nuoruuttani herrasmiesten aikaan.
N47
Niin totta. Minulle kyllä on nuoretkin aina tarjoutuneet maksamaan, mutta ei enää tosiaan arvosteta tapoja samallalailla.
Sinulla on käsitteet sekaisin. Laadukas nainen on älykäs ja tasa-arvoinen eikä ole kahvikuppipsykoosissa niin kuin keski- ja alaluokka.
En odota miesten maksavan minulle mitään, mutta en oo ikinä mieltäni pahoittanut jos joku tarjoaa. Päinvastoin olen otettu, mun mielestä moinen herrasmiesmäisyys on kivaa. Tykkään kyllä itekin tarjota joskus miehille ja miksei naisillekin.
3/35 ei ole tarjonnut viimeisen vuoden aikana.
Osa vain ekalla tapaamisella. Pari aina ja kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kyse on juurikin tasosta. Tasokkaan naisen kanssa ollaan valmiita luopumaan jopa omista periaatteista, kunhan nainen vaan kiinnostuu.
Minulle ei ole tarjottu koskaan. Olen katsellut monet kerrat sivusta kun mies syö. Tjaah. Tasoton olen kai, minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on käsitteet sekaisin. Laadukas nainen on älykäs ja tasa-arvoinen eikä ole kahvikuppipsykoosissa niin kuin keski- ja alaluokka.
Puhun tässä nyt lähinnä ulkonäöstä, koska ethän ensimmäisillä treffeillä vielä toisesta yleensä juuri muuta tiedä.
Minä maksoin juuri tänään lounaan noin 60-vuotiaalle miehelle. Kysymys oli bisneslounaasta. Kaikki me tiedämme, että ilmaisia lounaita tai kahveja ei ole. N30.
En usko sen olevan naisen tasosta kiinni. Mulle osa miehistä on tarjonnut, osa ei... ja ennemminkin ne "tasokkaammat" on olleet niitä tarjoajia. Joten ap:n logiikallahan niiden tasottomien silmissä mun just olisi pitänyt olla tasokas.
Miehestä kiinni.
En oo ikinä ennen tarjonnut, mutta jos joskus saan vielä treffit niin tarjoan. Ihan kun sillä parilla eurolla ois mitään merkitystä. Käyn ehkä kerran 10 vuodessa treffeillä, voisin ihan hyvin tarjota vaikka koko lounaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä maksoin juuri tänään lounaan noin 60-vuotiaalle miehelle. Kysymys oli bisneslounaasta. Kaikki me tiedämme, että ilmaisia lounaita tai kahveja ei ole. N30.
Juu minäkin kävin isäni puolesta kaupassa eilen, ei liity tähän mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Juu olen, en juurikaan joudu maksamaan kahvejani itse.
En minäkään. Kerran eräs eksä sanoi tiskillä "erikseen" ilmeisesti vanhasta tottumuksesta. Mies tajusi mitä sanoi ja alkoi hermostuneena selittää "siis eiku öö siis" :D jotenkin söpöä. Maksoimme siis erikseen kahvit ja aloimme myöhemmin seurustellakkin. Mutta tuo oli ainut kerta, kun mies ei tarjoutunut maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu olen, en juurikaan joudu maksamaan kahvejani itse.
Laadukas nainen joutui yläpeukuttamaan itse itseään?
On mukava katsoa miehen ilme kun minä naisena maksan meidät molemmat. En tee siitä mitään numeroa, vaan sanon vain kassalle, että minä maksan ja jatkan miehen kanssa jutustelua. Miehillä menee siinä usein hetkeksi pasmat sekaisin ja se vasta onkin söpön näköistä. Olen hyvin tienaava ja parikymppiä sinne tänne ei hetkauta. Tosin en ehtinyt tekemään tätä kuin pari kertaa kun löysin nykyisen mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tarjoavat miehet ovat vanhempia. Minun sukupolveni miehet tarjosivat aina, ei heille tullut koskaan muu mieleenkään. Olen iloinen että elin nuoruuttani herrasmiesten aikaan.
N47
Hekin olivat varmaan yhtä iloisia siitä, että elivät nuoruuttaan silloin, kun naiset olivat naisellisia.
Niin kun aiemmin miehistä suurin osa ei nuollut pimpsaa eivätkä naiset saaneet käydä töissä mutta saivat ainakin hipi hiljaa ratsastaa miehen siivellä ilman kyräilyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kyse on juurikin tasosta. Tasokkaan naisen kanssa ollaan valmiita luopumaan jopa omista periaatteista, kunhan nainen vaan kiinnostuu.
Jos kyseessä on hyvin tasokas mies, ei hänen tarvitse luopua omista periaatteistaan tasokkaankaan naisen takia.
N47