Oletteko huomanneet, että tasokkaammille naisille yhä maksetaan kahvit treffeillä?
Oletteko huomanneet mitään yhteistä näillä naisilla, joille yhä mies maksaa kahvin / ruuan treffeillä? Ne naiset jotka sanovat että heille mies on aina tarjoutunut maksamaan? Entäs sitten nämä jotka paasaavat suureen ääneen miten he eivät ikinä hyväksyisi sitä että mies heille yhtään mitään tarjoaa?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei niinkään ole naisen tasosta vaan miehen iästä ja ajatusmaailmasta.
Mielestäni kyse on juurikin tasosta. Tasokkaan naisen kanssa ollaan valmiita luopumaan jopa omista periaatteista, kunhan nainen vaan kiinnostuu.
Jos kyseessä on hyvin tasokas mies, ei hänen tarvitse luopua omista periaatteistaan tasokkaankaan naisen takia.
Tottakai, joku kuuluisuus tai multimiljönääri. Mutta veikkaan että nämä nimenomaan kyllä maksaisivat ne kahvit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei niinkään ole naisen tasosta vaan miehen iästä ja ajatusmaailmasta.
Mielestäni kyse on juurikin tasosta. Tasokkaan naisen kanssa ollaan valmiita luopumaan jopa omista periaatteista, kunhan nainen vaan kiinnostuu.
Jos kyseessä on hyvin tasokas mies, ei hänen tarvitse luopua omista periaatteistaan tasokkaankaan naisen takia.
Tottakai, joku kuuluisuus tai multimiljönääri. Mutta veikkaan että nämä nimenomaan kyllä maksaisivat ne kahvit :D
Älä oleta. Anteliaimmat ihmiset ovat usein pieni- tai keskituloisia. Rikkaista löytyy hyvin paljon pihejä !
Vierailija kirjoitti:
Niin kun aiemmin miehistä suurin osa ei nuollut pimpsaa eivätkä naiset saaneet käydä töissä mutta saivat ainakin hipi hiljaa ratsastaa miehen siivellä ilman kyräilyjä.
En haikaile mitään viiskytlukua, kunhan kerroin havaintoni.
Mitä tasokkaat tarkoittaa?
Olen tarjonnut kaikilla naisille, joiden kanssa olen käynyt treffeillä. Kukaan ei ole mesonnut vastaan. Mukavia naisia ovat olleet, mutteivat kyllä rehellisesti sanoen mitään bikinibeibejä - jos tasokkuudella tarkoitetaan ulkonäköä tässä yhteydessä.
Minä en maksa minkäälaisille naisille kahveja, ellei olla tuttuja ja kyse on hyvästä eleestä, eikä parittelurituaalista.
Tasokkaat miehet ja naiset eivät tee teekupin maksamisesta numeroa. Sellaiset banaalit asiat keskustellaan paljon myöhemmin. En edes muista, kuka ensimmäisillä treffeillä on maksanut.
Käyttäjä3988 kirjoitti:
Minä en maksa minkäälaisille naisille kahveja, ellei olla tuttuja ja kyse on hyvästä eleestä, eikä parittelurituaalista.
Et tietenkään ;)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tasokkaat tarkoittaa?
Olen tarjonnut kaikilla naisille, joiden kanssa olen käynyt treffeillä. Kukaan ei ole mesonnut vastaan. Mukavia naisia ovat olleet, mutteivat kyllä rehellisesti sanoen mitään bikinibeibejä - jos tasokkuudella tarkoitetaan ulkonäköä tässä yhteydessä.
Tuskin oikeassa elämässä monikaan pistää vastaan, mutta palstalla aina lukee näitä "minä olen tasa-arvoinen nainen enkä myy ylpeyttäni kahvin hinnalla!" vaikka kyse on vain kohteliaisuudesta.
Minulle on myös aina maksettu, paitsi yhdelle miehelle minä maksoin aina. Ihan siksi, että itselläni on rahaa, ja tämä köyhä, mutta suloinen opiskelijapoika oli ihan tyhjätasku. Mun oma toyboy.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tarjoavat miehet ovat vanhempia. Minun sukupolveni miehet tarjosivat aina, ei heille tullut koskaan muu mieleenkään. Olen iloinen että elin nuoruuttani herrasmiesten aikaan.
N47
Miltä tuntuu olla maksullinen nainen?
Finderella kirjoitti:
3/35 ei ole tarjonnut viimeisen vuoden aikana.
Osa vain ekalla tapaamisella. Pari aina ja kaiken.
Minkälainen sekopää olet jos olet tapaillut 35 miestä vuoden aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tarjoavat miehet ovat vanhempia. Minun sukupolveni miehet tarjosivat aina, ei heille tullut koskaan muu mieleenkään. Olen iloinen että elin nuoruuttani herrasmiesten aikaan.
N47Miltä tuntuu olla maksullinen nainen?
Katsos, lompakkoloisjankkaaja. Onko sinulle ikinä tarjottu treffeillä? Itse et tietenkään ole tarjonnut, se on tullut selväksi.
Onneksi en käy treffeillä niin ei tarvii tuollaisia miettiä. Kerran olen käynyt "kahvitreffeillä" enkä sillon maksanut. Halusin päästä tilanteesta pois mahdollisimman nopeasti.
Pariskunta, jonka tunnen, asuivat kotonani kun olin matkoilla. En halunnut vuokraa, päinvastoin olin tyytyväinen ettei koti ollut tyhjä.
Sain vuokraa tonnin, sillä ehdolla että kävin treffeillä sillä rahalla.
Kun tilaa pelkkää kahvia tai teetä, tonnilla käy aika monilla treffeillä.
Halusin olla ajoissa, jos sovittiin nähdään klo 16, olin 15.45 kahvilassa, joten käytännössä maksoin omani itse koska istuin jo omalla paikallani,
Kävin n 50 treffeillä ja pari krt mies oli helpottunut ettei joutunut maksamaan, ehkä n 10 kävi hakemassa itselle juotavaa ja loput, niitä n 5 lukuunottamatta jotka tekivät oharit, sanoivat suorasti tai epäsuorasti olisin kyllä tarjonnut mutta olit nopeampi.
Yhden kanssa nyt seurustelen. Jäin treffien jälkeen vähän kysymysmerkiksi ja ei sovittu mitään. Itse laitoin viestin oli kiva nähdä , mies ei ikinä vastannut. Mies oli nähnyt minut samassa paikassa treffeillä muutaman muun kanssa, vakkarikahvila, joten päätti olin hylännyt hänet, väittää ettei saanut koskaan viestiäni.
Joka tapauksessa se tarjoaako vai ei, ei liikaa kerro miehestä tai naisesta. Jos mies on ollut jo pitkään sinkku ja kävi paljon treffeillä, nämä halusivat aina tarjota. Puhutaan 35-40 v miehistä.
Itseäni nuoremmat olivat näitä jotka pitivät itsestään selvyytenä että maksoin omani ja sitten nämä jotka eivät halunneet maksaa, olivat itseäni nuorempia sekä muutenkin selvästi ei jatkoon, tulivat humalassa, kamoissa, tai muuten vaan ei mitenkään siisti ulkoasu.
Kahvikuppi ei paljoa maksa, maksaa sen kumpi tahansa. Itse halusin maksaa, plus minulla oli jo vakkaripaikka, joten minun valintani oli maksan itse omat juomani.
Vierailija kirjoitti:
Minä maksoin juuri tänään lounaan noin 60-vuotiaalle miehelle. Kysymys oli bisneslounaasta. Kaikki me tiedämme, että ilmaisia lounaita tai kahveja ei ole. N30.
Koska se on? Ensi viikolla yhteistyökumppanikokouksen jälkeen työpaikkasi siivouskomerossa?
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
3/35 ei ole tarjonnut viimeisen vuoden aikana.
Osa vain ekalla tapaamisella. Pari aina ja kaiken.
Minkälainen sekopää olet jos olet tapaillut 35 miestä vuoden aikana?
Cockcarousellissa pyörivä tinderlompakkoloinen, ja vielä tuntuu olevan ylpeä siitä.
Olen huomannut. Olen itsekin niin niin lukuisilla treffeillä käynyt ja aina on mies tarjonnut ja ihan luontevasti. Siksi oon ylipäätään ihmetellyt tarinoita miehistä jotka eivät kuulemma ekoilla treffeillä tarjoa :D
Vierailija kirjoitti:
N47
Jos pyydän kahville, elokuviin tai näyttelyyn, niin tietysti maksan aina +50 mies.
Ihan totta! Niin varmaan olivatkin. Nykyään pitäisi olla sukupuoleton. Hyi.