Oletteko huomanneet, että tasokkaammille naisille yhä maksetaan kahvit treffeillä?
Oletteko huomanneet mitään yhteistä näillä naisilla, joille yhä mies maksaa kahvin / ruuan treffeillä? Ne naiset jotka sanovat että heille mies on aina tarjoutunut maksamaan? Entäs sitten nämä jotka paasaavat suureen ääneen miten he eivät ikinä hyväksyisi sitä että mies heille yhtään mitään tarjoaa?
Kommentit (54)
No kyllä minulle useimmat miehet ovat halunneet tarjota, vaikka en mielestäni mikään "tasokas" olekaan, mitä hittoa se sitten tarkoittaakaan. Ihan tavallinen, perussievä, vähän pullukka. Käytännössä se on päätynyt siihen että joskus maksaja on ollut mies, joskus minä olen ehtinyt edelle maksukorttini kanssa. Joskus taas on maksettu erikseen jos on satuttu tilaamaan erikseen tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tarjoavat miehet ovat vanhempia. Minun sukupolveni miehet tarjosivat aina, ei heille tullut koskaan muu mieleenkään. Olen iloinen että elin nuoruuttani herrasmiesten aikaan.
N47Miltä tuntuu olla maksullinen nainen?
Miltä tuntuu olla idiootti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tarjoavat miehet ovat vanhempia. Minun sukupolveni miehet tarjosivat aina, ei heille tullut koskaan muu mieleenkään. Olen iloinen että elin nuoruuttani herrasmiesten aikaan.
N47Jos pyydän kahville, elokuviin tai näyttelyyn, niin tietysti maksan aina +50 mies.
Niin. Oletkin samaa ikäluokkaa kanssani. En tiedä missä vaiheessa näistä treffitarjoamisista tuli tällainen kynnyskysymys, itse en muista että tällaisia olisi nuoruudessani koskaan pohdittu. Ei miesten eikä naisten toimesta. Mies tuli vieläpä usein autollaan hakemaan, eikä koskaan edes bensarahaa vaatinut! 😄
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kuunnellessani ystävieni treffailuja miehet ovat aina maksaneet kun ovat ehdottaneet treffejä.
Sen sijaan kun itse treffailin aiemmin miehet eivät tarjonneet ensitreffeillä edes kahvia, vaikka itse pyysivät minua ulos. Pidän itseäni perusnättinä, mukavana ja aika tavallisena nuorena naisena, mutta en näemmä ole riittävän tasokas että olisin sen 3e kahvinkaan arvoinen :D Tapasin miehiä nettitreffeiltä, noin ikäisiäni ja samalla koulutustasolla olevia.
Jos joku muuten ehdottaa, että syy tarjoamattomuudelle on lihavuus niin ei. Olen hoikka/pienikokoinen ja harrastan aktiivisesti liikuntaa.
Siis tarjoaminen ja maksaminenhan on kaksi eri asiaa. On minulle useasti tarjouduttu maksamaan, mutta olen aina halunnut maksaa itse. Ja kyllä, myös paasaan siitä etten anna miehen maksaa. En tarjoaisi miehelle treffeillä, joten en myöskään anna miehen tarjota itselleni. Se on sitä tasa-arvoa oman näkemykseni mukaan. Parisuhteessa, kun tavoitteena on nähdä toisiamme monia vuosia eteenpäin, on sitten taas eri juttu, silloin maksan miehen tarjoiluja ja mies maksaa minun tarjoiluja, ihan suurinpiirtein vuorotellen. Ja sekin on mielestäni sitä tasa-arvoa.
Tasoni on sitten vissiin tosi matala kun keskustelu puhui vain maksamisesta. Voi itku.
Mulle on taas aina tarjottu vaikka oon ollut ite valmis maksamaan että siitä ei oo kyse. Ite kyllä koen sen herrasmaisena eleenä, kun mies tarjoo. Jos ite pyydän kahville tai syömään tai teen ruokaa, silloin toki ite tarjoon ja musta se on vähän niinku pitäisi olla että se kuka pyytää ulos, tarjoaa. Mulle itelle tulisi vähän kaveri-fiilis, jos maksettaisiin molemmat omat.
Kai kumpi tahansa voi tarjota? Yleensä ehkä se kumpi ehdotti juuri kyseistä toimintoa. Kyllä otan tarjouksen vastaan, jos en ole itse ehtinyt tarjota ja tarjoan sitten seuraavan kierroksen. Aika noloa seurassa alkaa erikseen maksamaan, jos on muutamista euroista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Kai kumpi tahansa voi tarjota? Yleensä ehkä se kumpi ehdotti juuri kyseistä toimintoa. Kyllä otan tarjouksen vastaan, jos en ole itse ehtinyt tarjota ja tarjoan sitten seuraavan kierroksen. Aika noloa seurassa alkaa erikseen maksamaan, jos on muutamista euroista kyse.
Eli aina siis mies, koska naiset eivät esitä treffikutsuja koskaan.
Kassoja ja tarjoilijoita ei paskaakaan kiinnosta kuka maksaa ja mitä, mutta selitys tuokin lompakkoloisimisellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli aina siis mies, koska naiset eivät esitä treffikutsuja koskaan.
Kassoja ja tarjoilijoita ei paskaakaan kiinnosta kuka maksaa ja mitä, mutta selitys tuokin lompakkoloisimisellesi.
Haha kyllä mä tarjoan ihan tasapuolisesti dont worry :D ehkäpä juuri niitä niitä naisia pelottaa ottaa tarjoukset vastaan jotka eivät pysty tasapuolisuuteen.
Olen huomannut :) sellaiset miehetkin jotka ovat vahvasti sitä mieltä, etteivät ikinä tarjoa naisille, niin yllättäen sitten haluavatkin tarjota kun se oikea tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi toki, mutta olen huomannut että miehet haluavat nimenomaan tehdä vaikutuksen näihin tasokkaampiin naisiin ja tarjoavat heille, aina.
Mun mies ei seurusteluaikana tarjonnu mulle ikinä kahvia "periaatteesta". Myöhemmin huomasin että hänen periaatteensa on äärimmäinen piheys. Ei yleensä halua käydä kahvilla eikä ravintolassa koska kotona saa ruuat ja kahvit halvemmalla. Oon onneksi saanu hänestä koulittua piheyttä pois ja hän on puolestaan tehnyt minusta säästäväisemmän. Täydennetään toisiamme ^_^ Oliks tää ohis?
Tasokkuus on katsojan silmässä, enkä siihen ota kantaa, mut itse olen tarjonnut kaikille treffailemilleni naisille kyseisen illan. En koskaan pyydä treffeille naista josta en ole toden teolla kiinnostunut ja kiinnostavaan naiseen kannattaa jo hiukan panostaakin.
Olen. Kuunnellessani ystävieni treffailuja miehet ovat aina maksaneet kun ovat ehdottaneet treffejä.
Sen sijaan kun itse treffailin aiemmin miehet eivät tarjonneet ensitreffeillä edes kahvia, vaikka itse pyysivät minua ulos. Pidän itseäni perusnättinä, mukavana ja aika tavallisena nuorena naisena, mutta en näemmä ole riittävän tasokas että olisin sen 3e kahvinkaan arvoinen :D Tapasin miehiä nettitreffeiltä, noin ikäisiäni ja samalla koulutustasolla olevia.