Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro noloin "Miksi sanoin sen" hetkesi

Vierailija
22.01.2017 |

Eli kertokaa tänne niitä tilanteita, jolloin olet päästellyt suustasi sammakoita tai jotain aivan älyvapaata ja sen jälkeen halunnut vajota maan alle häpeissäsi. Voit halutessasi myös kertoa miten vastapuoli reagoi lipsahdukseesi.

Kommentit (422)

Vierailija
361/422 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on passissa kirjoitusvirhe. Ajokortissa sentään oikein. Hyvin tuolla on ympäri maailmaa silti päässyt matkustamaan ;) 

Vierailija
362/422 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus itsekseni hihitellyt jollekin niiiin ala-astehuumorin ripulivitsille, sellaiselle aivan typerälle, ja ajattelin vielä että tuota ei voi kyllä ääneen toistaa. No, pari kuukautta myöhemmin minun piti pitää töissä presentaatio tuntemattomille tyypeille ja vaikka olen paljon esiintynyt, jännitin tuota kamalasti. Kesken presentaation unohdin yhtäkkiä kaiken mitä piti sanoa, ja mitäpä aivoni ulos suoltavat? No tietenkin "kevennyksenä" tuon ripulivitsin! Miksi??! Kaikki paikalla olijat tuijottivat ihmeissään, työasiasta yks kaks ripulivitsiin. Yksikään ei edes hymyillyt. Kamala tilanne, vieläkin posket hehkuvat häpeästä vaikka tästä on jo kauan aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/422 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eekäkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.svd.se/nya-profiler-i-elitserien

On niitä Hintiköitä olemassa.

Useampikin löytyi.

Tietysti löytyy mutta

kun  joku on päättänyt, että nimeä Hintikkä  ei ole,  niin sitä ei sitten ole....

Tosiaan Hintikkä on sukunimi ja varmaan alun perin tarkoittanut jotain perinnesanaa.

On ollut myös  suomalainen sukunimi Homoska. Näillä sukunimillä ei ole mitään tekemistä homoseksuaalisuuden kanssa.  Kun homoseksuaalisuuteen liittyvät nimet ja nimitykset lisääntyivät, voi olla , että tämän nimiset vaihtoivat sukunimensä. Esim. vaikka se nainen joka sanoi että tyttönimi on Hintikkä. Ei hän varmasti tahtonut, että sille nauretaan vaikka olisi pitäny tyttönimensä.

No kun ei ole Homoskaa ollut. Huh, huh.

Keksikää lisää 👊🏻

Sukunimitilasto 31.1.2017

Homoska

Lkm Miehet Naiset Suomessa Ulkomailla

Nykyisenä nimenä 0 0 0 0 0

Entisenä nimenä 0 0 0 0 0

Kuolleilla 0 0 0 0 0

Yhteensä 0 0 0 0 0

Väestötietojärjestelmässä ei ole hakemaasi sukunimeä

Nimipalvelussa etu- ja sukunimitietojen lukumäärät löytyvät kaikista henkilöistä, jotka on rekisteröity Suomen väestötietojärjestelmään. Rekisteröinnin yhteydessä he ovat saaneet suomalaisen henkilötunnuksen. Henkilötunnukset annettiin elossa oleville henkilöille vuosien 1964-1968 välisenä aikana. Tämän ajankohdan jälkeen henkilötunnus on annettu lapselle syntymäilmoituksen perusteella ja ulkomaalaiselle erillisen rekisteröinnin perusteella.

Homolka ja Homola sen sijaan löytyvät ja ovat lähes varmuudella tsekkiläistä sukua. (Tsekinmaalla Homolkan vaimo muuten ovat Homolkova... Ja löytyy myös sukunimet Paska ja Paskova :D)

Ja sitten takaisin aiheeseen...

Aivan totta, sinähän alat oppia, vai neuvoiko sinua joku, ilmeisesti.

Ja sitten se huisin kiva juttu; mitä sinun olisi pitänyt jättää sanomatta näihin nimiin liittyen?

Jäämme odottamaan, nyt olemme jännän äärellä.

Ja me jäämme odottamaan, josko sinä raaskit lopettaa jankuttamisen.

Vierailija
364/422 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesälomatuurarina nuorena eräässä tehtaassa. Siellä järjestettiin kesäjuhlat, hyvät tarjoilut ja kaikki. Olin sitten hiukan humalassa ja istahdin mielestäni ihan kivannäköisen miehen viereen ja blondina höpötin kaikkea tajunnanvirtaa hänelle. Mies vaikutti ihan huvittuneelta seurastani eikä nyt heti siitä häipynyt. Hän kysäisi minulta mitä töitä teen yrityksessä ja pirteänä piipittelin olevani erään assistentin kesälomatuurari. No, mitä sä teet? kysyi puolestaan mieheltä. "Mä johdan tehdasta", hän vastasi.

Hävetti todellakin, liukenin äkkiä paikalta ja kyttäsin koko kesän, etten osunut hänen kanssaan uudelleen vastakkain.

Vierailija
365/422 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta onko Hintiköitä ja Hinttilöitä olemassa, antakaa olla!! Se oli hauska tarina ja se siitä.

Se on kovin keskityn tuntuinen tarina. Mikäs siinä, mutta kun valehtelee, kannattaa valehdella hyvin.

Jatkakaa vaan, mene sinä muualle, jos kiukuttaa.

Ihme kyylä. Eikö sulla oikeasti ole parempaa tekemistä, kuin kaivaa netistä faktoja liittyen random av-ketjuihin?

No eikö sinulla oikeasti ole muuta tekemistä kuin kyylätä mitä teen?

Halusin tietää, onko Hintikkä todella oikea nimi, vahvasti epäilin, ja tarkistus on kahden klikkauksen takana, kovin oli työlästä.

Enemmän, kuin tarkistusta, ihmettelen ihmistä, joka kirjoittaa valheellisen jutun. No huvinsa kullakin, ja kyyläile sinä ihan rauhassa mitä minä teen. 😳

Vierailija
366/422 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eekäkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.svd.se/nya-profiler-i-elitserien

On niitä Hintiköitä olemassa.

Useampikin löytyi.

Tietysti löytyy mutta

kun  joku on päättänyt, että nimeä Hintikkä  ei ole,  niin sitä ei sitten ole....

Tosiaan Hintikkä on sukunimi ja varmaan alun perin tarkoittanut jotain perinnesanaa.

On ollut myös  suomalainen sukunimi Homoska. Näillä sukunimillä ei ole mitään tekemistä homoseksuaalisuuden kanssa.  Kun homoseksuaalisuuteen liittyvät nimet ja nimitykset lisääntyivät, voi olla , että tämän nimiset vaihtoivat sukunimensä. Esim. vaikka se nainen joka sanoi että tyttönimi on Hintikkä. Ei hän varmasti tahtonut, että sille nauretaan vaikka olisi pitäny tyttönimensä.

No kun ei ole Homoskaa ollut. Huh, huh.

Keksikää lisää 👊🏻

Sukunimitilasto 31.1.2017

Homoska

Lkm Miehet Naiset Suomessa Ulkomailla

Nykyisenä nimenä 0 0 0 0 0

Entisenä nimenä 0 0 0 0 0

Kuolleilla 0 0 0 0 0

Yhteensä 0 0 0 0 0

Väestötietojärjestelmässä ei ole hakemaasi sukunimeä

Nimipalvelussa etu- ja sukunimitietojen lukumäärät löytyvät kaikista henkilöistä, jotka on rekisteröity Suomen väestötietojärjestelmään. Rekisteröinnin yhteydessä he ovat saaneet suomalaisen henkilötunnuksen. Henkilötunnukset annettiin elossa oleville henkilöille vuosien 1964-1968 välisenä aikana. Tämän ajankohdan jälkeen henkilötunnus on annettu lapselle syntymäilmoituksen perusteella ja ulkomaalaiselle erillisen rekisteröinnin perusteella.

Homolka ja Homola sen sijaan löytyvät ja ovat lähes varmuudella tsekkiläistä sukua. (Tsekinmaalla Homolkan vaimo muuten ovat Homolkova... Ja löytyy myös sukunimet Paska ja Paskova :D)

Ja sitten takaisin aiheeseen...

Aivan totta, sinähän alat oppia, vai neuvoiko sinua joku, ilmeisesti.

Ja sitten se huisin kiva juttu; mitä sinun olisi pitänyt jättää sanomatta näihin nimiin liittyen?

Jäämme odottamaan, nyt olemme jännän äärellä.

Ja me jäämme odottamaan, josko sinä raaskit lopettaa jankuttamisen.

No en, eikös olekin kiva!

Kun olen oikeassa, en ole pitänyt tapanani periksi antaa.

Toki voit itse poistua takavasemmalle!

Vierailija
367/422 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETTAKAA NYT SAATANA TUO JANKKAUS NIMISTÄ! Ketään _ei_ kiinnosta enää.

P.s. up

Vierailija
368/422 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuttiin jotain nimistä kaverin kanssa:

Minä: Kaikki Anna nimiset jotka tunnen on muuten aika pulleita. 

Kaveri: Aijaa?

Minä: No siis ainakin se ja se Anna, ja sit sen yhden Sannan toinen nimi on Anna. Ja sit oli viel joku yks läski jonka toinen nimi on Anna. Mikä sun toinen nimi muuten on?

Kaveri: ...Anna.

Tästä on jo monta vuotta aikaa, mutta tuntuu vieläkin pahalta että sanoin näin. Ja tämä kaveri oli tosiaankin huomattavasti ylipainoinen.

Mitä hittoa nyt oikeesti? Taidat olla vähän vajaa.

Vierailija
369/422 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOPETTAKAA NYT SAATANA TUO JANKKAUS NIMISTÄ! Ketään _ei_ kiinnosta enää.

P.s. up

ei kkiinosta minuakaan, mutta eihän tuolla sukunimi- haussa ole kuitenkaan kaikki suomessa olevat sukunimet. Pistin sinne parikin sukunimeä, jotka tiedän varmasti olevan ja eipä niitä näkyny.

Esim. entisen opettajani nimi 70-luvulla.

Vierailija
370/422 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nolotti! kirjoitti:

Olin kaupassa ja siellä oli noin 4-vuotias pikkupoika, joka itki kun hänen mukanaan ollut vanhemman puoleinen mies ei ostanut hänelle jotain lelua. Yritin olla pojalle kiltti ja kysyin häneltä, että "Eikö isoisä suostu ostamaan sinulle sitä lelua". Poika katsoi minua tyrmistyneenä, aloitti kahta kovemman itkun ja huusi, että "Minun kumpikin isoisä on kuollut", johon se mies lisäsi, että "Niin, vaimoni isä kuoli vuosi sitten ja minunkin isäni juuri viime viikolla. Minä olen tämän pojan isä".

Kuka kysyy tuntemattomalta lapselta yhtään mitään? Varsinkaan tuollaista kysymystä? En voi käsittää...

Vierailija
371/422 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pikkujouluissa joissa en tuntenut juuri ketään. Isännän saksalaiset tuttavat kysyivät minulta puhunko saksaa. Vastasin kyllä, kohotin oikean käteni ja huudahdin "Sieg heil". Tuntui sillä hetkellä (pienen humalan siivittämänä) oikeinkin hauskalta. Eipä tunnu enää.

Vierailija
372/422 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei omasta suustani, mutta miehen klassikko mulle.

Tuskailin jotain ulkonäköön liittyvää, johon mies tokaisi, että "sä et vois olla rumempi".

Tätä julistusta puitiin tietenkin pitkään ja hartaasti asian vaatimalla äänensävyllä, ja lopputuloksena oli, että kyseessä oli pahanlaatuinen aivopieru. Tarkoitus oli ollut ilmaista, että en vois miehen mielestä olla ruma missään tilanteessa, vaan olen aina kaunis, tai jotain semmosta. Oltiin alettu aika vasta seurustelemaan ja oltiin ihan rakastuneita, joten painoin villaisella...

Ai jestas :D Nää sanojen sotkemiset on mun erikoisalaa... kerrankin tyttöporukassa puhuttiin pettämisestä ja joku laukoi mun mielestä hyvin kyseenalaisen mielipiteen että jos nainen ei anna suhteessa niin mies on oikeutettu pettämään (niin, ei tietenkään kannata erota tai puhua asioita selväksi vaan heti vaan mies nussimaan vieraita!). Noh, tästä suivaantuneena sanoin että "pettäminen ei oo IKINÄ pettäjän vika!"

Sain vähän huvittuneita katseita ennen kuin tajusin mitä olin mennyt julistamaan :D Tarkoituksena siis sanoa, että pettäminen ei oo ikinä petetyn vika....

Vierailija
373/422 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makujuttuja kirjoitti:

Oltiin joskus amiksessa röökitauolla minä ja kaksi jätkää rinnakkaisluokalta (olen siis nainen). Tuli sitten puheeksi jätkillä sperman maku ja miettivät että vaikuttaako ruoka ja juomat sperman makuun paljonkin. Minähän sitten päätin väläyttää nopeasti sellasen ice breakerin, että aika suolaiselle maistuu.

Heti perään tokaisin että hupsista ja jatkoin kessun polttamista hiljaa ja punaisena kuin tomaatti. Kyllähän ne vähän aikaa mulle naureskeli siinä. :D

Tänne menee vuoden kovin white trash- palkinto :D

Vierailija
374/422 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makujuttuja kirjoitti:

Oltiin joskus amiksessa röökitauolla minä ja kaksi jätkää rinnakkaisluokalta (olen siis nainen). Tuli sitten puheeksi jätkillä sperman maku ja miettivät että vaikuttaako ruoka ja juomat sperman makuun paljonkin. Minähän sitten päätin väläyttää nopeasti sellasen ice breakerin, että aika suolaiselle maistuu.

Heti perään tokaisin että hupsista ja jatkoin kessun polttamista hiljaa ja punaisena kuin tomaatti. Kyllähän ne vähän aikaa mulle naureskeli siinä. :D

Tässä ei oo mitään noloa mun mielestä? :D Osallistuit keskusteluun ihan normaalisti.

Vierailija
375/422 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKA SAATANAN KERTA KUN AVAAN SUUNI!

Minun aivot rekisteröi kaiken häpeälliseksi mitä sanon. Voi jeesus että ottaa päähän.

Sinua on lapsena vähätelty. Tuosta on vaikea päästä eroon. 

T: Samat

Itselläni on sama tilanne, tosin pyrin lohduttautumaan sillä, että maailmassa on vakavempiakin asioita, eikä siinä kukaan kuole. Varsinkaan jos asian ei ole edes tahallaan tarkotus ketään loukata. Sosiaaliset tilanteet ovat minulla yleensä tosi heikot, varsinkin jos en kuulu " porukkaan" valmiiksi vaan siihen pitää päässä sisälle.

Vierailija
376/422 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ostanut m-kokoisen paidan ohimennen. Olikin ihan liian iso. Siisti ja kiva muuten. Kaveri tuli sitten käymään. Hän on sellainen XL-kokoinen. Kerroin sitten, että oli tullut tehtyä ihan törkee hutiostos, kun kokolappu sanoi, että m ja ei ollut. Sitten tuli se sammakko "Sopisi varmaan sulle, kun se oli niin helvetin iso!". Ei tullut ihan sellaisena ulos kun olin tarkoittanut. Noloooooo... Asiaan ei koskaan palattu, fiksu kaveri kun itse en ollut.

Ymmärrän nolostumisen, mutta jos ihmisellä on sen verran itsetuntoa ei tuollaisesta pahastu. Jos isokokoinen ihminen sanoisi vaatteensa olevan helvetin pieni ja sopivan mulle paremmin, toteaisin " ehkä, kokeillaanko"? Yleensä ruukataan heittää vaan läppää tällaisista tilanteista kun tunnetaan toisemme sen verran hyvin.

Vierailija
377/422 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin alennuksesta kivan, S-kokoisen mekon ja päätin kokeilla joustaisiko se päälleni (olen kokoa M). kun astuin sovituskopista ja tuuletin ystävälleni että "jee, se mahtui!" rääkäisi tämä ystäväni (kokoa L/Xl) "ai mä olen vitun läski vai?!" ja paineli kaupasta ulos. 32 v nainen..

ei vastannut puhelimeen ja  myöhemmin poisti Facebook-kavereista! :O tapahtui viime syksynä enkä vieläkään ymmärrä, miten tein väärin..

Vierailija
378/422 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden puolesta asioin naisen kanssa,jolta toinen käsi amputoitu ja toinen käsi vammautunut mutta hieman toimiva. Hän esitteli mosaiikki ym töitä joita tekee suunsa avulla,liikutellen mm. Sivellintä. Minä siihen "voi miten kauniita,olet kyllä kätevä käsistäsi" Typerys:D

Vierailija
379/422 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä liikenneasemalla jossa kävi tietyt komeat poliisit työparina. Toinen yksi kerta tilasi paninin. Kiitti hoituu ja tuon sen panisin valmiina pöytään

Vierailija
380/422 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

löysin alennuksesta kivan, S-kokoisen mekon ja päätin kokeilla joustaisiko se päälleni (olen kokoa M). kun astuin sovituskopista ja tuuletin ystävälleni että "jee, se mahtui!" rääkäisi tämä ystäväni (kokoa L/Xl) "ai mä olen vitun läski vai?!" ja paineli kaupasta ulos. 32 v nainen..

ei vastannut puhelimeen ja  myöhemmin poisti Facebook-kavereista! :O tapahtui viime syksynä enkä vieläkään ymmärrä, miten tein väärin..

Mielestäni sinä et tehnyt mitää väärää, ystäväsi otti kommenttisi hieman itseensä. Ja kysehän oli siitä mahtuuko se S mekko sinun päällesi, ei ystäväsi. :)