Siis miksi mua pännii näin kauheesti se, että mies ihastelee Jennifer Lawrencea?
Ihan kamala tunne. Pännii niin kauheesti kun mies vaan ihastelee sitä. Kerroin hänelle että ärsyttää, mutta hän vaan jatkoi että jos pystyisin hälle antamaan tän posterin tai jonkun vastaavan lahjaksi ja että katsoo leffoja vaan ihan sen takia kun tämä näyttelijä on niissä. Siis ihan tarkotuksellako vaan jatkaa tota ja haluaa nähdä miten reagoin vai mitä?! Kertokaa te kun tiedätte? Kiitos.
Kommentit (25)
Tuo on melkein pahin tapa madaltaa herkän kumppanin itsetuntoa! Itse en onneksi ole miehen suusta kuullut muiden naisten ihailua, kumpikin ymmärtää miten moukkamaista se on. Itkisin ja masentuisin jos niin kuitenkin tapahtuisi. Eroaisin jos ei tajuaisi lopettaa käytöstään.
Ap, mieti miten paljon asia sinua häiritsee ja toimi sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
J. Law on iha järkyttävä. Niin teennäinen ja mukasamaistuttava, vituttaa niin paljon tuo "hehehe olen niin jalat maassa pizza on parasta ja mä oon niin awkward!! iiiik ei vitsi tossa on toi hot julkkismies jota kaikki tytöt kuolaa kuten minäkin koska olen niin samaistuttava ja tavallinen julkkis xDD" -rooli jota se ällötys vetää.
Joo, olis parempi jos kävelisi nokka pystyssä eikä puhuisi kenellekään muun kuin PR-konsulttinsa välityksellä. Eihän se parikymppinen typy voi mitenkään olla hämillään nähdessään Hollywoodin A-listan kovapalkkaisimpia näyttelijöitä.
Tuntuu tosi ajattelemattomalta ja tunteettomalta mieheltäsi ihastella toista naista, edes julkkista noin avoimesti.
Tai ainakin minusta tuntuisi ihan vittuilulta, jos alkaisin selittää miehelleni miten ihana joku näyttelijä tai vaikka jääkiekkoilija on, en keksi mitään muuta syytä miksi tekisin niin.
Ei ole mikään huippukaunis. Soikeat luisevammat kasvot eivät toimi kuten pyöreät.
J. Law on iha järkyttävä. Niin teennäinen ja mukasamaistuttava, vituttaa niin paljon tuo "hehehe olen niin jalat maassa pizza on parasta ja mä oon niin awkward!! iiiik ei vitsi tossa on toi hot julkkismies jota kaikki tytöt kuolaa kuten minäkin koska olen niin samaistuttava ja tavallinen julkkis xDD" -rooli jota se ällötys vetää.