Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi mua pännii näin kauheesti se, että mies ihastelee Jennifer Lawrencea?

Vierailija
21.01.2017 |

Ihan kamala tunne. Pännii niin kauheesti kun mies vaan ihastelee sitä. Kerroin hänelle että ärsyttää, mutta hän vaan jatkoi että jos pystyisin hälle antamaan tän posterin tai jonkun vastaavan lahjaksi ja että katsoo leffoja vaan ihan sen takia kun tämä näyttelijä on niissä. Siis ihan tarkotuksellako vaan jatkaa tota ja haluaa nähdä miten reagoin vai mitä?! Kertokaa te kun tiedätte? Kiitos.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä sika. Ei oo normaalia. Lawrence näyttää drag queenilta muutenkin.

Vierailija
2/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä netissä ihan hyvät kuvat.

Vierailija
4/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika hyvännäköinen nainen, voisin ruveta ihastelemaan itsekin.

M21

Vierailija
5/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M21

Mistä päin katsottuna?? T. Toinen mies

Vierailija
6/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniferissä on sellaista naapurintyttömäistä sisäsyntyistä kauneutta, mitä moni kotkankyntinen, tekoripsinen huulipistosharpyija ei suostu käsittämään.

Vierailija
7/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kai sillä miehellä olla paljon pahempiakin fanituksen kohteita, silikonibimboja tms. Minäkin ihailen Jenniferiä. Mutta julistevaiheen olen jo elänyt. N39.

Vierailija
8/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M21

Mistä päin katsottuna?? T. Toinen mies

No minusta on. Esim tuossa kuva josta tykkäsin. https://4.bp.blogspot.com/-XuTutl3iyTk/VxU4EnHhVJI/AAAAAAAAPks/iEgeuI0f…

Vierailija
9/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenniferissä on sellaista naapurintyttömäistä sisäsyntyistä kauneutta, mitä moni kotkankyntinen, tekoripsinen huulipistosharpyija ei suostu käsittämään.

Jennifer on aika suomalaisen näköinen. Pienehköt silmät, ohuehkot huulet, pyöreähköt posket, kaunis luusto.

Vierailija
10/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässä se on ilman pakkelia...

http://therichest1.imgix.net/wp-content/uploads/2016/03/jennifer-lawren…

Onpa hot...

Vierailija
11/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua Jennifer Lawrencessa ärsyttää sen lapsellisuus. Kertoilee pissakakkaoksennus-juttuja ja menee aina häiriköimään jotakin taustalle kun muita kuvataan. Kumminkin aikuinen nainen kyseessä. Huomaan, että jos pidän koko tyyppiä muutenkin jotenkin ärsyttävänä, niin se ulkonäkökin alkaa ärsyttää jossakin vaiheessa. Vaikka kuinka objektiivisesti ajattelisin, että kyseessä on ulkonäöltään hyvännäköinen ihminen, niin jos sen käytös tai muu asia hänessä nyppii, niin en voi käsittää moisen ihmisen ihailua ja nostatusta. Nyppiikö sua Jenniferissä jokin tietty asia, minkä takia juuri hänen ihailunsa ärsyttää?

Vierailija
12/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi kai sillä miehellä olla paljon pahempiakin fanituksen kohteita, silikonibimboja tms. Minäkin ihailen Jenniferiä. Mutta julistevaiheen olen jo elänyt. N39.

No niin no joo, ehkä näkökulman vaihtaminen olisikin ihan jees :D t. ap

Vierailija
13/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska JL on niin puiseva näyttelijä. Jopa Kristen Stewart mollotuksineen on persoonallinen tähän verrattuna.

Vierailija
14/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttää joltain eläimeltä, en saa päähäni miltä.

Vierailija
15/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tullut yliannostus sitä? Jennifer Lawrence on aika ylikäytetty näyttelijä tällä hetkellä. Mulla tuli jossakin vaiheessa kyllääntyminen Anne Hathawayhin, ja että sen naama alkoikin ärsyttämään. Varsinkin sen Oscar-kampanjan aikana...

Vierailija
16/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko yhtään saman näköinen tai oloinen kuin Jennifer Lawrence? Pänniikö siis se, että poikaystäväsi ihailee jotakuta, joka ei muistuta millään tavalla sua?

Vierailija
17/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ehkä mua siksi ärsyttää, koska en itse nää sitä, mitä mies hänessä näkee. Mutta toisaalta, muistutan itekin kyllä Jenniferiä enemmän kuin jotakin hiustenpidennys-, tekoripsi-, täyteainemimmiä. t. ap

Vierailija
18/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin jennifer lawrence näyttää suomalaiselta. Paitsi että hänellä ei mielestäni ole suinkaan ohuet huulet, mutta on pieni suu. Semmoinen kapeahko. Mielestäni jennifer lawrence on oikein kaunis.

Yleisesti ottaen pidän kaikkia kauniina tai neutraaleina, mutta cameron diazia pidän hirveän rumana. Tiedostan hyvin mistä johtuu, nimittäin mieheni kerran sanoi että hän on hyvännäköinen, ja omasta mielestäni cameron diaz muistuttaa hänen eksäänsä :D sanoinkin miehelle mutta hän sanoi että ei hänen mielestään. Ei varmaan näytäkään mieheni silmään kun on niin erilainen olemus ja kaikki varmasti. Mutta kyllä ärsytti :D

Vierailija
19/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin kyllä sanoi, että miksi vertaan itseäni siihen, mutta huomasin kyllä että oon ehkä vähän Jenniferin olonen. Ehkä mun pitäisi olla vaan iloinen että mies tosiaan tykkää siitä, eikä jostain ei-luonnollisesta :D

Vierailija
20/25 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se näyttää joltain eläimeltä, en saa päähäni miltä.

kärppä? lumikko? näätä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan