Se tunne kun fuckbuddysi ilmoittaa alkaneensa seurustella
...ja tajuat jälleen kerran olleesi vain pelkkä reikä ja pelkkä merkityksetön pikkulutka tälle miehelle siksi aikaa kun etsi tyttöystävää. Tuntuu helvetin paskalta ja olen itkenyt koko illan.
Kommentit (37)
Mitäs horoilette. Ottasitte kilttimiehen niin ei tarviis itkeä.
:((
Haluaisin tietää miksi joku kelpaa tyttöystäväksi ja toinen pelkäksi reiäksi?
Miehet kertokaa!!!!
Pysy erossa s-suhteista ne ei selvästikkään sovi sulle.
Ton takia en noihin juttuihin ryhdy.
AP on mies. Tai poika. Ylilaudalta.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimiehenkö? No en ikinä!
Vierailija kirjoitti:
:((
Haluaisin tietää miksi joku kelpaa tyttöystäväksi ja toinen pelkäksi reiäksi?
Miehet kertokaa!!!!
Siksi että otit jännämiehen. Oisit ottanut miehen joka ei kelpaa muille.
Hee mun panosuhde ei loppunut edes siihen seurusteluun, Apllä taisi olla kiltti mies.
No fuckbuddyn ideahan on ettei siinä ole tunteita. Miksi olet halunnut fb-suhteen jos halusit jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
...ja tajuat jälleen kerran olleesi vain pelkkä reikä ja pelkkä merkityksetön pikkulutka tälle miehelle siksi aikaa kun etsi tyttöystävää. Tuntuu helvetin paskalta ja olen itkenyt koko illan.
Haloo, fb ON pelkkä panokaveri. Ei tunteita mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttimiehenkö? No en ikinä!
No sitten voit jatkaa itkemistä ja ottaa seuraavaa jännämiestä kehiin.
Fuckbuddy on fuckbuddy. Ei pidä lähteä siihen hommaan ja olettaa että siitä kehittyy muuta. Nauttii aikansa ja sit se on ohi.
Niin, no kuka käski lähteä tuollaiseen suhteeseen. Ja vielä kuvitella sitä romanssiksi.
ap ei tajua mikä on fuckbuddy. älä pelaa jos et tunne peliä.
Siis olit tietoisesti fuckbuddy ja nyt pillität kun mies löysi tyttöystävän. Eikös fuckbuddyn tarkoitus olekin vaan pelkkä seksi ilman tunteita? Jos sulla oli tunteita, niin miks et kertonut sille?
Vierailija kirjoitti:
No fuckbuddyn ideahan on ettei siinä ole tunteita. Miksi olet halunnut fb-suhteen jos halusit jotain muuta?
Ihastuin fuckbuddyyni ja jatkoin silti suhdetta, typerä minä tiedän sen nyt. En ryhdy enää tollaiseen suhteeseen. Piti tämäkin oppia kantapään kautta. Ap
Eikö tuo asia pitänyt tajuta jo siinä vaiheessa kun aloit seksisuhteeseen?
Ap, miksi olet suostunut pelkäksi panokaveriksi, jos olisit halunnut jotain enemmän? Vain harva kykenee olemaan panosuhteessa, jos itsellä on tunteita fb:ta kohtaan. Eikö se tuntunut sinusta yhtään pahalta siinä vaiheessa kun juttu oli käynnissä?
Itselläni oli fb-juttu yhden miehen kanssa tuossa taannoin, johon hän suostui vaikka olisi halunnut enemmän. Hän kuitenkin lopetti sen lyhyeen, vaikka ei ollut löytänyt ketään toista (enkä minäkään), koska ei vain tuntenut oloaan hyväksi siinä. Oikein tehty sinänsä, mutta itseäni harmitti sen jutun loppuminen yllättävänkin paljon, vaikka olin se osapuoli jolla oli vähemmän tunteita. :/
Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
Voi vihhu :(