Se tunne kun fuckbuddysi ilmoittaa alkaneensa seurustella
...ja tajuat jälleen kerran olleesi vain pelkkä reikä ja pelkkä merkityksetön pikkulutka tälle miehelle siksi aikaa kun etsi tyttöystävää. Tuntuu helvetin paskalta ja olen itkenyt koko illan.
Kommentit (37)
Mulle kävi noin. Tiesin kyllä, että oli vaan seksisuhde, ja että joskus hän varmaan löytää jonkun joka on enemmän. Kyllä se silti tuntui pahalta. Itkin aikani ja jatkoin elämääni sitten. Tästä on onneksi jo 6 vuotta aikaa. Nykyään hänestä on tullut tosi isämäisen näköinen, hyi.
Olit seksisuhteessa ja nyt itket, koska paljastui että mies halusi kanssasi vain seksiä. Nerokasta.
Vierailija kirjoitti:
Olit seksisuhteessa ja nyt itket, koska paljastui että mies halusi kanssasi vain seksiä. Nerokasta.
Mietin miksi minä kelpasin vain seksiin ja miksei musta ollut tyttöystäväksi. Miksi mä olin huonompi kuin tämä nykyinen nainen joka pääsi tyttöystäväksi. Ap
Nyt itkettää, mutta opit tulevaa varten arvostamaan itseäsi ja myös suojeluvaistosi vahvistuu. Nyt tuntuu pahalta, mutta tämä tunne on hyvä muistaa, kun fb:si suhde lopahtaa ja puhelimesi piippaa jälleen! Voimahali! Minä lopetin suhteen, jossa mies halusi jotain avointa virittelyä ja arvaa mitä, nyt olen tavannut tosi ihanan oloisen miehen!
Mies löysi ihanan naisen, jonka persoona, ulkonäkö ja koko pakkaus oli sitä, mitä hän naiselta haluaa. Sä olit sille vain reikä ja itsehän sellaiseksi tietoisesti ryhdyit. Reilu mies kun kertoi. Etköhän sä tuolla mentaliteetilla taas pian päädy jonkun patjaksi ja kuvittele, että siitä seuraa muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin miksi minä kelpasin vain seksiin ja miksei musta ollut tyttöystäväksi. Miksi mä olin huonompi kuin tämä nykyinen nainen joka pääsi tyttöystäväksi. Ap
Oot huo ruli.
Se tunne kun buttfucky ilmoittaa alkaneensa seurustella...jonkun muun perä on koetuksella ja saat lepoa.
Vierailija kirjoitti:
:((
Haluaisin tietää miksi joku kelpaa tyttöystäväksi ja toinen pelkäksi reiäksi?
Miehet kertokaa!!!!
Halusisin tietää miksi joku suostuu panoksi ja sitten itkee olleensa vain pano.
Heh, tosi surullista kun et ehtinyt ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No fuckbuddyn ideahan on ettei siinä ole tunteita. Miksi olet halunnut fb-suhteen jos halusit jotain muuta?
Ihastuin fuckbuddyyni ja jatkoin silti suhdetta, typerä minä tiedän sen nyt. En ryhdy enää tollaiseen suhteeseen. Piti tämäkin oppia kantapään kautta. Ap
Kaikki tekee virheitä, pääasia jos oppii niistä joten pää pystyyn!
Mä en halunnut alkaa seurustelemaan erään jännämiehen kanssa ja ehdotin että jatketaan s.suhdetta. Se suuttui :D Ei oo tottunu saamaan pakkeja keltään ja oli kova kolaus tälle sulka hattuun miehelle.
No se juttu loppui siihen. Ei pystynyt mun kanssa siihen s.suhteeseen vaikka muiden kanssa on ollut samanlaista. Sanoi että nyt löysi sen mitä kauan haki. Juu no thanx.
Ei mies ole välttämättä ajatellut sinua "pelkkänä" panona, todennäköisesti ei ole. Olet ollut kiva kaveri, jonka kanssa myös pannaan. Toisin kuin av-propaganda välillä väittää, miehet eivät yleisesti ottaen halveksi vakituisia seksikumppaneitaan. Ei muutos tarkoita etteikö mies voisi muistaa sinua lämmöllä ja iloisesti.
Siis, tässä itketään oikeasti vain sitä, ettei kerinnyt ennen fuckbuddya suhteeseen. Fuckbuddeiluhan on nimen omaan sitä, että kilpaa yritetään löytää oikea suhde.
Ei noi muijat joilla on ollut joku vitun fuckbuddy mihinkään muuhun kelpaa. Itse laittaisin heti suhteen poikki jos paljastuisi että tyttöystävällä olisi tuollaista historiaa. Olen suosiolla luopunut ajatuksesta seurustella suomalaisten naisten kanssa, tuollaista kun on meno. Joka ulkomainen tai ei ketään.
No onpas ap saanut tylyjä vastauksia. Jos on ihastunut, ei sitä helposti pysty toimimaan järkevästi. Minullakin on tällä hetkellä ihme säätö (pelkästä seksisuhteesta ei ole sovittu ja tavattukin vasta muutaman kerran), josta ei oikein ota selvää, mutta silti en lopeta, vaikka tiedän, että tässä käy todennäköisesti vielä huonosti.
Mun FWB nainen alkoi seurustella. Olin onnellinen hänen puolestaan ja sitten välillä harmistunut, kun poikaystävä tuntui epäluotettavalta. Kovaa teki kuunnella tarinan käänteet ja surin tykönäni, mutta silti oikea ratkaisu hänelle. En pysty ajattelemaan, että hänen olisi pitänyt sovittaa haaveensa minun kuvioihini. Parempi tämä oli kuin ei ystävää ollenkaan.
Toki se harmittaa menettää hyvä pano. Feel you.