Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada tasa-arvoinen seksielämä?

Vierailija
21.01.2017 |

Miten muuttaa asetelma joka suhteessa on aina ollut, että kun mies haluaa seksiä, hän tekee aloitteen ja saa seksiä kanssani aina, mutta kun minä haluan seksiä, en tee aloitetta vaan harrastan itsetyydytystä? Muutaman kerran mies on sen huomannut ja sitten tehnyt aloitteen ja seksiä on ollut sitten yhdessä. En halua tehdä aloitetta, koska minulla ei ole mitään takeita siitä, miten mies suhtautuu tai oikeastaan oletan suhtautuvan nihkeästi, koska usein niin on käynyt. Mies ei myöskään halua puhua aiheesta, vaikka on sanonut että voidaan puhua. Aistin silti, että olisi mieluummin puhumatta. Joten oletan että jos haluan toimia toimivamman seksielämän eteen, en puhu aiheesta ja mennään täysin miehen fiilisten mukaan aina ja ikuisesti. Tajusiko kukaan tästä mitään? Miten kannattaisi toimia ja suhtautua tällaisessa asetelmassa ja tilanteessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä ajattelin meillä olevan yksipuolista seksiä. Mies antaa ensin minulle orkun (en saa yhdynnässä) ja sitten otan vähän suihin ja yhdyntä. Seksiä n. 3 krt/vko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä ajattelin meillä olevan yksipuolista seksiä. Mies antaa ensin minulle orkun (en saa yhdynnässä) ja sitten otan vähän suihin ja yhdyntä. Seksiä n. 3 krt/vko

Siis? Miten tämä liittyy aloitukseen?

Seksin yksipuolisuus ei ole ongelma, vaan asetelma, jota koitin kuvata. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi