Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on noloin/pahin viesti, minkä olet lähettänyt väärälle henkilölle?

Vierailija
21.01.2017 |

Noloin viesti tai kuva tms.
Itse laitoin snapchatis kuvan suihkuun mennessä kaverille. Piti minne puolisolle.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten kuumottava fiilis, kun huomaa heti viestin lähteneen väärään numeroon. Siinä kun tekstiviestiä lähetetään niin kädet täristen yrittää etsiä jotain ABORT-painiketta, mutta turhaan. Ehtii jo mielessään toivoa, että voi kun tulisi kerrankin joku virhe oikeaan aikaan eikä viestiä voidakaan välittää... Sinne meni ja ei auta muu kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta :)

Vierailija
22/61 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt vain kerran tällainen moka, lähetin eläinlääkärille viestin "miumau tuo suklaata!" Ei tuonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli juuri käynyt pesukoneen korjaaja, joka sanoi lähettävänsä laskun korjauksesta myöhemmin. Tallensin varalta hänen numeronsa puhelimeeni. Kului pari päivää ja odottelin opintotukea tililleni. Laitoin olevinaan viestin parhaalle kaverilleni: "Ei perkele tullut Kelan rahat vieläkään. Pitääkö lähtee sossuun!" Puhelimeeni tuli kohtelias vastaus pesukoneen korjausliikkeeltä: "Laskun maksulla ei kiirettä, odottele vain rauhassa rahoja."

Arvatkaa, hävettikö?!

Kiitos kun jaoit tämän, sain viikon parhaimmat naurut ;D

Vierailija
24/61 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin joskus vitsillä kaverilleni, että ostan sille värisevän anaalitapin synttärilahjaksi. Ei uskonut, että sellaisia on olemassa, joten etsin linkin ja linkkasin hänelle.

Paitsi, että linkki värisevän anaalitapin ostoon meni vahingossa hyvin vanhoilliselle mummolleni, joka minulle oli toisessa skype keskustelussa samaan aikaan auki.

Onneksi ehdin poistaa, ennen kuin huomasi mitään. (ainakin toivon näin :D)

Vierailija
25/61 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/61 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli juuri käynyt pesukoneen korjaaja, joka sanoi lähettävänsä laskun korjauksesta myöhemmin. Tallensin varalta hänen numeronsa puhelimeeni. Kului pari päivää ja odottelin opintotukea tililleni. Laitoin olevinaan viestin parhaalle kaverilleni: "Ei perkele tullut Kelan rahat vieläkään. Pitääkö lähtee sossuun!" Puhelimeeni tuli kohtelias vastaus pesukoneen korjausliikkeeltä: "Laskun maksulla ei kiirettä, odottele vain rauhassa rahoja."

Arvatkaa, hävettikö?!

Ai luoja, kun repesin ääneen tälle. :D

Vierailija
27/61 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin stalkkaamassa ja painoin tykkäysnappia facessa. Onneksi olin liikkeellä feikkiprofiililla, sillä tykkäsin oppilaan vanhemman parisuhdetilityspäivityksestä. En ole hänen ystävänsä facessa. Kylmäsi ja kuumotti: jos olisin ollut omalla profiililla...

Vierailija
28/61 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitreffini oli matkalla junassa ja ajattelin lämmittää irstaalla tekstviestillä jossa kuvailin nuolevani häntä kuin Lassie ja päälle ottavani hänet doggystylellä - ja kaikki tämä heti eteisen matolla.

Hetken kuluttua tuli tekstiviesti teini-ikäiseltä siskoltani: "kiva tietää että isoveli on näemmä todellinen elukka seksiotteissaan..."

Vierailija
29/61 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää :D

Vierailija
30/61 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin silloiselle poikaystävälle viestiä kuinka on ikävä ja näin...onneksi en mitään pervoa laittanut kuiteskaan koska viesti lähti hyvän kaverin iskälle 😂😂 kaverin iskä oli huumorimiehiä ja soitti ja vinoili,asui vielä naapurissa tämä ...sillo hävetti ku ikää oli se 16-vee 😂😂😂

Vierailija
31/61 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin riidellyt pomon kanssa ja hän oli siis ulkomaalainen. No laitoin poikaystävälleni viestin, missä haukuin pomon ihan lyttyyn käyttäen ei niin mukavia sanoja... ja lähetin sen pomolle! Tilanteesta selvittiin, kun en onneksi ollut hänen nimeänsä maininnut tai sanaa pomo, vaan tosiaan kaikkea muuta mahdollista ilmaisua.

Vierailija
32/61 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksitreffini oli matkalla junassa ja ajattelin lämmittää irstaalla tekstviestillä jossa kuvailin nuolevani häntä kuin Lassie ja päälle ottavani hänet doggystylellä - ja kaikki tämä heti eteisen matolla.

Hetken kuluttua tuli tekstiviesti teini-ikäiseltä siskoltani: "kiva tietää että isoveli on näemmä todellinen elukka seksiotteissaan..."

Tämä on kyllä jäätävän kiusallinen 😂

Vierailija
33/61 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälle. Oltiin yhdessä 6 vuotta ja laitoin ihan ajatuksissaan viestin jonka oli tarkoitus mennä nyxälle. Viestissä kerroin miten haluan ja rakastan häntä. Tästä jo parisen vuotta ja sama nyxsä ja ei enää mee väärälle henkilölle.

Vierailija
34/61 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä jäätävän kiusallinen 😂

Taisi olla seuraava päivä kun olin seksitreffini kanssa kylillä liikenteessä ja törmäsimme yhdessä kaupassa siskooni. Hän katsoi minuun vienosti hymyillen, suorastaan naurua pidätellen ja totesi yksiselitteisesti - "Vufff!" ennen kuin ehdin esittelemään treffini hänelle...

Ja on muuten aika monta kertaa senkin jälkeen aina ensimmäiseksi sanonut tuon, kun ollaan nähty pitkän ajan jälkeen. Se on meidän keskinäinen tsoukkimme vielä melkein 20 vuotta tapahtuneen jälkeen.

Vierailija
35/61 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIitelin mieheni kanssa ja haukuin pomoni. Tajusin vasta sitten, kun pomolta tuli viesti, että nyt en oikein ymmärrä.😆

Vierailija
36/61 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

upz :D

Vierailija
37/61 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme poikaystävän kanssa häissä ja hän lähti häiden jälkeen vielä baariin, kun itse menin omaan kotiin. Hänellä oli akku loppunut, joten lähetin hänen kaverilleen viestiä.

Poikaystävän kaverin numeroa ei ollut puhelimessa tallennettuna, koska olin etsinyt sen finderista. Katsoin vain viimeksi soitetetun numeron (olin soittanut tälle kaverille baarissa) ja laitoin siihen viestiä, että koskahan hän mahtaa tulla ja kuinka jo odottelen häntä ja tulen sitten avaamaan alaovea.

Tajusin sitten että viimeksi soitettu numero ei ollutkaan tälle poikaystävän kaverille vaan kebabpaikkaan josta olin ehtinyt tilaamaan jo kebabin kotiin.

Eipä siinä muuten mitään mutta tämä kebabäijä soitteli koko yön, että hän on kyllä tulossa. Laitoin viestiä, että viesti ei todellakaan ollut tarkoitettu hänelle mutta hän ei uskonut. Kun en vastannut puhelimeen niin hän alkoi jättämään vastaajaan viestejä. Hieman jopa pelotti, kun ajattelin että hän tietää missä asun.

Mutta enpä sen episodin jälkeen ole kyseisestä paikasta tilannut mitään. :-D

Huh huh. Tää oli paha.

Vierailija
38/61 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin irstaan seksiviesti ekaluokkalaisen vanhempien wa-ryhmään, tarkoitus oli laittaa miehelle.

Vierailija
39/61 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin just aamupuurot ja kahvit naamariin.Meni kaverille vaikka piti mennä tyttöystävälle.

Vierailija
40/61 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli juuri käynyt pesukoneen korjaaja, joka sanoi lähettävänsä laskun korjauksesta myöhemmin. Tallensin varalta hänen numeronsa puhelimeeni. Kului pari päivää ja odottelin opintotukea tililleni. Laitoin olevinaan viestin parhaalle kaverilleni: "Ei perkele tullut Kelan rahat vieläkään. Pitääkö lähtee sossuun!" Puhelimeeni tuli kohtelias vastaus pesukoneen korjausliikkeeltä: "Laskun maksulla ei kiirettä, odottele vain rauhassa rahoja." huutonaurua 😂😂😂

Arvatkaa, hävettikö?!

Kiitos kun jaoit tämän, sain viikon parhaimmat naurut ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä