Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on noloin/pahin viesti, minkä olet lähettänyt väärälle henkilölle?

Vierailija
21.01.2017 |

Noloin viesti tai kuva tms.
Itse laitoin snapchatis kuvan suihkuun mennessä kaverille. Piti minne puolisolle.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ikävä sua, haluaisin suudella sua niskaan ja joka paikkaan". piti lähteä kipeänä makaavalle miesystävälle, lähtikin  puolitutulle miehelle joka oli palavasti ihastunut minuun ja jonka kanssa olimme käyneet ihan kaveripohjalta leffassa kunnes tajusin, että odotuksemme eivät kohtaa. lähetin heti perään "sori sori et sinä!" viestin mutta vahinko oli jo tapahtunut, kohta soi alaoven summeri keskellä yötä...

Vierailija
42/61 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on käynyt kebab-moka. Minulla ja miehellä on yhdestä vitsistä kehittynyt inside-juttu, että kun odotan häntä seksin merkeissä, laitan hänelle viestin, esim. " Täällä jo märkänä ja kiimassa odottelen teitä kahta" tuo teitä kahta viittaa mieheen ja hänen penikseensä. Laitoin tuon viestin sitten lähi-kebabbilaan. Koomisinta tässä on se, että 15 min päästä molemmat omisajat olivat ovellani :D olivat laittaneet paikan kiinni minun takiani, huikkasivat vaan ovipuhelimeen "me hei tultiin nyt"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten kuumottava fiilis, kun huomaa heti viestin lähteneen väärään numeroon. Siinä kun tekstiviestiä lähetetään niin kädet täristen yrittää etsiä jotain ABORT-painiketta, mutta turhaan. Ehtii jo mielessään toivoa, että voi kun tulisi kerrankin joku virhe oikeaan aikaan eikä viestiä voidakaan välittää... Sinne meni ja ei auta muu kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta :)

Joissain puhelimissa muuten nykyään on mahdollisuus laittaa asetukset niin että tekstiviestin voi perua muutaman sekunnin ajan lähettämisen jälkeen! Ei ole vielä ollut tarvetta, eikä niitä tekstareita enää tule laiteltua juurikaan. 

Vierailija
44/61 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksitreffini oli matkalla junassa ja ajattelin lämmittää irstaalla tekstviestillä jossa kuvailin nuolevani häntä kuin Lassie ja päälle ottavani hänet doggystylellä - ja kaikki tämä heti eteisen matolla.

Hetken kuluttua tuli tekstiviesti teini-ikäiseltä siskoltani: "kiva tietää että isoveli on näemmä todellinen elukka seksiotteissaan..."

Tämä on kyllä jäätävän kiusallinen 😂

Taisi olla seuraava päivä kun olin seksitreffini kanssa kylillä liikenteessä ja törmäsimme yhdessä kaupassa siskooni. Hän katsoi minuun vienosti hymyillen, suorastaan naurua pidätellen ja totesi yksiselitteisesti - "Vufff!" ennen kuin ehdin esittelemään treffini hänelle...

Ja on muuten aika monta kertaa senkin jälkeen aina ensimmäiseksi sanonut tuon, kun ollaan nähty pitkän ajan jälkeen. Se on meidän keskinäinen tsoukkimme vielä melkein 20 vuotta tapahtuneen jälkeen.

Meh, tässä kohtaa alkoi kuulostaa huonon seksinovellin pohjustukselta jossa seuraavana iltana sisko saapuu huoneeseesi ja sanoo vuff uikuttavalla äänellä. Ei mee läpi. 

Vierailija
45/61 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin on käynyt kebab-moka. Minulla ja miehellä on yhdestä vitsistä kehittynyt inside-juttu, että kun odotan häntä seksin merkeissä, laitan hänelle viestin, esim. " Täällä jo märkänä ja kiimassa odottelen teitä kahta" tuo teitä kahta viittaa mieheen ja hänen penikseensä. Laitoin tuon viestin sitten lähi-kebabbilaan. Koomisinta tässä on se, että 15 min päästä molemmat omisajat olivat ovellani :D olivat laittaneet paikan kiinni minun takiani, huikkasivat vaan ovipuhelimeen "me hei tultiin nyt"

Jos tää on totta niin miten selvisit tuosta tilanteesta? :D

Vierailija
46/61 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolkutin vaan sinnikkäästi että puhelimeni on muka kadonnut ja jonkun on täytynyt laittaa pilaviesti. Ja käskin poistaa numeroni heidän listaltaan. No, hyvä puoli oli se että oli pakko opetella kokkaamaan kun en kehdannut enää hakea sieltä mitään :D Kaveri oli juuri silloin ollut kebeb-paikan ovella ja ihmetellyt kun se oli kiinni klo 18 illalla arkipäivänä.

Vierailija
47/61 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonkuvan exälle nykyisen sijaan. Exä otti huumorilla, nykyinen suuttui.

Vierailija
48/61 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolkutin vaan sinnikkäästi että puhelimeni on muka kadonnut ja jonkun on täytynyt laittaa pilaviesti. Ja käskin poistaa numeroni heidän listaltaan. No, hyvä puoli oli se että oli pakko opetella kokkaamaan kun en kehdannut enää hakea sieltä mitään :D Kaveri oli juuri silloin ollut kebeb-paikan ovella ja ihmetellyt kun se oli kiinni klo 18 illalla arkipäivänä.

Ei mee enää läpi.

Vierailija
49/61 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kyllä hauskoja, lisää näitä.

Vierailija
50/61 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tavannut erään miehen baarissa. Hän antoi mulle numeronsa, mutta siinä oli yksi väärä numero. (Myöhemmin kyllä selvisi, että tämä oli täysi vahinko ja meistä tuli hyvät ystävät)

Muutaman päivän päästä kirjoittelin erittäin emotionaalista ja sekavaa tekstiviestiä tyyliin: "olet kyllä aika ihana, mutta en oikein tiedä kannattaako meidän alkaa seurustella, älä odota liikoja, mutta kiva olisi vielä tavata jos tulen paikkakunnalle X..."

Sitten tuli tekstari joltain naiselta, että taisit nyt laittaa viestin väärään numeroon. Kiitin häntä, ja hän vielä vastasi, että halusit varmaan tietää asiasta. Mukava nainen.

Vierailija
51/61 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/61 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmin viesti minkä olen lähettänyt on snapchatissä.

Lähetin alapäästäni kuvan aivan tuntemattomalle henkilölle ja tästä on vai. 20 min

Vierailija
53/61 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole kovin noloa, mutta lähetin äidilleni viestejä ja vähän ihmettelin kun en saanut vastausta. Lopulta sain viestin, jossa kerrottiin että viestini olivat tulleet väärään numeroon. Se oli outoa, koska äidin numero oli jo kauan ollut tallennettuna puhelimeeni ja aiemmin viestit ja puhelut olivat menneet hänelle. Mutta kävi ilmi, että puhelimessani oleva numero ei tosiaan ollutkaan äidin numero, vaan ihan muu. En tiedä miten se numero vaihtui, kun kukaan muu kuin minä ei tiettävästi ollut käyttänyt puhelintani.

Vierailija
54/61 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman etäisempi sukulainen meni edes, laitoin tekstiviestillä osan otot ja perään vesinauruhymiöt, luulin laittaneeni itkusilmä-hymiöt. Asia selvisi minulle jälkeenpäin kun selailin ja poistelin vanhoja viestejä, en alkanut enää pahoittelemaan asiaa vaan annoin olla.

Vierailija
55/61 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saanut viestejä. Kerran tarjottiin koiralle luita. Vastasin kiitellen tarjouksesta, etten omista muita koiria kuin villakoiria sängyn alla.

Toisen kerran joku mies kyseli, että sainko kuvan. Vastasin, että tais olla väärä numero, toivottavasti kuva meni oikeaan paikkaan. (Olisi kyllä ollut kiva tietää, mikä se kuva oli). 

Vierailija
56/61 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irstas seksiviesti omalle isälle. Onneksi ei kuitenkaan mitään kuvaa. 

Se oli oikeasti kamalaa.....  

Hyi :D

Vierailija
57/61 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exälle. Oltiin yhdessä 6 vuotta ja laitoin ihan ajatuksissaan viestin jonka oli tarkoitus mennä nyxälle. Viestissä kerroin miten haluan ja rakastan häntä. Tästä jo parisen vuotta ja sama nyxsä ja ei enää mee väärälle henkilölle.

Mulla ei ole heittää tähän ketjuun mitään. Mutta olisi varmasti jos puhelimessa nyksän ja eksän nimet olisivat etunimillä. Niin lähellä ovat toisiaan. Tyyliin Anneli ja Annika. Olen laittanut varmuuden vuoksi kummatkin sukunimillä tyyliin Virtanen Anneli ja Saarela Annika. 

Nyksä tietää tämän syyn. Kerroin kun ihmetteli miksi olen laittanut hänet niin virallisesti luuriini. 

Vierailija
58/61 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans seksiviesti omalle isälle. Lähettäessä sitä muka poikaystävälle, ajattelin että kamalaa jos tämmöisen lähettäis vahingossa vaikka isälle ja sillehän se sitten meni. Isällä oli silloin käytössä vanha Nokia ja tiesin ettei katso puhelintaan kovin usein, joten lähdin ihan hirveetä vauhtia juoksemaan kilsan matkan isän luo ja sain poistettua viestin puhelimesta. Poikaystävä vaan ihmetteli, että minne katosin kesken viestittelyn.😅

Vierailija
59/61 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D :D En kestä. Aivan mahtava ja toisaalta aivan kamala moka.

Minä olen nuorena saanut kuulla seuraavana päivänä krapulassa että olin antanut humalaisena oman puhelinnumeroni kebabmyyjälle edellisenä iltana. Sain koko seuraavan viikon pelätä soittoa tai tekstaria :D

Vierailija
60/61 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan