Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet todella rakastunut ystävääni!

Vierailija
20.01.2017 |

Minulla on vähän homomainen ystävä, joka silti on hetero. Hän siis tykkää laittautua ja jutella kaikesta ja on hyvin esteettinen ja lukee paljon ja käymme yhdessä kahviloissa ja shoppailemassa ja juttelemme ihmisten ulkonäöstä, tyylistä yms ja myös todella henkilökohtaisita jutuista. Meillä molemmilla on ollut lyhyitä suhteita ja olemme puhuneet niistä toisillemme, kumppanimme ovat lähes poikkeuksetta olleet mustasukkaisia (minun hänestä, hänen minusta) ja aina väittävät, että meillä on muutakin kuin ystävyys. Nauramme yhdessä ihan hirveästi ja jos toisdelle käy jotain kamalaa haluamme aina jakaa sen juuri toistemme kanssa, kun voi vaan itkeä ja halata ja juoda viini.. Näin on aina, vaikka toinen seurustelisi niin sekä seurusteleva että sinkku haluaa kertoa juuro toiselle, ei välttämättä kumppanille (tästä tulee ongelmia tietysti parisuhteeseen)..

Vietämme paljon aikaa yhdessä, ja olen usein hänen luonaan yötä. Nukumme vierekkäin ja usein lusikassa. Nyt olen tajunnut ajattelevani häntä romanttisesti jatkuvasti. Hän on äärimmäisen hyvännäköinen ja luonteeltaan ihan mieletön! En tiedä voisiko suhteestamme tulla mitään, kun tiedämme toisistamme aivan kaiken! En edes tiedä pitääkö hän minua muuta kuin ystävänä, mutta viimeksi suuteli minua suulle ja silitti hiuksia aamulla kun olin hänen luonaan yötä, ja nukuin! Ollaan pitkästä aikaa sinkkuja molemmat yhtä aikaa.. Ja siis tuon suukon jälkeen olen häntä alkanut miettimään...... Ja oikeasti, ehkä tämä on syy miksei meidän suhteet kestä ja miksei me "tyydytä" niihin kumppaneihin vaan edelleen tarvitaan hirveästi toisiamme.

Pilaanko ihan kaiken jos kerron!!!?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että kertoit minun olevan rakastunut. En ollutkaan siitä tietoinen.

Vierailija
2/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen.. Mitä tekisitte? 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, kuulostaapa tuskaiselta tilanteelta. Tarkoitan siis, että nuo lusikassa nukkumiset ym. olisi tosi tuskaista kestää itse hullun lailla rakastuneena, jos ei tietäisi toisen tunteista mitään. :( En oikein osaa antaa mitään neuvoa. Toisaalta tunteista kertominen voi pilata ystävyyden, toisaalta voit jäädä loppuelämäksi pohtimaan, että olisiko kuitenkin pitänyt, jos et kerro.

Vierailija
4/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kannattaako muiden mielipiteistä välittää, kun kyseessä on tosirakkaus??!!

Uusi tarina?

Vierailija
5/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oioi tuttua, olemme läheiset, pussaamme, halaamme, kävelemme aina käsikkäin...tunnustin tunteeni ja hänen tunteensa ovat vain ystävyyttä...noh jatkamme samoin kun ennenkin...

Mutta mistä se tunne yhtäkkiä siihen toiseen herää? Minä näet toivon että samoin kävis tuolle minun ystävälle....

Vierailija
6/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivon, että myös ystävä ihastuisi. En vaan pysty näkemään häntä enää paljon, koska pelkään jääväni kiinni. Hän on jo kysynyt olenko loukkaantunut jostain tai onko jotain meneillään, kun en enää ehdi näkemään. Ahdistaa! Kun nähdään en pysty enää olemaan oma itseni, yritän olla jotenkin "huolitellumpi", en pysty selittämään rennosti mitään ja olemaan hänen luonaan todellakaan yötä!

Mietin myös jatkuvasti voisiko hän olla ihastunut, edes vähän! Vietin tässä taannoin yön yhden yhteisen tuttumme kanssa, normaalisti hän on halunnut kuulla kaikkea.. Nyt vaan sanoi ettei halua kuulla ja nauroi jotenkin väkinäisesti.. Haen tällaisia juttuja epätoivoisesti kaikista tapahtumista. Tajusin myös, ettei hän ole pitänyt kenestäkään seurustelukumppanistani mitenkään erityisesti. Olen myös itse saattanut tuntea pientä mustasukkaisuutta hänen naisitaan (varsinkin jos olen ollut sinkku).

Hän myös korjaa usein kampaustani, käskee tilaamaan taksin etten kävelisi puiston läpi, hinkuaa aina avecikseni häihin ym juhliin. Ja olen ollut hänen aveci monissa juhlissa. Hän myös vietti vanhemmillani viime joulun, ja nukuttiin sielläkin vierekkäin... En kestä! Olen tajunnut hänen olevan ihan hirveän huomaavainen ja kiltti ja en edes enää osaa ajatella häntä "homomaiseksi".. vaan näen nuo kaikki tosi heteromaisena. Mietin häntä ihan jatkuvasti.. Tämä on ihan erilaista kuin kenenkään muun kanssa koskaan..

Ap   

Vierailija
7/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt suoraan hänen tunteistaan ja kerrot omistasi, mitä tuossa nyt vielä kiertelemään.

Vierailija
8/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on myös sanonut minua kauniiksi, ja vitsaillut, että näytämme hyvältä parilta, ja hän jaksaa kuunnella ihan sekoja juttujani, mitä kukaan mies ei ole kestänyt, hän jopa lähtee niihin mukaan. Ollaan usein kuin lapset ja tehdään kaikkea lapsellista ja romantisoidaan kaikkea. Kukaan eksistä ei esimerkiksi suostunut lähtemään kanssani fiilistelemään hautausmaalle, tämä oli heti innoissaan. Lähdetään toisten spontaaneihin juttuihin mukaan aina ihan innoissamme.. 

Nyt vain mietin, otanko riskin ja pilaan ehkä ihan kaiken.. Mietin myös, haluanko suhdetta hänen kanssaan. Äitini aina ihmettelee miksemme seurustele, ja ollaan näille jutuille aina naurettu.. 

Ap

Vierailija
9/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin hänen kanssaan valmis harrastamaan ihan mitä seksiä tahansa jos hän vain haluaisi. En uskalla keroa!! Voitko tuollaisen jutun vaan laittaa viestillä? Mitä jos hän ei ole kiinnostunut, miten me saadaan kaikki sitten ennalleen?

Ap

Vierailija
10/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ollut aina rakastunut häneen vai huomannut myöhemmin?

Mä olen rakastunut mun ystävään, jonka kanssa on läheistä, hän rakastaa mua mut ei oo rakastunut, ja haluaisin et jonain päivänä olisi...

Vierailija
11/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ehkä olen tiedostamattani aina rakastanut, mutta vasta nyt uskallan sen myöntää. Miksi hän suuteli minua nukkuessani?? Ei siis normaalisti kuin korkeintaan poskelle pussata. Ja ehkä joskus toisen avuksi baarissa, aikoja sitten. 

Ap

Vierailija
12/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ehkä olen tiedostamattani aina rakastanut, mutta vasta nyt uskallan sen myöntää. Miksi hän suuteli minua nukkuessani?? Ei siis normaalisti kuin korkeintaan poskelle pussata. Ja ehkä joskus toisen avuksi baarissa, aikoja sitten. 

Ap

Kyllähän tuo kuulostaa siltä, että jotain tunteita hänenkin puoleltaan on. Ei kai muuten vaan randomisti suudella? Tekeeköhän noin muille ystävilleen?

Vierailija
13/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllähän tuo kuulostaa siltä, että jotain tunteita hänenkin puoleltaan on. Ei kai muuten vaan randomisti suudella? Tekeeköhän noin muille ystävilleen?

Tarkoitin siis tekeekö_hän.

Vierailija
14/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suutele muita, muistaakseni edes poskelle, halaa kyllä.

Lähetin hänelle viestin 3h sitten 😞 Ei vastausta...

Ap

Vierailija
15/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaa vieläkään 😭😭😭 Laitanko viestin??

Ap

Vierailija
16/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä.. kylsesiit.

Vierailija
17/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille.

Vierailija
18/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä lähetit sille?

T. Omaan elämäänsä kyllästynyt av-mamma

Vierailija
19/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mitä laitoit?

Vierailija
20/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro, pilaat vain hienon ystävyytenne. Sinuna minä flirttailisin koko ajan enemmän ja enemmän, jos mies vähänkin olisi kiinnostunut sinusta siinä mielessä, hän saattaisi tehdä aloitteen. P.S. Oletteko parikymppisiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan