Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 4-kymppiset naiset: Millaista teidän vapaa-aika on?

Vierailija
20.01.2017 |

Mitä kaikkea teette kun ette ole töissä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen juuri täyttänyt 40 vuotta. Lapset 16- ja 11- vuotiaita. Vapaa-ajalla lepään kotona, teen hyvää ruokaa miehen kanssa, käyn lenkillä koiran kanssa, matkutelen Ruotsissa/Virossa/Venäjällä ja joskus kauempanakin. Laitan kotia, sisustan. Luen hyviä kirjoja ja katson televisiota. Ja tietysti olen lasten kanssa.

Vierailija
2/16 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn crossfitissä 3-5 kertaa viikossa. Käyn konserteissa ja näyttelyissä ja ystävien kanssa syömässä. Luen paljon, katson leffoja sekä kotona että leffateatterissa. Matkustan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä lueteltuna ei misään järjestyksessä. Teen ruokaa (tosin mies tekee puolet ruuista), suunnittelen ruuat, kauppalistat, pesen pyykkiä (mies laittaa ne kaappiin) luen kirjoja, luen sanomalehdet, katson tv:tä ja Netflixiä, pelaan lasten kanssa, ulkoilen lasten kanssa omalla pihalla tai leikkipuistossa, käyn uimassa yksin perheen kanssa tai yhden lapsen kanssa, luen lapsille kirjoja, juttelen lasten kanssa, olen netissä, siivoan, käyn ryhmäliikuntatunneilla, tapaan ystäviä joko yksin tai perheen kanssa, sovin  lasten ja heidän kavereidensa tapaamiset. Osa näistä sujuu työn lomassa.

Vierailija
4/16 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 v. Käyn kaupassa, tulen kotiin, laitan ruokaa, juttelen perheen kanssa, teemme kotitöitä. Kyselemme toisiltamme miten päivä meni. Teemme pihatöitä, käymme kävelyllä tai salilla, pelaamme tietokonepelejä. Kyläilemme sukulaisilla ja ystävillä. Lapset harrastaa. Illalla voi katsoa telkkaa, lukea kirjaa.

Vierailija
5/16 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on okt, joten teen pieniä kunnostustöitä sisällä ja pihatöitä ulkona. Olen innokas luomuviljelijä, ja puuhaan usein kasvimaan kimpussa. Lisäksi harrastan kestävyysurheilua, ja treenaan 4-5 h viikossa. Meillä on myös koiria, joiden kanssa lenkkeilen päivittäin, ja käyn joskus näyttelyissä. Turkinhuoltoa teen myös koirille.

Isommat lapseni eivät enää juurikaan kaipaa seuraani, joten yhteisiä juttuja teen oikeastaan vain nuorimman kanssa. Harrastetaan yhdessä liikuntaa ja sen sellaista. Toki kaikille lapsille kokkaan joka päivä, ja jo keittiön siivous ja (muut normi kotityöt) vievät aikaa. Luppoaikoina lähinnä luen kirjoja.

Muuhun ei sitten hirveästi jääkään aikaa, kun pitää siellä töissäkin käydä. Oon tyytyväinen elämääni, introverttina puuhastelijana elän omannäköistä elämääni, ja sosiaalisia kontakteja saan ihan riittävästi töissä.

Vierailija
6/16 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
7/16 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäitinä 1v lapsen kanssa, muut lapset koululaisia. Käydään muskarissa,perhekerhossa,leikkipuistossa,siivoon,teen ruokaa yms perus kotiäidin hommaa.

Vierailija
8/16 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 41v, 2 teiniä kotona, töiden päälle käyn salilla pari kertaa vkossa, lenkkeilen (nyt talvella vähemmän), näen ystäviä, käyn leffoissa, syömässä ulkona, katson netflixiä iltaisin, kokkaan ja siivoan :) Viikkonloppuisin etenkin puuhaillaan lasten kanssa jotain, nuorempi vielä tekee jotain mun kanssa. Kaikki lasketellaan nyt talvella mahdollisimman usein. Hyvä elämä on.

Vierailija
9/16 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa ja teen ruuan (miehellä pidemmät työpäivät), pesen pyykkiä, luen lehtiä ja katson TV:tä, autan lapsia läksyissä tai jutellaan muuten vaan, katselen juttuja netissä. Sitten satunnaisemmin käyn ystävän kanssa kävelyllä tai esim. erään lähellä asuvan sukulaisen luona kahvilla. Tällä hetkellä pitää iltaisin hinnoitella kirppiskamoja.

Vierailija
10/16 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 ja menee kotona 1vee pojan kanssa :)

Vierailija
11/16 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illat pyörii näin talvisin sen ympärillä että kyydin (mies vuorotöis) lapsia harrastuksiin (jääkiekkoo yms) ja laitan jossain välis ruokaa pöytään. Paljon kuluu aikaa netis ja luen päivän lehdet. Auttelen läksyis kuten enkun sanoissa. Väliin innostun lenkkeileen tai muuta helposti toteutettavaa liikuntaa. Jotain liikuntaa harrastan myös lapsien kans, vaik luistelua. Kaupassakin käydään, aina sitä jotain tarvetta keksii. Illalla klo 21 kallistun sohvalle ja tv auki. Viikonloppuisin sukuloimisia, ulkoilua, yhteistä kivaa.

Vierailija
12/16 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kike79..... kirjoitti:

38 ja menee kotona 1vee pojan kanssa :)

Tämä on jännä ikä, niin erilaisia elämänvaiheita :)

38, lapsi muutti juuri kotoa...

Vierailija
13/16 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasan 40 v, lapset 9, 11 ja 13. Olen tällä hetkellä työtön, joten aikaa löytyy omille jutuille. Koulutan koiria ja käyn niiden kanssa harrastamassa sekä lenkkeilen koirien kanssa ja ilman. Käyn salilla ja jumpissa, soitan pianoa. Telkkaria en katso oikeastaan ollenkaan. Joskus käydään miehen kanssa leffassa, teatterissa, kavereiden luona iltaa istumassa. Kesällä puuhailen puutarhassa aamusta iltaan.

Vierailija
14/16 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden jälkeen puuhastelen kotona niitä näitä.

Illalla luen. Viikonloppuna ulkoilemme yms. perheen kanssa yhdessä. Aika tylsältä kulostaa, mutta elämä on juuri nyt aika tasapainoista. Jos olisi enemmän vapaa-aikaa, jaksaisi tehdäkin enemmän.

Vierailija
15/16 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N46 nautin siitä, kun lapset jo isoja ja jää omaa aikaa taas eri tavalla. Lapsia 4, ikähaarukalla 12-20. Käyn salilla 4-5krt/vko, lähinnä ryhmätunneilla. Kerran viikossa käymme mieheni kanssa pelaamassa sulkapalloa. Arki illat menee usein työasioiden parissa (olen osittain työnarkomaani) ja sarjoja/leffoja katsoen. Viikonloput pyhitetään hyvälle ruualle ja viinille. Teemme 3-4krt vuodessa pitkiä viikonloppuja kaksin. Nautimme yhteisestä ajasta, johon taas erilailla mahdollisuus.

Vierailija
16/16 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Syön ja nukun. Tämän iän ihanin puoli on juuri se, että ei enää kaipaa mitään tekemistä, vaan nauttii pelkästä olemisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän