Olet todella rakastunut ystävääni!
Minulla on vähän homomainen ystävä, joka silti on hetero. Hän siis tykkää laittautua ja jutella kaikesta ja on hyvin esteettinen ja lukee paljon ja käymme yhdessä kahviloissa ja shoppailemassa ja juttelemme ihmisten ulkonäöstä, tyylistä yms ja myös todella henkilökohtaisita jutuista. Meillä molemmilla on ollut lyhyitä suhteita ja olemme puhuneet niistä toisillemme, kumppanimme ovat lähes poikkeuksetta olleet mustasukkaisia (minun hänestä, hänen minusta) ja aina väittävät, että meillä on muutakin kuin ystävyys. Nauramme yhdessä ihan hirveästi ja jos toisdelle käy jotain kamalaa haluamme aina jakaa sen juuri toistemme kanssa, kun voi vaan itkeä ja halata ja juoda viini.. Näin on aina, vaikka toinen seurustelisi niin sekä seurusteleva että sinkku haluaa kertoa juuro toiselle, ei välttämättä kumppanille (tästä tulee ongelmia tietysti parisuhteeseen)..
Vietämme paljon aikaa yhdessä, ja olen usein hänen luonaan yötä. Nukumme vierekkäin ja usein lusikassa. Nyt olen tajunnut ajattelevani häntä romanttisesti jatkuvasti. Hän on äärimmäisen hyvännäköinen ja luonteeltaan ihan mieletön! En tiedä voisiko suhteestamme tulla mitään, kun tiedämme toisistamme aivan kaiken! En edes tiedä pitääkö hän minua muuta kuin ystävänä, mutta viimeksi suuteli minua suulle ja silitti hiuksia aamulla kun olin hänen luonaan yötä, ja nukuin! Ollaan pitkästä aikaa sinkkuja molemmat yhtä aikaa.. Ja siis tuon suukon jälkeen olen häntä alkanut miettimään...... Ja oikeasti, ehkä tämä on syy miksei meidän suhteet kestä ja miksei me "tyydytä" niihin kumppaneihin vaan edelleen tarvitaan hirveästi toisiamme.
Pilaanko ihan kaiken jos kerron!!!?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Tuota... onko ihme et kumppanit on mustiksia ja ihmettelee tuota teidän suhdetta, kun nukutte lusikassa ja suutelette? :D
Oon mietiskellyt omalla kohdallani samaa, että kuinkahan käy tapailemieni miesten egoille, kun ihan avoimesti kosketaan ja sanotaan rakastavamme toisiamme parhaan ystäväni kanssa, kun eihän niille miehille nyt voi läheskään samaa sanoa...
Toisaalta, näinhän se on, mutta pyrin välttämään tämmöisen kuitenkin miesseurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota... onko ihme et kumppanit on mustiksia ja ihmettelee tuota teidän suhdetta, kun nukutte lusikassa ja suutelette? :D
Oon mietiskellyt omalla kohdallani samaa, että kuinkahan käy tapailemieni miesten egoille, kun ihan avoimesti kosketaan ja sanotaan rakastavamme toisiamme parhaan ystäväni kanssa, kun eihän niille miehille nyt voi läheskään samaa sanoa...
Toisaalta, näinhän se on, mutta pyrin välttämään tämmöisen kuitenkin miesseurassa.
Me parhaiden ystävien kanssa halitaan kun nähdään ja joskus pusu poskelle kuten voisi tehdä rakkaan perheenjäsenen kanssa. Mutta ei mitään eroottista, yhdessä nukkumista ja suulle suutelemista. Hyh. Silti jotkut suomalaiset (sanon suomalaiset koska meillä kaikki koskeminen tulkitaan aina "seksuaaliseksi") luulee että ollaan muutakin kuin ystäviä. No ei todellakaan olla.
Minun mielestä asiasta kertominen oli hyvä ratkaisu, kun kerta muutenkin olette todella läheisiä ja jaatte toisillenne asioita. Enkä jotenkin usko, että syvä ystävyys kaatuisi tuohon mikäli toinen ei tunnekaan kuin ystävyyttä.
Jään odottamaan, miten tämä juttu jatkuu!
En tajua miten tuo miehen homomaisuus liittyy mihinkään? Siis hän on kiinnostunut ja seurustelee naisten kanssa ja ap:kin on nainen joka on ihastunut tähän mieheen?? Ja vaikka olisikin bi, niin ihan yhtäläiset mahkut ap:lla silti olisi.
Mies vastasi aamulla ja pyysi anteeksi, että oli eilen tyly. Tuli kuulemma hänelle ihan yllätyksenä, että olisin kiinnostunut. Ei osaa vielä vastata mitään kun niin iso ja erikoinen juttu, että pakko miettiä. Laittoi vielä, että haluaisi halata mua ja etten olis surullinen, kun hän on niin hämmentynyt tästä, ettei osaa sanoa mitään.
En tiedä onko siis jotain toiveita vielä kun ei suoraa sanonut ei.. Ei kuitenkaan halua tavata (kun yleensä ollaan aina viikonloppuisin oltu yhdessä) tuntuu niin tyhjältä, kun ei ole ketään muuta tuollaista ystävää....
Ap
Ja en tosiaan ole lusikassa tuntenut mitään (olisinpa!) Joten ehkä ei sitten ole ollenkaan kiinnostunut, tai meillä on liian sisarusmainen suhde hänen mielestään...
Ap
No silti outoa nukkua lusikassa. Ja pussailut.
Vaikka sanoisi ettei kiinnosta niin kysy silti mitä hän ajatteli suudellessaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ja en tosiaan ole lusikassa tuntenut mitään (olisinpa!) Joten ehkä ei sitten ole ollenkaan kiinnostunut, tai meillä on liian sisarusmainen suhde hänen mielestään...
Ap
Tosi outoa, että nukutte lusikassa, hän pussaa sinua ja sitten sinun kertomasi tulee hänelle yllätyksenä. Mun käsityksen mukaan todella harvat miehet ajattelevat, että suhde naiskaveriin olisi jotenkin liian sisarusmainen. Päinvastoin monet miehet olisi valmiita panemaan niiden naispuolisia ystäviään, mikä ei tietenkään kyllä tarkoita, että olisivat kiinnostuneet muustakin.
Miten niin sisarusmainen suhde? En mä nuku mun sisarusten kanssa lusikassa saati pussaa niitä 🙄
En kestä!! Laittoi viestiä, että vedetäänkö kännit ja mietitään tätä asiaa!!!!! 😂😂😂 Mitä tarkoittaa!???
Ap
Vierailija kirjoitti:
En kestä!! Laittoi viestiä, että vedetäänkö kännit ja mietitään tätä asiaa!!!!! 😂😂😂 Mitä tarkoittaa!???
Ap
No suostut tottakai!! Ja tuut huomenna kertoo miten kävi!! 😁 Kunpa kävis mulleki noin 😀
Vedätte kännit, menette sänkyyn ja aamulla mies toteaa että haluaa olla jatkossa vaan kaveri. Varovasti nyt, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vedätte kännit, menette sänkyyn ja aamulla mies toteaa että haluaa olla jatkossa vaan kaveri. Varovasti nyt, ap.
Tämä tuli valitettavasti minullekin ensimmäisenä mieleen :( Nyt kannattaa laittaa jäitä hattuun ja edetä rauhallisesti, AP - riippumatta siitä vaikka mies yhtäkkiä tunnustaisi olleensa alitajuisesti rakastuneensa sinuun kaikki nämä vuodet ja että oletkin hänen elämänsä tosirakkaus tms. mistä pääsi varmasti menee sekaisin. Be cool.
Ap himoissaan taipuu miehen alle, ja aamulla mies tajuaa ettei seksissä ollut himoa. Hän kuitenkin käyttää tilaisuuden, koska helppo pano.
Niin surullista niin surullista.
Ottakaa te näitä paljastuksia harkitsevat tämä varoittavana esimerkkinä.
Nykyään muutenkin käytetään liikaa alkoholia ja huumeita.
Mies juottaa naisen humalaan ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei hyvä ap, ei hyvä. Tarkoittaa, että jos kännissä jotain touhuatte, niin hän voi laittaa sen kännin piikkiin. Sulla taasen tunteet pelissä. Nyt ei ole kyllä ystävän teko tuo. Älä suostu. Jos selvin päin haluaa jotakin, niin sitten se on eri asia. Kännissä älä mene pilaamaan ystävyyttä.
Ja sit ihmetellään mistä muut päättelit et kyseessä on jotain ystävyyttä kummempaa... niin. Mietitääs....