Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkään shoppailla mieheni rahoilla

Vierailija
20.01.2017 |

Koska ikuiset parisuhteet ja uskollisuus ovat täyttä fantasiaa, naisten kannattaa keskittyä parisuhteissa asioihin, jotka eivät petä. Raha! Rahalla saa aina jotain itselle mukavaa ja miellyttävää ja sillä saa elämänlaatunsa paremmaksi. Rahan ansiosta olen onnellisempi. Onkuka tahansa nainen.

Tunnen suunnatonta vapautta ja onnea, kun mies antaa pankkikorttinsa ja käyttää sitä päivän ihan kuinka haluan ja käyttökatto on korkea. Ihanaa kun ei tarvitse murehtia lainanlyhennyksista tai vuokranmaksusta, vaikka itsekin käyn töissä. Minulla ei ole mitään pakollisia rahareikiä. Pystyn omilla tienesteillä nostamaan elintasoani entisestään ja voin rehellisesti antaa vaikutelman, että itsekin kustannan asioita. Se on ihan totta. Voin ex tempore ostaa lapsille luxusvaatteita tai lähteä omilla rahoilla tyttöjen reissuun ym.

Miehen uskottomuudesta en jaksa narista, jos en saa siitä taloudrllista hyötyö. Yleensä osaan avata suuni oikeassa paikassa. Olen rohkea, ahkera ja ihailtu nainen. Köyhää miestä en huoli.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan