Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet todella rakastunut ystävääni!

Vierailija
20.01.2017 |

Minulla on vähän homomainen ystävä, joka silti on hetero. Hän siis tykkää laittautua ja jutella kaikesta ja on hyvin esteettinen ja lukee paljon ja käymme yhdessä kahviloissa ja shoppailemassa ja juttelemme ihmisten ulkonäöstä, tyylistä yms ja myös todella henkilökohtaisita jutuista. Meillä molemmilla on ollut lyhyitä suhteita ja olemme puhuneet niistä toisillemme, kumppanimme ovat lähes poikkeuksetta olleet mustasukkaisia (minun hänestä, hänen minusta) ja aina väittävät, että meillä on muutakin kuin ystävyys. Nauramme yhdessä ihan hirveästi ja jos toisdelle käy jotain kamalaa haluamme aina jakaa sen juuri toistemme kanssa, kun voi vaan itkeä ja halata ja juoda viini.. Näin on aina, vaikka toinen seurustelisi niin sekä seurusteleva että sinkku haluaa kertoa juuro toiselle, ei välttämättä kumppanille (tästä tulee ongelmia tietysti parisuhteeseen)..

Vietämme paljon aikaa yhdessä, ja olen usein hänen luonaan yötä. Nukumme vierekkäin ja usein lusikassa. Nyt olen tajunnut ajattelevani häntä romanttisesti jatkuvasti. Hän on äärimmäisen hyvännäköinen ja luonteeltaan ihan mieletön! En tiedä voisiko suhteestamme tulla mitään, kun tiedämme toisistamme aivan kaiken! En edes tiedä pitääkö hän minua muuta kuin ystävänä, mutta viimeksi suuteli minua suulle ja silitti hiuksia aamulla kun olin hänen luonaan yötä, ja nukuin! Ollaan pitkästä aikaa sinkkuja molemmat yhtä aikaa.. Ja siis tuon suukon jälkeen olen häntä alkanut miettimään...... Ja oikeasti, ehkä tämä on syy miksei meidän suhteet kestä ja miksei me "tyydytä" niihin kumppaneihin vaan edelleen tarvitaan hirveästi toisiamme.

Pilaanko ihan kaiken jos kerron!!!?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee cliffhanger nyt tämä, haluan tietää mitä se vastas jos/kun joskus vastaa :D

Vierailija
22/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhee cliffhanger nyt tämä, haluan tietää mitä se vastas jos/kun joskus vastaa :D

No niinpä!! Älä jätä meitä ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä "vain ystäviä" jotka nukkuu lusikassa ja pussailee suulle. Mitä helvettiä, ihmiset?

Vierailija
24/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin etten ole pystynyt olemaan hänen kanssaan kun taidan olla vähän ihastunut, eikä haittaa vaikkei hän olisi, mutta halusin kertoa ettei ihmettele miksi olen outo.. Ja että toivottavasti voidaan olla vielä kavereita vaikkei hän tuntisi yhtään samoin, koska hän on minulle tärkeä... Ja ettei tämä ole jatkunut kovin kauaa kuitenkaan :( 

Harmittaa kyllä! Olisi pitänyt vaan flirttailla, mutta en olisi välttämättä osannut, koska ei olisi olut luontevaa ja hän olisi varmasti ottanut sen vitsillä. 

Ahdistaa, kun aina vastaa heti...  Laitoin vaan kysymysmerkin... 

Ap

Vierailija
25/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ollaan vähän yli parikymppisiä, tunnistitko? Koska en ole edes kenellekään kaverille kehdannut myöntää tätä!

Ap

Vierailija
26/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pyörtynyt eikä voi vastata. Mene elvyttämään.

Vierailija
27/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuthan sitten kertomaan kun vastaa. :D joko hän miettii, miten olla tarpeeksi ystävällinen ja vastata ei kiitos, tai sitten miettii miten olla kuulostamatta liian innokkaalta kun vastaa kyllä kiitos. Joko tai! :D

Vierailija
28/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi, että vastaa myöhemmin kun nyt kiire........ 

Eli pilasin kaiken. Koska hän vielä kysyi minua tänään kanssaan eikä hänellä ole oikeasti kiire ikinä perjantaisin :( 

Vierailija
29/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kun on noin hyvä ystävä, niin kannattaa kertoa! Itse mietin samaa pari viikkoa sitten. Pelkäsin, että pilaan kaiken. Päätin kuitenkin lopulta kertoa. Hän sanoi olevansa vain kaveri ja juteltiin pitkään siitä, että pelotti et pilaan koko ystävyyden. Mikään ei mennyt pilalle, meidän ystävyys on vaan syventynyt entisestään ja olo on puolet kevyempi. :) en kadu vaikkei tullutkaan vastakaikua. Ihmettelen miten niin mahtava ihminen voi olla olemassa, hän reagoi siihen niin hienosti.

Vierailija
30/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paskaa ja surkea vastaus....... 

Ap

Vierailija
31/81 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä tunteiden tunnustamiset on aina ihan noloja teinijuttuja. Suhteet syntyy tekojen kautta, eikä nolojen tunnustustusten seurauksena.

32/81 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nämä tunteiden tunnustamiset on aina ihan noloja teinijuttuja. Suhteet syntyy tekojen kautta, eikä nolojen tunnustustusten seurauksena.

Yleisesti ottaen ihan totta, mutta nyt kyllä toivon aloittajan ja ystävänsä päätyvän yhteen. Tosi symppikseltä kuulostaa, ja tuollainen yhteys on tosi arvokasta.

Vierailija
33/81 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friendzonella... käykö sitä naisillekin.

Vierailija
34/81 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä tunnustin tunteeni siksi, että ollaan molemmat varattuja. Halusin puhua tilanteen läpi, koska ahdisti valtavasti tämä tilanne. Hän on muutenkin se, jolle tekee mieli puhua kun joku ahdistaa. Teot meille kertoo myös, että välitetään toisistamme mutta nyt tiedän ettei tästä silti voi tulla ystävyyttä syvempää.

Vierailija
35/81 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun ystävä ei halunnutkaan mitään syvempää, mutta silti nukutte lusikassa ja se pussailee sua suuhun?? Ei se ainakaan 100% hetero ole, ehkä bi sitten. Jos sitä nyt yhtäkkiä pelotti ajatella homosuhdetta, eiköhän se myöhemmin voi muuttaa mieltäänkin.

Toivon että sun ystävä otti tunnustuksen hyvin ja ystävyys jatkuu kuten ennenkin. Jos ei, niin sun ystävä voi syyttää siitä vain itseään, mitäs pussailee ja viettelee.

Mulla on tosi läheisiä ystävyyssuhteita, mutta ei todellakaan tehdä noita asioita, joista kerroit haha. Onnea elämään teille molemmille! :)

Vierailija
36/81 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sun ystävä ei halunnutkaan mitään syvempää, mutta silti nukutte lusikassa ja se pussailee sua suuhun?? Ei se ainakaan 100% hetero ole, ehkä bi sitten. Jos sitä nyt yhtäkkiä pelotti ajatella homosuhdetta, eiköhän se myöhemmin voi muuttaa mieltäänkin.

Toivon että sun ystävä otti tunnustuksen hyvin ja ystävyys jatkuu kuten ennenkin. Jos ei, niin sun ystävä voi syyttää siitä vain itseään, mitäs pussailee ja viettelee.

Mulla on tosi läheisiä ystävyyssuhteita, mutta ei todellakaan tehdä noita asioita, joista kerroit haha. Onnea elämään teille molemmille! :)

Mä en ollut Ap.

Vierailija
37/81 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulosta kovin heterolta tuo mies, jos olette parikymppisiä ja nukutte lusikassa, etkä "huomaa mitään". Normaali heteromies tuossa iässä ei nuku lusikassa yhdenkään naisen kanssa niin, ettei... tiedätte kyllä. 

Vierailija
38/81 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... onko ihme et kumppanit on mustiksia ja ihmettelee tuota teidän suhdetta, kun nukutte lusikassa ja suutelette? :D

Vierailija
39/81 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei karseeta mikä cliffhanger. Mitä täs tapahtu?!?

Vierailija
40/81 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ollut Ap.

?

En tiedä kuka "sä" olet, mutta vastasin ap:n aloitukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän