Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet todella rakastunut ystävääni!

Vierailija
20.01.2017 |

Minulla on vähän homomainen ystävä, joka silti on hetero. Hän siis tykkää laittautua ja jutella kaikesta ja on hyvin esteettinen ja lukee paljon ja käymme yhdessä kahviloissa ja shoppailemassa ja juttelemme ihmisten ulkonäöstä, tyylistä yms ja myös todella henkilökohtaisita jutuista. Meillä molemmilla on ollut lyhyitä suhteita ja olemme puhuneet niistä toisillemme, kumppanimme ovat lähes poikkeuksetta olleet mustasukkaisia (minun hänestä, hänen minusta) ja aina väittävät, että meillä on muutakin kuin ystävyys. Nauramme yhdessä ihan hirveästi ja jos toisdelle käy jotain kamalaa haluamme aina jakaa sen juuri toistemme kanssa, kun voi vaan itkeä ja halata ja juoda viini.. Näin on aina, vaikka toinen seurustelisi niin sekä seurusteleva että sinkku haluaa kertoa juuro toiselle, ei välttämättä kumppanille (tästä tulee ongelmia tietysti parisuhteeseen)..

Vietämme paljon aikaa yhdessä, ja olen usein hänen luonaan yötä. Nukumme vierekkäin ja usein lusikassa. Nyt olen tajunnut ajattelevani häntä romanttisesti jatkuvasti. Hän on äärimmäisen hyvännäköinen ja luonteeltaan ihan mieletön! En tiedä voisiko suhteestamme tulla mitään, kun tiedämme toisistamme aivan kaiken! En edes tiedä pitääkö hän minua muuta kuin ystävänä, mutta viimeksi suuteli minua suulle ja silitti hiuksia aamulla kun olin hänen luonaan yötä, ja nukuin! Ollaan pitkästä aikaa sinkkuja molemmat yhtä aikaa.. Ja siis tuon suukon jälkeen olen häntä alkanut miettimään...... Ja oikeasti, ehkä tämä on syy miksei meidän suhteet kestä ja miksei me "tyydytä" niihin kumppaneihin vaan edelleen tarvitaan hirveästi toisiamme.

Pilaanko ihan kaiken jos kerron!!!?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap aloitti sanomalla, että mies on homomainen?? Onko kyseessä siis sittenkin kaksi miestä tai kaksi naista?

Vierailija
62/81 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Ap:lla meni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Tahdon tietää miten tämä päättyy

Vierailija
64/81 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UP!

Tahdon tietää miten tämä päättyy

Sama!!

Vierailija
65/81 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt pääse vastaamaan, ovat edelleen sängyssä :)

Vierailija
66/81 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais jäädä salaisuudeksi tämä loppu

Vierailija
67/81 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Tahtoo jatkoa! :-)

Vierailija
68/81 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä kävi?

Vierailija
69/81 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP???

Vierailija
70/81 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap!!?

Vierailija
71/81 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, ihan hyvin men kai. Mies on kuulemma aina halunnut suudella, mutta ei olisi ikinä uskonut, että minäkin haluaisin.. On vielä tosi paljon asioita joista pitää päästä ns yli. Ollaanhan kerottu toisillemme aivan kaikki.. Ja sitten molempia pelottaa säilyykö meidän ystävyys jos kokeillaan seurustella ja erotaankin. Ollaan molemmat aika haastavia kumppaneita... Ja vähän tuntuu ettei mies pääse yli noista aiemmista säädöistäni.. 

Mutta siis ihanaa oli kuulla, että hänkin on leikitellyt ajatuksella meistä yhdssä! Eikä siis todellakaan päädytty sänkyyn, ei vaan tullut sellaista hetkeä ja ei varmaan hetkeen päästä siihen pisteeseen. Ja kun lähdin niin mies taas silitti hiuksia ja poskia ja pussasi suulle.. Ja siis mun osalta meni vähän itkemiseksi..

Nyt on kuitenkin pidetty taukoa näkemisestä.. Ehkä niin iso juttu vielä.. Ja omatkin fiilikset vaihtelee, kun tuntuu, että olisin aina se epävarmempi tai ihastuneempi ja sitä kautta jotenkin heikompi..  En nyt ota häneen yhteyttä, saa sitten itse ottaa kun tietää mitä haluaa. Tietty olisi ollut ihanaa, että hän olisi tehnyt jonkun mullistava rakkaudentunnustuksen, ja salaa kai toivoin jotain intohimoista yötä :'D

Mutta joo.. Näillä mennään. Sanoi, että olen rakas ja hänen paras ystävä yms.....  Eli ei mitään selvyyttä. 

Ap

Vierailija
72/81 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin toivon, että myös ystävä ihastuisi. En vaan pysty näkemään häntä enää paljon, koska pelkään jääväni kiinni. Hän on jo kysynyt olenko loukkaantunut jostain tai onko jotain meneillään, kun en enää ehdi näkemään. Ahdistaa! Kun nähdään en pysty enää olemaan oma itseni, yritän olla jotenkin "huolitellumpi", en pysty selittämään rennosti mitään ja olemaan hänen luonaan todellakaan yötä!

Mietin myös jatkuvasti voisiko hän olla ihastunut, edes vähän! Vietin tässä taannoin yön yhden yhteisen tuttumme kanssa, normaalisti hän on halunnut kuulla kaikkea.. Nyt vaan sanoi ettei halua kuulla ja nauroi jotenkin väkinäisesti.. Haen tällaisia juttuja epätoivoisesti kaikista tapahtumista. Tajusin myös, ettei hän ole pitänyt kenestäkään seurustelukumppanistani mitenkään erityisesti. Olen myös itse saattanut tuntea pientä mustasukkaisuutta hänen naisitaan (varsinkin jos olen ollut sinkku).

Hän myös korjaa usein kampaustani, käskee tilaamaan taksin etten kävelisi puiston läpi, hinkuaa aina avecikseni häihin ym juhliin. Ja olen ollut hänen aveci monissa juhlissa. Hän myös vietti vanhemmillani viime joulun, ja nukuttiin sielläkin vierekkäin... En kestä! Olen tajunnut hänen olevan ihan hirveän huomaavainen ja kiltti ja en edes enää osaa ajatella häntä "homomaiseksi".. vaan näen nuo kaikki tosi heteromaisena. Mietin häntä ihan jatkuvasti.. Tämä on ihan erilaista kuin kenenkään muun kanssa koskaan..

Ap   

Mitä sille perheenisälle kävi?

Vierailija
73/81 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itkuhuora

Vierailija
74/81 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on itkuhuora

T. Läski visvainen emähuora ä

Vierailija
75/81 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan ajattelee et oot likainen jos oot ollu monen kanssa. Että kannattiko niitä ihastukselle kertoa??

Vierailija
76/81 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se mieskö on putipuhtonen neitsyt, kun ap:n säädöistä hermostuu? Kaksinaismoralistin kanssa ei kannata ryhtyä suhteeseen ja se kannattaa sanoa sille miehellekin selvästi.

Ne on muissakin asioissa "mä saan, mut sä et"-ihmisiä ja säännöt koskee vain muita.

Vierailija
77/81 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tää olikin satua. Tuo "ensin pidin homomaisena, mutta nyt kun sitä ihmettelitte niin nyt pidänkin tosi heteromaisena" paljasti.

Vierailija
78/81 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että hämmentää kyllä suuresti tämä ihmisten järkytys lusikassa nukkumisesta? Olen nukkunut lusikassa varmaan lähes jokaisen miespuolisen ystäväni kanssa enkä näe siinä mitään kummallista saatika romanttista :D ja mammoille tiedoksi ei, en ole lortto vaan ihan ehta neitsyt.

Vierailija
79/81 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän kaveruus ikään kuin perustui tuolle, että ollaan vaan ystäviä. Ja olen siis nainen. Ja koska minulla on myös homoystäviä, niin jotain samaa tuossa miehessä on kuin heissä, ja moni tuttu on luullutkin homoksi. Siis tykkää laittautua ja on tietyissä asioissa jopa neuroottisen tarkka. Enkä olisi ikinä kuvitellut rakastuvani häneen, koska ei meillä ollut aikaisemmin sellaista kipinää/flirttiä/mitään mitä yleensä on mielestäni komeiden miesten kanssa aina enemmän tai vähemmän.  

Meillä on varmaan ollut noita säätöjä aika saman verran, mutta minua ne eivät häiritse ollenkaan.. Ja tuo mies on ollut suhteissaan myös vähän mustasukkainen, niin siksikin mietin tuleeko tästä mitään jos yritetään. En  silti haluaisi olla yrittämättä.... Koska mietin häntä iihan jatkuvasti. Ollaan molemmat aina pilattu suhteemme, niin tämänkin onnistuminen on aika heikoilla, ellei puhuta kaikkia juttuja ensin läpi.. Ja tavallaan tietoisesti varota niitä virhitä mitä ollaan molemmat tahoillamme tehty. 

En silti enää kadu että kerroin, koska kuitenkin selvisi niin moni asia. 

Ap

Vierailija
80/81 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä innostuneena aion minäkin tunnustaa. Olen suhteessa ja lapsiakin, niin on mieskin. Mutta haluan, että hän tietää. Haluan, että hänkin ajattelee minua yön pimeinä tunteina.

-Flirttiä töissä päivittäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi