Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehoaako mieheesi, jos tiukan paikan tullen alat vääntää itkua?

Vierailija
19.01.2017 |

Meillä ei tehoa yhtään, päinvastoin, ärsyyntyy suunnattomasti. Siksi en ole alkuaikoja lukuunottamatta edes yrittänyt. Jos tulee spontaani itku, ei mitään positiivista vaikutusta.

Edellinen mies heltyi kyynelistä. Tiesin suhteen olevan lopullisesti ohi, kun erokeskusteluiden tuoksinassa oli aivan tunteeton. Hänellä oli silloin jo uusi suhde, jonka olin saanut selville. Enkä siis tosiaankaan ollut mikään itkupilli avioliittomme aikana.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä alan itkemään melkein aina jos on jotain pientäkin riitaa tai äänen korotusta, en voi sille mitään enkä tee sitä tahallani. Kiva kun kaikki varmaan luulee että feikkaan :(

Minä en ole nähnyt vaimoni itkevän ikänä, vaikka yhdessäoloa on takana jo yli 30-vuotta. Tykkäisin kyllä hieman tunteellisimmista naisista, mutta itsepä olen ristini valinnut.

Herranjestas, onko olemassa sellaisiakin naisia, jotka ei koskaan itke?

Mä kuulun ihan ääripäähän, ei tartte kuin katsella jotain vähänkin liikuttavaa leffaa tai sarjaa, niin alkaa kyyneleet valua. Mies vain vilkaisee herkässä kohtauksessa suuntaani, että jokohan se itkee. Mutta en itke saadakseni jotain, olen vain herkästi tunteva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla