Mies, nuoletko prostituoidun pimpsukkaa?
Jos nuolet niin miksi ihmeessä?
Kommentit (31)
Habazi (homo) kirjoitti:
Hyh :(
https://www.vauva.fi/keskustelu/3021906/en-pysty-harrastamaan-sesia?cha…
Silloin kun käytin maksullisia palveluita niin nuolin, tottakai! Nuoleminen on parasta seksissä, ilman sitä seksi tuntuisi vaillinaiselta. Mikään ei ole parempaa kuin saada tyydyttää kaunis ja seksikäs nainen.
En nuolis kyllä kenenkään vehkeitä. Hyi helvetti miten joku pystyy ees ajattelee tommosta saati tekemää
kyllä minun mies nuolee minun pillusta hyvin usein oman orgasminsa jälkeen "soosit" - ja tuntuu kiihottavan se häntä. Ja mikä minä olen sitä kieltämäänkään. Saan siitä itsekkin mielihyvää tuollaisesta jälkihoidosta
Pillun lisäksi yleensä nuolen myös persereiän. Olen herrasmies enkä yhdy likaisiin reikiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisenä palveluntarjoana voin sanoa, että yllättävän usein mies haluaa juurikin tätä.
Eikö ammattilaiset yleensä kieltäydy tästä?
Täällä ketjun kolmas palveluntarjoaja, enkä kieltäydy. Kuten joku kollegani jo sanoi, monet miehet toivovat sitä. Minulta on nuoltu molemmat reiät, rahasta. Ei haittaa, kuuluu hintaan. Joku myös väitti että maksullisissa on pakko käydä pesulla ennen. Mitä? :D Oletan miehen olevan puhdas niinkuin itsekin olen, enkä todellakaan päästä sitä suihkuuni pyörimään.
Hän on maksanut seksistä, ei asuntoni käytöstä. Pöydälläni on puhdistusliinoja hätätapaukseen, ja vessassa pillupuhelin jos sillä tahtoo pestä. Pyyhettä en tarjoa.
Teet ilmeisesti yksityisenä. Ne missä mä käyn on iso organisaatio. Kämpät ei ole naisten omistamia joten ei ole suihkutkaan heidän omiaan, plus heille on annettu tarkat säännöt hygieenian suhteen.
naispuolisen ammattilaisen sisällä on voinut käytä satojen misten vehkeet, joten en alkaisi nuolemaan.
Näin juuri. Muistan vielä varsin hyvin erään harvinaislaatuisen herrasmiehen, joka ei koskaan suostunut laukomaan ennen kuin minut oli hoideltu. Mikäs siinä, jos asiakas näin toivoo ja taidotkin siihen riittävät.