Miksi mammat valittavat koulukiusaamisesta vaikka pienet kolhuthan vain opettavat lapset tavoille?
Koko kylä kasvattaa jos ei opi kylän tavoille, voi kiusata eskarin ja peruskouluajan ihan siksi, että oppiipahan lapsi olemaan. Vai onko tässä jokin kaksoisstandardi?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ylihysteerinen mamma jatkaa vieläkin. Mee vahtimaan sitä sun kakaraas, ettei se vahingossa kaadu, ettei kukaan vaan ajattele et sä olet joku sadisti.
Onko tämä joku uusi palstahahmo?
Tämä ihmisiä ylihysteerikoiksi syyttänyt nainen sekosi täysin eilisessä kasvatusketjussa. Flippaamisen tuloksena tuli ehkä sata viestiä, joiden viesti oli sama kuin tuo yllämainittu.
Voi terve. :D ihanko oikein flippasin? Sinä haukuit muita huonoiksi vanhemmiksi, jos lapselle tulee vahinko jossa lapsi satuttaa itseään. Lapset kolhii itseään. Hyväksy se.
En kirjoittanut eiliseen ketjuun yhtään viestiä. Kopioin sieltä juuri äsken vain sinun asenteesi, joka on todellinen helmi, ja jota toitotit sadan viestin voimalla. Minne lie laitoit lapsesi siksi aikaa, kun raivosit netissä?
Sulla on omituinen käsitys raivoamisesta. Ainoa raivoaja oli se ylihysteerinen mamma, joka syytti muita huonoiksi vanhemmiksi.
Voitko lopettaa idioottimaisen papukaijana olemisen? Älä kirjoita enää tähän ketjuun, kaikki tietävät sinun mielipiteesi, pliis. Sabotoi joku muu ketju.
Ehkä sun pitäisi opetella lukemaan ajatuksella, etkä vääristele kirjoituksiani. Missään vaiheessa en minä tai muut kanssani samaa mieltä olleet eivät sanoneet, että lasta kasvatetaan kivulla, vaan että jotkut lapset eivät usko, ennen kuin jotain sattuu. Tällainen olin itsekin pienenä. Ikinä en ole kiusannut ketään, eikä kiusaaminen ole koskaan ok. Mutta kaltaisesi ylihysteeriset mammat eivät halua nähdä muita näkökulmia tässä asiassa, vaan syytätte muita sadisteiksi, kiusaajiksi ja huonoiksi vanhemmiksi.
Uskomaton jankuttaja olet, herrranujumala, väsymätön riitelijä. Ole hyvä ja sabotoi joku muu ketju. Kyllä muutkin ansaitsevat lukea noin korkeamoraalisen ja kokeneen kasvattajan mielipiteitä. Ketjuja on tuhansia, valitse sieltä tai tee uusi.
Eikö jo päiväkodissa opeteta, että hedelmättömään juupas eipäs leikkiin tarvitaan kaksi? Mikä on oma motiivisi vastata juuri tälle henkilölle? Nostaa omaa egoasi?
Olet oikeassa. Olisi tosiaankin pitänyt siitä aiemmasta ketjusta huomata ettei tämä kyseinen kirjoittaja ymmärrä puhetta vaan jatkaa omaa parin sanan sisällön toistelua loputtomiiin. Joillakin on liikaa aikaa. Kiitos kun sait minut huomaamaan tämän.
Siinä kohtaa rupeaa olemaan liikaa aikaa, kun huomaa tunnistavansa useita palstahahmoja ja osaa yhdistää heitä muihinkin ketjuihin.
Googleta "ylihysteerinen" ja kaikki vastaukset ovat tämän yhden ja saman ihmisen viestejä. No, hän on huomionsa saanut elelee sillä pitkään.
Se googlettaa jota kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Koko kylä kasvattaa jos ei opi kylän tavoille, voi kiusata eskarin ja peruskouluajan ihan siksi, että oppiipahan lapsi olemaan. Vai onko tässä jokin kaksoisstandardi?
Koulukiusaaminen on saatanan syvältä. Ala-asteella sain siitä tarpeeksi ja yläasteella olin hieman kovis. Täysi-ikäisenä hakkasin yhden koulukiusaajan kuppilan vessassa. Olin pisuaarin äärellä kun näin kusipään menevän vessaan. Odotin oven takana. kun tuli ulos niin kysyin muistatko? En odottanut vastausta vaan latasin nyrkillä naamaan.
Aika pelle jätkä kun tippui kolmesta iskusta. Ensimmäinen oikealla nenään, toinen vasemmalla lähinnä hämäykseksi ja lopullinen laaki leuan kärkeen. Piti se paikkansa mitä nyrkkeilyä harrastava kaveri väitti. Napakka/luja isku leuan kärkeen tiputtaa.
Yks mies sattui siihen paikan päälle. Kerroin että tuo kiusasi mua koulussa. Tämä siihen että oikeasti? Mä että joo ilmoita mitä haluat, kyllä mä kannan vastuun. Sälli otti ja kusi sen lukua ottavan päälle. Ihan parasta oli kun se kiusaaja valitti portsarille. Tämä mulle tuntematon ukko sanoi että oli yhtäaikaa kusella mun kanssa ja vakuutti etten ole lyönyt.
Niinhän siinä lopulta kävi että naamakipuinen kusihousu lähti putkaan. Sälli vähän hermostui liikaa niin portsari soitti poliisit. Rikoksena tämän luulisin jo olevan vanhentunut? Tapahtui vuonna 1990 tai 1991.
Pakko kuitenkin vähän leijua. Vaikka tapahtumasta on aikaa niin tuntui todella hyvältä lyödä kiusaajaa.
Eihän noin saisi tehdä mutta kerta turpaan on aika pieni kosto monen vuoden kiusaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Sipoo taitaa olla aika sairas yhteisö, kun siellä saa kusta päälle ja ampua värikuula-aseella kasvoihin . Onko Sipoosta tullut valkoisen roskaväen asuin paikka?
Vai oliko se Porvoo?
Googleta "ylihysteerinen" ja kaikki vastaukset ovat tämän yhden ja saman ihmisen viestejä. No, hän on huomionsa saanut elelee sillä pitkään.