Raskaudenkeskeytys rv 22+. Mifegyne, lopettaako se istukan toiminnan?
Vai toimiiko vain ja ainoastaan kohdunsuun pehmentäjänä? Haluaisin varautua, että tuleeko potkut loppumaan jo tuohon lääkkeeseen ;(
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisiko ap kertoa minkälainen vamma lapsella on?
Mitä merkitystä sillä on? Itse käynyt kaiken saman läpi ihan vaan, koska sikiöllä oli Down. Enkä ole ratkaisuani katunut.
Järkyttävää
Sinun kommentointisi on järkyttävää ja tahditonta.
Ei ole ollenkaan tahditonta kauhistella, jos joku abortoi pelkästään downin takia. Se on oikeasti järkyttävää.
Miksi? Kyllä itse ainakin olisin mieluummin ilman lapsia kuin down-lapsen kanssa. Ja minulla on siihen ihan täysi oikeus. Ei minun tarvitsee elää elämääni niin, jos en halua. Kukaan ei voi siihen onneksi pakottaa. Ja totta, voisihan niin käydä että lapsi vammautuisi myöhemmin. Se olisi sitten eri keskustelu, mutta niin pitkään kun voi valita, valitsisin juuri näin.
Minulla on oikeus kaunistella.
Halaus ap.lle. Paljon koskettavia kirjoituksia. Erityisesti mieleen jäi 112. Nenäliinoja on mennyt näitä lukiessa:(
Pystyykö aportin tekemään rv:22 viikolla
Ruotsissa onnistuu vk 18 asti ja paperityöllä vk 22. Jos annat ihmisten päättää omasta elämästään ja tehdä omat valintansa. Itse mielelläni suon kaikille abortin, ettei tarvitse lasta synnyttää ihan mistä tahansa syystä. Ei tänne tarvita lisää sairaita kitumaan tai edes niitä ei-kaivattuja.