Thaimaalainen nainen ja suomalainen mies
Olisi kiva tietää, että miten nuo suhteet yleensä onnistuu. Miespuolinen kaverini tutustunut thaikku naiseen ja kovasti on ihastunut/rakastunut. Nainen ei vielä asu Suomessa, mutta pian tulossa. Ja ihan saman ikäisiä ovat eli ei mikään nuori nainen kysymyksessä. Toivon toki, että kaikki heillä menee hyvin, mutta onnistuuko nuo suhteet yleensä?
Kommentit (10)
Paremmin ne onnistui kuin suomalaiset avioliitot.
Ja kun ottaa vielä huomioon ettei nuo miehet jotka sieltä hakee yleensä ole mitään komeita lentäjä toimari julkkis miljonääri laatikko leukia...
Tutustuiko se naiseen jossain pattayan huorakadulla vai missä ja miten? On silleen kyllä aika relevantti tieto.
Vierailija kirjoitti:
Tutustuiko se naiseen jossain pattayan huorakadulla vai missä ja miten? On silleen kyllä aika relevantti tieto.
Mitkä on vaihtoehdot?
Yksi vaijettu salaisuus on suuri kuolleisuus synnytyksissä, koska suomalainen mies on usein tosi isokokoinen. Paitsi lappalaiset ja itäsuomlaiset miehet, ne sopivat thaikuille hyvin aviomiehiksi.
Isokokoiset tuottaa liian suuria vauvoja ja vauva tukehtuu tai halkaisee äidin synnytyksessä. Suuri vaara yleisesti.
Siksi ei ole soveliasta pariutua pienikokoisen kanssa yhteen. Hengenvaara vauvalle ja äidille.
Hevosmiehet ottakoon hollantilaisia isoluisia hevosnaisia itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan missään huorakadulla tavanneet.
Voi tyttöparkaa jos ottaa puhumattoman jurrikan tai tyhmän itselleen mieheksi! Olen ollut tekemisissä heidän kanssaan ja kyllä, yllätyin heidän tavoistaan. En kylläkään negatiivisesti vaan erittäin positiivisesti.
Ihan onnistuvat kuin muutkin suhteet, joskus onnistuu ja joskus ei.
Tuo Pattayan huorakatu -kommentti yllä on halventava ja hyvin typerä! Mulla on ollut parikymmentä vuotta laosilainen puoliso, melko lailla samanlaista systeemiä kuin thailaisten puolisoitten kanssa Suomessa. Lisäksi olen seuraillut aika lailla kauan muiden suomalaismiesten ja thailaisnaisten elämää Suomessa ja tunnen monia heistä. Periaatteessa monella tavalla hyvin voi mennä ja lämpöä voi riittää. Kuitenkin 90% tapauksista rahan suhteen tulee haasteita. Rakkaus on raha - ikävä kyllä. Puolisolla on usein jo lapsi tai lapsia Thaimaassa, joita pitäisi rahoittaa. Talo Thaimaan maaseudulle pitäisi rakentaa, suomalaismiehen rahoilla mieluiten. Vanhaa äitiä elättää, suomalaismiehen rahoilla. Näistä asioista on myös vähän vaikeaa yleensä kunnolla kommunikoida, kun yhteistä kieltä ei oikein ole. All in all kuitenkin, itse olen onnellinen suomalais-kaakkoisaasialaisessa parisuhteessani. Onnea paljon sinne suuntaan myös! Mutta varoitin..
No saahan mies pildeä ja nainen pääsee Suomeen. Loppuu viimeistään sitten, kun kansalaisuus on saatu ja/tai rahaa ei ole senttiäkään.
Up