Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku teistä käynyt hypnotistillä? Onko se tosi juttu vai huuhaata?

Vierailija
19.04.2023 |

?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa.

Vierailija
2/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin kiinnostaisi kokeilla. En usko että huuhaata jotkut ovat herkempiä hypnotisoitumaan. Liekö oikea termi? Mitään oman moraalin ja tahdon vastaista ei kuulemma ihmiset tee joten siinä mielessä huuhaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Se oli vaan semmoista rentoutumista ja mielikuvaharjoittelua. Ei toiminut ongelmaan, mutta muuten teki kyllä ihan hyvää psyykeelle.

Vierailija
4/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta vastapäisen työpitseen Pirjolla (nimi muutettu) on hypnotissit. Joskus havahdun siihen että olen tuijottanut niitä vartinkin tajuamatta ollenkaan ajan kulumista tai muuta ympäristöä. 

Vierailija
5/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa on yritetty minua hypnotisoida, itse halusin kokeilla. Kummallakaan kerralla ei siitä mitään tullut. Ihan ammatti-ihminen oli yrittäjä, siis kaksinkertainen tohtori ja psykiatri. Ulkomailla tämä. 

Vierailija
6/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
7/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo Shamaani varoitti juuri tästä, eli ei hypnoosia. Toisaalta videolla eräs ulkom, mies kertoi että hänen alkoholismiin auttoi hypnoosisuggestio ja sen jälkeen itse työsti asioita erikseen. Pelkkä hypnoosi ei ilmeisesti auta kaikkeen, ellei sitten työstä sen asian, kun on parempi tila. 

Vierailija
8/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis pitää varoa ettei hypnoosin tai suggestion tekijä ole väärä henkilö, tai ohjelmoi ainoastaan. Koska osa terapeuteistakin saattaa ns. "ohjelmoida" työrobotiksi, vaikka pitäisi kuunnella vointia ja oikeasti tulla ehjäksi, parantua. Joskus pitää irrottautua itse joistakin ajatuskuvioista ja tehdä uusi.

Vierailija
9/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kristitty käydä hypnotistillä?

Vierailija
10/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta vastapäisen työpitseen Pirjolla (nimi muutettu) on hypnotissit. Joskus havahdun siihen että olen tuijottanut niitä vartinkin tajuamatta ollenkaan ajan kulumista tai muuta ympäristöä. 

Aika hyvä. Meidän työpaikalla ei ole kuin vanhoja akkoja riipputisseineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi