Miksi ihmisiä arvotetaan autojen perusteella?
Ihan naurettavaa että parkkipaikoilla ja teillä joitakin pidetään vähempiarvoisina. Katso peiliin, tunnusta ja häpeä.
Kommentit (39)
bmw ja audi kuskit ovat sitä itseään.
En ole huomannut tällaista ilmiötä.
Höpöä! Jotkut vaan tykkää ajella paremmilla autoilla. Minä arvostan yhtälailla ruostekasalla ajavaa kuin hienolla autolla ajavaa, kunhan ajotyyli on kohtelias ja turvallinen. Yleensä romuilla kaahailee nuoret tai elämän kolhimat...ohittelevat, tööttäilevät jne...
Kuka arvottaa? Minäkään en ole huomannut ja parikymmentä vuotta olen ajellut ties millä autoilla, mm. volkkareilla, suzukilla, fordilla, saabilla... Ihan samalla tapaa minua kohdellaan vaikka ajaisin mieheni mersuakin.
Kadehdin niitä, jotka ajavat Teslalla :(
Nyt uusin P100D 0-100 km/h 2.5 sekunnissa! Huhhuh...
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Teslat ovat kyllä hienoja autoja. Ei voisi vähempää enää kiinnostaa joku BMW tai Audi.
Tesla P100D vastaan Lamborghini Huracan varttimaililla:
Audi mies on aivan omaa luokkaansa. Heh.
toi ota kirjoitti:
bmw ja audi kuskit ovat sitä itseään.
En täysin osta tuota teoriaa, meidän taloudessa on 2 autoa: BMW ja Toyota. Ajotapani tai suhtautuminen muihin ei vaihdu sen mukaan kummalla olen liikenteessä. Joskus tosin tuntuu, että esim. kaistaa vaihtaessa on helpompi saada tilaa Toyotalla. Toki bemari ja audi kuskeissa vaikuttaa olevan enemmän mätiä munia, kuin vaikkapa renault-kuljettajissa.
Tesla P100D vastaan 600cc kyykkypyörä:
Vierailija kirjoitti:
Olikin P90D tuo, mutta melko nopea silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikin P90D tuo, mutta melko nopea silti.
Ei kyllä olisi muutama vuosi sitten uskonut, että sähköautolla pysytään 600-kuutioisen pyörän mukana..
Tässä teille kunnon Lada 2104. 400+ hp, 0-100 kmh 4,6 sekuntia ja 0-200 kmh 12,3 sek.
2:00 kohdalta alkaa ajaminen, sitä ennen vaan autoa näytetään.
Tai sitten vanhahko VW Golf, 1233 hp, 2,3 sekuntia 0-100 kmh, 5,3 sek. 0-200 kmh.
Katukäytössä olevia autoja molemmat.
No tota, muuan kaveri ajoi vuosia aina toinen toistaan järkyimmillä romuilla, siis sellaisilla joista ei tiennyt kestääkö ne kasassa seuraaviin liikennevaloihin. Nyt kun elintaso on noussut ja kamu ilmeisesti ostanut ekan kerran auton niin, että budjetti ei ollut aivan piukka. niin bemarihan sillä oli alla kun viimeksi nähtiin.... En olis ikinä uskonut tyyppiä bemaripojuksi... kyllähän ne mielikuvat vaikuttaa :D
Tjaa.. onko sulla ap jotenkin huono itsetunto tai jotain?
Ainakaan omaa tuttavapiirissä ei ketään kiinnosta toisten autot. Eikä hajuakaan edes kavereiden autojen merkeistä. Itse nippa nappa muistan oman autoni merkin, ja hintakin pyörii jossain 2500-3000e välillä. Ja jos joku nyt katsoiskin pitkään mun autoa, niin sanosin vaan että ota kuva vaan, niin voit myöhemmin ihmetellä enemmän.
Autot, niillä mennään a paikasta b:hen. Pääasia on että se auto liikkuu.
MIKSI?