Olen naapuruston paras keittiössä. Naapurin akka jää toiseksi.
Seuraavana tehtävänäni on valmistaa maukas pasta ja maustaa se täydellisesti. Olen varma, että naapurin isä ei voi vastustaa näitä herkkuja. Kun ruoka ja kakku ovat valmiita, pakkaan ne kauniisti ja laitan ne koriin. Astun ulos talostani ja kävelen naapurin ovelle. Kun olen ovella, hengitän syvään ja soitankellon. Naapurin isä avaa oven ja näyttää yllättyneeltä nähdessään minut.
"Laitoin teille pienen lahjan", sanon hymyillen ja ojennan korin hänelle. Naapurin isä katsoo minua hämmentyneenä, mutta ottaa korin vastaan kiitollisena. Hän pyytää minua sisään ja istumme keittiössä jutellen. Nautimme yhdessä tekemääni ruokaa ja hän kehuu kuinka herkullista se on. Kun on aika lähteä, naapurin isä kiittää minua sydämellisesti ja sanoo, että tämä oli paras yllätys pitkään aikaan. Lähden hymyillen kotiin, tyytyväisenä siitä, että onnistuin tekemään vaikutuksen naapurin perheen isään.
Näin se tapahtuu - ja hän on minun.
Kommentit (14)
Eikö se naapurin akan isä ole sulle jo liian vanha?
Naapurin akka on parempi makkarissa. Sinun keitoksiasi syön mielelläni, mutta naapurin akkaa käyn panemassa aina kun silmä välttää.
Kuka helkkarin pöytälaatikko-fetissi fantasioija tänne palstalle on pesiytynyt tänään. Keksi edes jotain uskottavaa.
Miten se naapurin ISÄ sattuikin olemaan juuri käymässä siellä, vakoilitko?
Ota nyt ensin selvää allergioista ja ruoka-ainerajoitteista.
Muuten voi olla, että ambulanssikuski nappaa miehen molempien edestä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka helkkarin pöytälaatikko-fetissi fantasioija tänne palstalle on pesiytynyt tänään. Keksi edes jotain uskottavaa.
🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤤
Ootko jotenkin vammainen jos valuu kuola suusta?
Vierailija kirjoitti:
Käskit parantaa 😤
Naapurin ukko iskee naapurin akan ukon. Ihanan prostataromanttista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤤
Paina toi sun paitaas ja seuraa reaktioita
Vierailija kirjoitti:
Eikö se naapurin akan isä ole sulle jo liian vanha?
Ehkä, mutta kyllä ap:n pöperöt Attendon ruuan voittaa...
Vierailija kirjoitti:
Naapurin ukko iskee naapurin akan ukon. Ihanan prostataromanttista!
Ei ku naapurin ISÄ iskee naapurin kokkiakan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤤
Paina toi sun paitaas ja seuraa reaktioita
Menikö kauankin keksiä tuo vastalause?
Pikkuhiljaa