Suomen kaunein koti
Kommentit (451)
Typerä sauna! Eivät ainakaan vanhoina pysty tuonne kiipeämään.
Luvian kämppä oli ihana! Vitsi miten onnellinen sitä olisi kun joka päivä näkisi tuon ihanan maiseman.
Itse olen saunonut tuollaisessa saunassa ja se on todella ihanaa.
Kiva nähdä vähän vanhempien ihmisten talo, joka ei oo ihan niin blogikoti kun nää muut.
Kolmas oli ihan kamala. Piha paljas kuin yleinen uimaranta. Sisustus ihan hirveä, ysäri.
Luvia oli kokonaisuutena aivan ihana. Tää kolmas talo oli vähän kolkko, ei ollut sellaista kodikkuutta.
Luvia oli aivan upea. Paras kaikista koko ohjelmassa.
Näissä mukana olleissa kodeissa ärsytti pakolliset tähti tyynyt ja torkkupeitot. Keksikää jo jotain muuta sisustuslehtien selaajat.
Vierailija kirjoitti:
No siihen voi mennä vaikka 15v ja sen saunan voi sitten rempata. Mikseivät nauttisi tuosta nyt kun kerran vielä voivat? Ei aina tule aikaa "sitten kun", vaan ihan oikein, että nauttivat tuosta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siihen voi mennä vaikka 15v ja sen saunan voi sitten rempata. Mikseivät nauttisi tuosta nyt kun kerran vielä voivat? Ei aina tule aikaa "sitten kun", vaan ihan oikein, että nauttivat tuosta nyt.
Paikka on rakennettu myös lapsille ja lastenlapsille, ei vaan sille nykypolvelle.
Jee Luvia voitti! Upea talo oli kyllä
T. Luvialainen
Äänestäkäähän
http://m.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/suomen-kaunein-koti/aanestys/artikke…
Itse äänestän tuota Luviaa. Entä te?
Luvian talo oli liian monimutkainen makuuni.Liikaa jyrkkiä portaita ja ahtaan oloinen.itse valitsisin pyhtään talon,sisustaisin vain toisin.Ikkunat ja maisema oli niin upeat,että meinasi itku päästä.
Äänestin Luviaa.
Nämä tuomarit on aivan turhia koko ohjelmassa. Kaikki on "ihanaa" ja "kato tota lattiaa/seinää/maisemaa/"...
Samat kuviot joka kämpässä. Pyörivät ympäriinsä tyhjän panttina vailla mitään sellaista, jota ei katsoja näkisi ilman näitä. Kamerahan tässä kiertää ja näyttää kohteen ja siihen on tyytyminen, mihin enää tarvitaan tätä kolmikkoa?
Nyt saa siis äänestää. Tosi vähän äänestysaikaa. Äänestän Vaasaa. Ainoa koti joka oli hyvällä maulla tehty ilman isoja rahoja.
Olipa ihana tuo Pyhtään talo. Suurimman vaikutuksen teki tuo minulle kotoisa ihana itäisen Suomenlahden kivikkoinen rantamaisema mäntyineen. Tietääkö joku missä päin Pyhtäätä talo on? Olisi voinut olla Heinlahdessa Hevossaaren paikkeilla, mutta toki rannan perusteella ei ole aina helppoa sanoa. Luvian talon maisemat ja alas asti maisemaan sulautuvat ikkunat olivat myös huikean hienot. Koko jaksossa hienot talot, myös ensimmäinen. Ihmettelen, että annettiin aika alhaisia pisteitä kautta linjan siihen nähden. Välillä ollut aika lailla perussisustuksia ilman mitään upeutta ja saman tasoiset pisteet ja joissain jaksoissa kymppejä vaan satelee.
Huomaatteko miten saman kaltaisia finalistit ovat pääosin keskenään? Samanlaisia huonekaluja. Samankaltaiset värimaailmat. Sama tunnelma. Useimmissa, mutta ei onneksi kaikissa. Lopulta aika tylsät finalistit suurimmaksi osaksi. Ei juurikaan yllätyksiä tai erityisesti esiin nousevia.
Hienojahan nuo on, mutta tästä ohjelmasta ei kyllä enää löydy persoonallisia koteja. Vain tätä samaa, valkoista twistiä koko ajan. Boring!