Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat sulla menee sekaisin? Esim. vasen ja oikea

Vierailija
16.01.2017 |

Tosiaan, vaikka tiedän kumpi on vasen ja kumpi oikea, niin nopeutta vaativassa tilanteessa tai paniikissa aivoihini syntyy joku blokki enkä millään saa päähäni että kumpi on oikea ja kumpi vasen :'D
Lisäksi mulla on monia muitakin asioita, jotka menee sekaisin, esim. joidenkin sanojen kirjoitusasut. Esimerkiksi näyttelijä Cary Grant on vaikea, koska en ikinä muista onko se Gary Crant vai toisinpäin.
Mitkä asiat teillä muilla menee sekaisin?

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kans englannin e ja i, vasen ja oikea, kytkin ja jarru, lisäksi suuntavaisto on luokattoman huono: esim. poikkean kadulta sisään kauppaan - ulostullessa ei mitään hajua, mistä suunnasta tulin ja minne pitäis jatkaa. Käytän apuna lähellä näkyvien kauppojen nimiä (tyyliin tulin H&M:n suunnalta, olen menossa kohti Sokosta), painan kyltit mieleeni ennen kauppaan astumista niin tiedän minne jatkaa kun tulen ulos. Tietenkin jos putkahdan ulos eri uloskäynnistä kun tulin sisään... silloin saatan lähteä vahingossa takaisin siihen suuntaan, jossa olen jo ollut. Minun pitää asua pitkään samassa paikassa ennen kuin reitit rutinoituvat.

Vierailija
122/130 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisareilla varustettua kellotaulua katsoessa (sellaista, jossa ei ole varsinaisia numeroita vaan pelkät viivat) jos kello on 3, niin se minusta näyttää olevan 9 ja päin vastoin. Lukuisat kerrat olen ihmetellyt, että kello näyttää ihan hulluja, ennenkuin olen hahmottanut oikean ajan. Outo ilmiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuu ja elokuu

Vierailija
124/130 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subjektiivinen ja objektiivinen.

Muistan aina että metri=60cm

Vierailija
125/130 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kesäkurpitsa ja munakoiso, vaikka tiedän oikeasti kumpi on kumpi. Johtuu varmaan siitä, että kun teen ruokaa niin laitan monesti molempia samalla kertaa siihen ruokaan.

-lomat. Kun pitää sanoa syysloma, sanoo vahingossa hiihtoloma ja toisinpäin. Sama juttu joululoman ja kesäloman kanssa. Enkä ole ainut joka tätä tekee, kaverit ja sukulaiset on myös vahingossa sanoneet!

-Mullakin menee aina sekaisin tyydyttyneet ja tyydyttymättömät rasvat. Monta kertaa tarkistanu eikä ikinä muista.

-sama juttu Clark Cablen ja Cary Grantin kanssa, ne menee sekaisin enkä osaa kirjoittaa nuita vaikka juuri äsken luin ne toisen kommentista.

-Ukraina ja Unkari

Näitä on vielä lisää, ei vaan nyt muista!

Vierailija
126/130 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ja vieras mies

Vierailija
127/130 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

helatorstai ja helluntai

Vierailija