Olin unelmalomalla, jolta paluun jälkeen pari kaveria on ollut vihamielisiä
Olin lomalla kohteessa, joka on sellainen ns. unelmakohde. Olen aiemminkin lomaillut vastaavissa kohteissa, mistä nämä nyt vihamielisesti käyttäytyvät henkilöt tietävät hyvin vähän, koska olimme etäisiä niihin aikoihin.
Lomalta palattuani olen tosiaan kohdannut todella inhottavaa käytöstä parilta kaverilta (lyttäystä, selkäänpuukotusta jne.) Nämä asiat tulivat melko puskista.
En yritä mitenkään leuhkia lomalla, vaan olen todella hämmästynyt, että minun lomailuni ilmeisesti aiheuttaa noin paljon pahaa mieltä näissä ihmisissä. Elämäni on noin muuten melko mitäänsanomatonta, mutta ilmeisesti minulle ei suotaisi yhtään mitään hyvää.
Kommentit (42)
Mä oon sitä mieltä,et kysy niiltä. En tiiä. Tarinoillakin on yleensä kaks puolta.
Tällaisia aloituksia tulee vähän väliä. Milloin ollaan muka kateellisia siitä tai tästä. Voisi luulla, että kaikilla on kavereina pelkkiä pissapäitä. Jos on tuollaisia ongelmia, kannattaa miettiä sitä kaveripiiriään tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sitä mieltä,et kysy niiltä. En tiiä. Tarinoillakin on yleensä kaks puolta.
Kysyn nyt teiltä, koska tämä on keskustelupalsta. :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia aloituksia tulee vähän väliä. Milloin ollaan muka kateellisia siitä tai tästä. Voisi luulla, että kaikilla on kavereina pelkkiä pissapäitä. Jos on tuollaisia ongelmia, kannattaa miettiä sitä kaveripiiriään tarkemmin.
Kyllähän suomalaiset ovat melko kateellisia, joten ei kai ole ihme, jos useammalla tuntuu olevan vastaavia ongelmia.
Ap jatkaa, että tuntuu melkein kuin olisin lomailun sijaan syyllistynyt johonkin hirveään rikokseen; niin kylmää on kohtelu ollut.
Vierailija kirjoitti:
Voiko lomani oikeasti olla syy tähän vihamielisyyteen? Mitä mieltä olette?
ap
kateus
Voi olla syy kateus. Tai jos ne on jotain "vihreitä" niin paheksuu lentämistä (minä paheksun lentämistä, mutta en vittuile siitä kenellekään, jokainen saa elää niin kuin tahtoo).
Kateushan se. Lomailussa puolet nautinnosta on siinä, kun näkee miten muut ovat naama norsunveellä :D käyvät kuitenkin katsomassa kaikki instastoorit
Vierailija kirjoitti:
Voi olla syy kateus. Tai jos ne on jotain "vihreitä" niin paheksuu lentämistä (minä paheksun lentämistä, mutta en vittuile siitä kenellekään, jokainen saa elää niin kuin tahtoo).
Eivät ole vihreitä eivätkä paheksu lentämistä.
ap
Kannattaako tällaisten ihmisten kanssa olla missään tekemisissä, vai olla vain kertomatta matkoistaan heille? Eipä kyllä sitten kiinnostaisi heidänkään kivoista asioista kuulla, eli mitä järkeä.
ap
Jotkut on oikeasti vaan kateellisia. Kävi vähän vastaavaa äskettäin. Onneksi ne tyypit ei ole kovin läheisiä.
Olet ollut niin sanotusti suuna ja päänä lomastasi.
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut niin sanotusti suuna ja päänä lomastasi.
En ole ollut. He ovat itse puhuneet vastaavista kivoista asioistaan huomattavasti enemmän.
ap
Jospa säälisit itseäsi jossain muualla, pa!
Oletko tukkinut sosiaalisen median ym. päivityksilläsi matkakohteestasi. Voi aiheuttaa kateellisuutta ja voidaan tulkita kuittailuksi muille.
Wíttuillakseni poustaisin ihan kaikki tuon loman kuvat ihan vaan "kavereiden" nähtäväksi....
Vierailija kirjoitti:
Oletko tukkinut sosiaalisen median ym. päivityksilläsi matkakohteestasi. Voi aiheuttaa kateellisuutta ja voidaan tulkita kuittailuksi muille.
En ole laittanut someen yhtään mitään matkastani.
ap
Sitten ei tulee kateus mieleen. Onko niin, että näillä ystävillä ei ole itsellään mahdollisuutta / varaa lomailla samalla tavalla.
Oletko näyttänyt heille paljon kuvia, kertonut paljon matakajuttuja?
Joskus, ihan ilman kateuttakin saattaa tuntua hivenen rasittavalta, jos joku reissustaan lumoutunut ei puhu mistään muusta ja haluaa loputtomasti näyttää kuvia ja videoita. Kun ei niitä kukaan, joka ei ole itse ollut osallisena, jaksa loppumattomiin kuitenkaan katsella ja kuunnella. Voisiko kyse olla ihan vaan semmoisesta?
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei tulee kateus mieleen. Onko niin, että näillä ystävillä ei ole itsellään mahdollisuutta / varaa lomailla samalla tavalla.
Oletko näyttänyt heille paljon kuvia, kertonut paljon matakajuttuja?
Joskus, ihan ilman kateuttakin saattaa tuntua hivenen rasittavalta, jos joku reissustaan lumoutunut ei puhu mistään muusta ja haluaa loputtomasti näyttää kuvia ja videoita. Kun ei niitä kukaan, joka ei ole itse ollut osallisena, jaksa loppumattomiin kuitenkaan katsella ja kuunnella. Voisiko kyse olla ihan vaan semmoisesta?
En ole näyttänyt yhtä ainutta kuvaa matkastani heille, enkä tosiaan ole paljon edes puhunut aiheesta, koska he eivät ole vaikuttaneet siltä, että haluaisivat siitä kuulla.
Ei heillä varmaan syystä tai toisesta (ei raha suoraan, koska tienaamme kaikki suht saman verran, he vain käyttävät rahaa eri asioihin) ole mahdollisuutta vastaaviin matkoihin, mutta mitä sitten. Ei minullakaan ole kaikkea mitä heillä on.
ap
Voiko lomani oikeasti olla syy tähän vihamielisyyteen? Mitä mieltä olette?
ap