Painonhallinta on helppoa
Liikun ja syön "normaalisti", joten olen normaalipainoinen. Lihavilla taitaa olla muitakin ongelmia kuin pelkkä paino.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla se "normaali syöminen"?
Tavallista ruokaa kulutuksen verran. Ap
Välillä mietin, kuka ja miksi jaksaa vastata näihin läskiprovoihin, ja nyt sitten itse nostan ketjun esiin. Kai se on sitten kuten ruoan kanssa, teoriassa helppo olla syömättä, käytännössä ei.
Vielä kun kerrop ap maailman ihmisille, miten ihmeessä voi tietää miten paljon ja mitä se "kulutuksen verran" on. Jos se olisi helppoa, maailma olisi hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun kerrop ap maailman ihmisille, miten ihmeessä voi tietää miten paljon ja mitä se "kulutuksen verran" on. Jos se olisi helppoa, maailma olisi hoikka.
Nälkä kertoo sen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nälkä kertoo sen. Ap
Taida olla hieman yksinkertainen tämän asian suhteen :) Ja ei, en ole "läski", vaan sairauden takia reilusti alipainoinen, mikä ei ole juurikaan ylipainoa parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nälkä kertoo sen. Ap
Taida olla hieman yksinkertainen tämän asian suhteen :) Ja ei, en ole "läski", vaan sairauden takia reilusti alipainoinen, mikä ei ole juurikaan ylipainoa parempi.
Tämä ON yksinkertainen asia. Taidadaida. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "tavallinen ruoka"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "tavallinen ruoka"?
Ruokaa, jolla normaalipainoiset elävät. Ap
Haha, kun söin silloin kun oli nälkä niin painoin 90kg.
Pakko oli alkaa rajottaa ja jopa punnita syömisiä. Nykyään ei tarvii enää punnita, kun osaan arvioida oikean ruoka määrän. Syön 5 kertaa päivässä. Ja kyllä minulla on nälkä monta kertaa päivän aikana. Iltaisin ihan pahin!!
Kaikki aina toitottaa, että jos syö tasaisesti kokonpäivän niin ajan n. 3-4h välein ei illalla tule mielitekoja. Pas**nmarjat! Kyllä minulla on ihan jokailta.
Minusta tämä on tosi vaikeaa! Herkkuja syön 1 kerra kuukaudessa. Ja liikun 6 kertaa viikossa (3xsali ja 3x hölkkä).
Mutta pakko tehdä näin koska en halua olla enää läskikään. Nykyisin painan 55kg (olen 161cm).
Mutta korostan siis, että ei ole helppoa ja inhoan sitä melkein kokoaikaista nälkää.
Niin onkin helppoa. Ja olen kuitenkin ollut 60kiloa ylipainoinen.
No mutta ap hyvä, juuri noin suurin osa lihavista syö ja elää. Esim. 40 kiloa ylipainonen, joka ei enää liho. Hän syö sen verran kuin kuluttaa. Ongelma on siinä, että jossain vaiheessa jostain syystä hän on lihonut niin isoksi. Hän ei todellakaan laihdu sieltä takaisin sinun ohjeellasi eli syömällä mitä kuluttaa! Sillä tavalla hän vain pysyy loppuelämänsä ylipainoisena. Jos et ymmärrä tätä, olet aika tyhmä. Kannattaisi lisätä hyviä rasvoja, koska aivot tarvitsevat niitä.