Synnytyksessä läsnä olo tappoi seksihaluni vaimoni kanssa, mikä avuksi?
Olin paikalla kun esikoisemme syntyi pari kuukautta takaperin. Synnytyksen yhteydessä vaimoni kakkasi kätilön käsille ja jotenkin en saa sitä hajua ja näkyä pois päästäni. Minun on vaikea nähdä häntä enää seksuaalisena näkemäni ja haistamani jälkeen. Onko mitään keinoa palauttaa seksihaluja naiseen, kenen on nähnyt huutopaskovan toisen naisen käsille? Kiitos vastauksista etukäteen.
M31
Kommentit (68)
Luuletko sinä vaimollasi olevan kovin suuria haluja synnytyksen jälkeen?
Ei sitten sinulle tarvinnut kätilön kirjoittaa todistusta, että vaimosi ei kykene seksihommiin ihan heti. Niitä todistuksia on muuten monelle mammalle kirjoitettu, kertovat kätilöt.
Älä ole suotta huolissasi, ei varmaan mene vieraisiin vaikka sinä et kovin innokas olisikaan vähään aikaan. Vaan yllättävän nopeasti se unohtuu, varsinkin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos miettisit mitä vaimosi on juuri tehnyt ja saanut aikaan! Sinä olet siihen ihan yhtä syypää, ainoalla erotuksella, että et joutunut kokemaan melkoisen voimakasta kipua ja kakkimaan kätilön käsille. Veikkaan, että vaimosikaan ei erityisesti siitä nauttinut tai kiusaksesi tehnyt.
Ei olis tehnyt mitään ilman miestä.
Niinhän sanoinkin, että tämä sankari on ihan yhtä "syyllinen" siihen, että vauva on saanut alkunsa ja syntyy. Kakasta murehtiva "mies" ei vain ole joutunut vauvaa kropassaan kantamaan ja ulos puskemaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää haukkuko ap:tä. Kyllä se voinolla inhottavaa. Synnytin itse sektiolla ja ajatus alatiesynnytyksestä oksettaa ja on kyllä todella epäseksikäs. En ymmärrä miten jotkut voivat katsoa sitä ja haluta vielä seksiä.
Siinä vasta kaunis näky kun sisuskalut paistaa.
Yrittävät suojailla enimpiä näkyjä pressuilla.
Vierailija kirjoitti:
Olin paikalla kun esikoisemme syntyi pari kuukautta takaperin. Synnytyksen yhteydessä vaimoni kakkasi kätilön käsille ja jotenkin en saa sitä hajua ja näkyä pois päästäni. Minun on vaikea nähdä häntä enää seksuaalisena näkemäni ja haistamani jälkeen. Onko mitään keinoa palauttaa seksihaluja naiseen, kenen on nähnyt huutopaskovan toisen naisen käsille? Kiitos vastauksista etukäteen.
M31
Traumatisoiduit lapanen synnytyksestä. Tarvitset terapiaa.
Meillä oli kolmen vuoden tauko seksissä. En suosittele ottamaan miestä mukaan synnytykseen.
nimimerkillä meillä vain yksi lapsi
Voi hyvään päivää. ...onks sinne haarojen väliin pakko mennä. Ennen omaa synnytystä puhuttiin lapseni Isän kanssa ja sovittiin että voi sitä tukea antaa ihan siellä toisessa päässä....piti kädestä kiinni ja aina kun tuli supistus niin otti hartioista kiinni ja oli tukena. Kyllä se kätilö yritti kerran että tules katsomaan , että pää näkyy jo, samoin tiukasti että sinä pysyt siinä. Siskon miehellä meni vuosi että pystyi rakastelemaan, siitä viisastuneena me teimme näin.
Mä olen nainen ja työn puolesta nähnyt jonkin verran synnytyksiä, ehkä kymmenisen kappaletta, ja eihän se nättiä ole. Ennemminkin jotenkin irvokasta, brutaaliakin.
Itse en lapsia halua, joten asia ei ole kohdallani relevantti, mutta en oikein tajua miksi naiset haluavat miehen mukaan synnytykseen. Siis siinä avautumisvaiheessa odotellessa joo, mutta miksi halutaan, että mies on katsomassa kun kätilö ronklaa kohdunsuuta tai miksi ihmeessä siinä ponnistusvaiheessa. Eihän nainen itsekään näe siinä mitään, miksi miehen pitäisi olla katsomassa kun veri ja lima ja pska lentää ja väliliha runtsaistaan halki? Harva nainen kai vaatii, että mies tulee mukaan gynereissulle tai itse änkeää katsomaan kun miehelle tehdään kolonoskopiaa tai urologi tuseeraa..
Mä varmaan itse haluaisin, että mies häippäisee kun tositoimet alkavat. Saisi keskittyä pusaamiseen rauhassa. Tulkoon sitten takaisin kun roippeet on kursittu kasaan ja eritteet siivottu.
Tarkoitat varmaan heikkoviettinen