Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johanneksen kanassa

GNN
14.01.2017 |

Hei. Ostin t-paidan nyyksi kanasa. Nyt en tiedä pitäisikö mennä Turkuun äiti kurkrun kanssa, kokemuksia? Uudella miehellä on liikavarpaita eikä hän voi pitää kurkukenkiä. Ei siis kylkijunaa. Viimeksi tä'llä puhuin 12 vuotta sitten. Ankara ankerias hupainen. Huopatossu. On se nauris nautinnollista olla Juhannus.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo minäkin kuoli kuoli tuollaista siellä junassa ja sitten minun vauvani sairau amputaatio kohtauksen siksi purkissa. Oletko pohtinut kasvu ja si kasvonaamiota nauriit sen sisälle.

Vierailija
2/4 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lapsen lähtöni kotona koska nyt kaikki menevät seuraamaan yksityisiä peilin kautta ja sitten menee Hello Kitty kakkua. Päälle katkarapu hylje. Todella Suoraman että onko se sitten niinkun asuvana ja sitten tota noin se tärkein kumppani ominaisuus että sehän on kakka alue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo minäkin kuoli kuoli tuollaista siellä junassa ja sitten minun vauvani sairau amputaatio kohtauksen siksi purkissa. Oletko pohtinut kasvu ja si kasvonaamiota nauriit sen sisälle.

joo. No nauriit sisällä. Valitse alue Saara Aalto minä olin Makkaratalo kasvis.

MP do ne Johanneksen kanassa on asustaa pieni nauris kurkku kurkku kurkku Google.

Vierailija
4/4 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan lapsen lähtöni kotona koska nyt kaikki menevät seuraamaan yksityisiä peilin kautta ja sitten menee Hello Kitty kakkua. Päälle katkarapu hylje. Todella Suoraman että onko se sitten niinkun asuvana ja sitten tota noin se tärkein kumppani ominaisuus että sehän on kakka alue.

Mistä noita katkarapu hylkeitä saa? Tarvitsisin sellaisen äitini juhlii että voisin ostaa samalla Arizona mehua ja kylpypyyhkeen ja päät pompin ja bum Instagramin ja kameran.