Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Janinan pikkusisko nimeä vaille! olen avoin ehdotuksille .)

Vierailija
14.01.2017 |

eikä tarvitse olla samantyyppinen, isosisko on jo 14v enkä nykyään ehkä enää päätyisi samaan nimeen..

olen miettinyt tälle iltatähdelle mm. Helmiä ja Emmaa, mutta nekään eivät oikein "tunnu oikeilta" vaikka kivoja ovatkin. :/ tyttö on pullukka, mustahiuksinen ja nykerönenäinen

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilma ja  Lumi pääsivät listalle, kiitos!  jätetään tällä kertaa prinsessanimet välistä.. esikoisen kohdallahan mietin pitkään Janinan ja Ellan välillä, lopulta hylkäsin Ellan liian  "mummomaisena". olin vissiin eri ihminen viitisentoista-vuotta sitten :D

ap

Vierailija
42/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö ap luontonimistä? Mainitsemasi Helmi on kaunis, samoin myös mm. Pihla, Lumi, Hilla, Halla, Lilja, Linnea, Usva, Kaisla, Aava, Aurora, Pilvi, Tuuli, Meri...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Jasmine?

Vierailija
44/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi  kait tehdä lapset kolmekymppisenä, ettei nimimaku enää muutu ! :O täälläkin yksi esikoisen nimeä katuva.. tai ehkä katuminen on väärä sana, mutta en enää antaisi lapselleni nimeä Ninni.  sain tytön 21-vuotiaana, pojat 29 ja 33-vuotiaina ja poikien nimet   tuntuvat täysin oikeilta...

Vierailija
45/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina

Saima

Tuulia

Jonna

Valma

Vierailija
46/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hilma ja  Lumi pääsivät listalle, kiitos!  jätetään tällä kertaa prinsessanimet välistä.. esikoisen kohdallahan mietin pitkään Janinan ja Ellan välillä, lopulta hylkäsin Ellan liian  "mummomaisena". olin vissiin eri ihminen viitisentoista-vuotta sitten :D

ap

Täytyy myös muistaa se, että 15 vuotta sitten nimimuoti oli erilainen kuin nyt. Janita, Jenniina ym. olivat silloin in.:D Annoin vuonna 1994 syntyneelle lapselleni nimeksi Elsa ja valintaani kauhisteltiin todella paljon. Minä taas olin nähtävästi edellä aikaani.;) Kauniita nimiä on niin paljon, valinta on monesti vaikea.

Vierailija
47/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielo

Vierailija
48/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netta, Lilli, Mandi, Maisa...?

Vierailija
49/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja

Elisa

Paula

Vierailija
50/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän (muut voivat olla eri mieltä) mm. nimistä Aurora, Matilda, Emma, Sofia, Lumi, Lilja ja Emilia.

Vierailija
51/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina

Kreetta

Irene

Inkeri

Anita

Vierailija
52/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää nyt oikeesti ees keksiä ne lastenne nimet itse. Ihme uusavuttomuutta, kun kaikesta pitää kysellä.

Tää on keskustelupalsta ja nimikin on aihe vapaa. Ei pidä olla niin tosikko, että luulee, että ihmiset kysyy täältä lapsilleen nimiä, ja sitten tekee, kuten vastauksissa kehotetaan. Tänne tullaan ihan vain keskustelemaan, yllätys yllätys.

Vierailija
53/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu

Sade/Säde

Niini

Vierailija
54/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon ja suvaitsevaisuuden nimissä:

Lauri

Jarmo

Rainer

Vierailija
55/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timona

Vierailija
56/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Täytyy myös muistaa se, että 15 vuotta sitten nimimuoti oli erilainen kuin nyt. Janita, Jenniina ym. olivat silloin in.:D Annoin vuonna 1994 syntyneelle lapselleni nimeksi Elsa ja valintaani kauhisteltiin todella paljon. Minä taas olin nähtävästi edellä aikaani.;) Kauniita nimiä on niin paljon, valinta on monesti vaikea.

Meillä on 1900-luvun alkupuolelta monta Elsaa suvussa. Oli silloinkin muotinimi.

Vierailija
57/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jemina

Vierailija
58/78 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi onkin tällä hetkellä trendinimi :)

Vierailija
59/78 |