Nainen, millaisille naisille olet kateellinen?
Antaa tulla, anonyyminä voi myöntää olevansa!
Itse olen kateellinen sellaisille rennoille, karismaattisille, jotka osaavat ottaa tilan haltuunsa eivätkä jää huomaamatta vaikka eivät esim. mitenkään kovaäänisesti tyrkyttäisi itseään esille. Hyvä itsetunto ja sellainen vahva seksuaalisuus, että tietää mitä haluaa tai ainakin uskaltaa kokeilla. Tähän lisänä vielä viehättävä ulkonäkö (tykkään hippityylisistä / boheemeista), niin kateus on maksimissaan...
Olen itse seinäruusu vaikka mitä tekisin.
Kommentit (53)
En kadehdi helposti, yleensä ihailen ja inspiroidun ihmisistä, joilla on jotain ominaisuuksia joita toivoisin itselleni. Kateus on myrkyllistä ja lannistavaa. Voin kuitenkin myöntää että ihan puhtaasti kateellinen olen sellaisille naisille, jotka voivat syödä mitä vain lihomatta.
Ap, olen kertomasi kaltainen henkilö. Mutta jossain vaiheessa lopetin ystävien näyttelyissä, illanistujaisissa ja juhlissa käymisen koska väsyin siihen, että pelkkä läsnäolo oli muille joku juttu, ja aina löytyi joku tuntematon nainen seurueesta joka alkoi humaltuessaan haastaa riitaa ja piikitellä. En ole äänekäs, enkä tee itsestäni numeroa. Itse kadehdin niitä jotka ovat minua rohkeampia. Eivät jää miettimään ikäviä asioita tai ihmisiä, vaan kulkevat aina näyttävästi eteenpäin.
Olen kateellinen kaikille jotka jaksaa panostaa ulkonäköönsä, harrastaa urheilua ja vaikuttaa olevan hyviä äitejä.
Tiedän että saisin nämä kaikki aikaan kun vähäänkään yrittäisin ja tiedän olevani saamaton ja laiska. En ala mitään typeriä tekosyitä keksimään.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olen kertomasi kaltainen henkilö. Mutta jossain vaiheessa lopetin ystävien näyttelyissä, illanistujaisissa ja juhlissa käymisen koska väsyin siihen, että pelkkä läsnäolo oli muille joku juttu, ja aina löytyi joku tuntematon nainen seurueesta joka alkoi humaltuessaan haastaa riitaa ja piikitellä. En ole äänekäs, enkä tee itsestäni numeroa. Itse kadehdin niitä jotka ovat minua rohkeampia. Eivät jää miettimään ikäviä asioita tai ihmisiä, vaan kulkevat aina näyttävästi eteenpäin.
Mistä nuo naiset sitten alkoivat riitaa haastaa? Oletko ylimielinen kenties?
niille jotka saa miehiä helposti ja joilla on suuri tuttavapiiri.enkä ole läski eikä yksinäisyyteni johdu siis siitä vaan ihan normaali olen.
Ei ole tullut vielä sellaisia naisia vastaan. Ihailemalleni naiselle olisi vaikeaa olla kateellinen, koska sellainen edistäisi omaakin asiaani todennäköisesti. Sellainen nainen olisi menestynyt omalla tai sitä sivuavalla alalla.
Musikaalisille, etenkin taitaville laulajille ja pianonsoittajille.
Kauniille, jotka on myös hemmetin älykkäitä. Sellaisille, jotka voittaisivat missikisat mennen tullen mutta ovat omistautuneet omalle uralleen niin, että ovat saavuttaneet siinä hyvän ja arvostetun aseman.
Esim vaikka joku NASAn astronautti, joka näyttää ihan filmitähdeltä :D
En tiedä että olenko kateellinen, en taida olla, mutta ihailen joitain lähipiirini ihmisiä tai sellaisia joita olen joskus tavannut. Luulen etteivät he tiedä että salaa ihailen heitä ;) jotain ominaisuutta heissä. En tahdo heiltä heidän siunaustaan pois.
Minulla taitaa olla aika erikoiset syyt olla kateellinen. Olen kateellinen naisille, jotka meikkaavat paljon(tai ainakin tekoripset), ovat pitkähiuksisia, pukeutuvat paljastavasti, ovat isorintaisia, kikattelevat ja ovat tyhmiä. Kaikkien kohtien pitää toteutua. Älykkäältä vaikuttava nainen samalla ulkonäöllä ei aiheuta kateutta. Jos tällainen älykäs esiintyy elokuvassa, huokaisen helpotuksesta. Ajattelen ettei naisesta ole silloin uhkaa parisuhteelleni. Välillä en ymmärrä itseäni... Mieheni kun ei yhtään ole ulkonäkökeskeinen, eikä etenkään pidä nykyihanteesta mikä mediassa jatkuvasti on esillä.
Semmoisille, jotka levittävät hyvää karmaa ja hyvää mieltä ympärilleen, saavat toiset tuntemaan itsensä rennoiksi ja kelvoiksi, ehkä jopa hyviksi ihmisiksi. Se ei ole mikään yksittäinen ominaisuus saati ulkonäöllinen tai ikään (tai edes sukupuoleen) liittyvä juttu vaan jokin isompi "lämpö", joka ihmisestä huokuu ja tarttuu muihin. Itse olen vaikeasti lähestyttävä sekä vähän kylmäkiskoiseksi ja vahvan itsevarmaksi tulkittu ihminen, vaikken ole. Mutta semmoista fiilistä olen aina levittänyt, vaikka miten päin olisin. Kadehdin ihmisiä, joilla on kyky saada toiset ihmiset tuntemaan olonsa hyväksi ja hyväksyttäväksi. Maailma olisi varmaankin parempi paikka, jos heitä olisi enemmän.
Joskus olin tasapainoisille, onnellisille ihmisille, vanhemmiten olen löytänyt itsekin tasapainon ja sitä myöten onnea.
Mene jo kutonen vittuun sen ylimielisyytes kanssa. Ylimielisyys on siitä jännä käsite, että jotkut myös keksivät sen. Jos ei muuta voi suustaan paskantaa niin viimeistään sana "ylimielinen" on sana joka saa suuttumaan suuria ihmismääriä. sinä ylimielisyydellä piikittelijä katso kun et saa kaikkia ihmisiä puolellesi. Jotkut ovat silti sinua vastaan. Ei se tee ihmisestä ylimielistä jos ei suostu Sinun hoviisi.
En kenellekään. Rakastan työtäni, kotiani, lähipiiriäni, itseäni, ulkonäköäni. Jos haluaisin olla jotain muuta, niin pyrkisin sitä jotain kohti enkä tuhlaisi aikaani kadehtimiseen.
N24
Sellaisille joita ei ole vanhemmat painaneet lyttyyn niin että nuoruus on mennyt lähinnä masennuksessa ja epätoivoisissa yrityksissä olla niin kuin muut ja niihin yrityksiin vanje,,at on vastanneet kiusaamalla ja piikittelemällä.
Sellaisille naisille, joilla on/on ollut mieleltään terve ja rakastava äiti. Hyvä lapsuus on parasta, mitä ihmisellä voi olla.
Ahkerille jotka nauttivat harrastamisesta ja kotitöistä.