Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millaisille naisille olet kateellinen?

Vierailija
14.01.2017 |

Antaa tulla, anonyyminä voi myöntää olevansa!

Itse olen kateellinen sellaisille rennoille, karismaattisille, jotka osaavat ottaa tilan haltuunsa eivätkä jää huomaamatta vaikka eivät esim. mitenkään kovaäänisesti tyrkyttäisi itseään esille. Hyvä itsetunto ja sellainen vahva seksuaalisuus, että tietää mitä haluaa tai ainakin uskaltaa kokeilla. Tähän lisänä vielä viehättävä ulkonäkö (tykkään hippityylisistä / boheemeista), niin kateus on maksimissaan...
Olen itse seinäruusu vaikka mitä tekisin.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä...

Vierailija
22/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, olen kertomasi kaltainen henkilö. Mutta jossain vaiheessa lopetin ystävien näyttelyissä, illanistujaisissa ja juhlissa käymisen koska väsyin siihen, että pelkkä läsnäolo oli muille joku juttu, ja aina löytyi joku tuntematon nainen seurueesta joka alkoi humaltuessaan haastaa riitaa ja piikitellä. En ole äänekäs, enkä tee itsestäni numeroa. Itse kadehdin niitä jotka ovat minua rohkeampia. Eivät jää miettimään ikäviä asioita tai ihmisiä, vaan kulkevat aina näyttävästi eteenpäin.

Mistä nuo naiset sitten alkoivat riitaa haastaa? Oletko ylimielinen kenties?

Jaa sen kun tietäisi. Olen lämmin ja iloinen, mutta ei sitä voi koskaan kaikkia miellyttää. Kerro sinä miksi mietit että syy olisi ylimielisyys?  Onko se sinulle syy juhlissa lähteä piikittelemään vierasta ihmistä joka on ystäviensä seurassa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille, joilla on työpaikka. 

Vierailija
24/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille, joiden seurassa muut viihtyvät ja joilla on niin paljon ystäviä ettei jonkun menettäminen haittaa. Nimimerkillä yhdenkin ystävän menetys kirpaisee, kun itsellä on vain pari ystävää/kaveria, eikä heistäkään kuulu viikkokausiin mitään ellen itse ota yhteyttä. :(

Vierailija
25/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, olen kertomasi kaltainen henkilö. Mutta jossain vaiheessa lopetin ystävien näyttelyissä, illanistujaisissa ja juhlissa käymisen koska väsyin siihen, että pelkkä läsnäolo oli muille joku juttu, ja aina löytyi joku tuntematon nainen seurueesta joka alkoi humaltuessaan haastaa riitaa ja piikitellä. En ole äänekäs, enkä tee itsestäni numeroa. Itse kadehdin niitä jotka ovat minua rohkeampia. Eivät jää miettimään ikäviä asioita tai ihmisiä, vaan kulkevat aina näyttävästi eteenpäin.

Jaa sen kun tietäisi. Olen lämmin ja iloinen, mutta ei sitä voi koskaan kaikkia miellyttää. Kerro sinä miksi mietit että syy olisi ylimielisyys?  Onko se sinulle syy juhlissa lähteä piikittelemään vierasta ihmistä joka on ystäviensä seurassa? 

Aika jännä.itselläni on ihan sama ongelma ja en ole saanut selville mikä minussa on vikana!Olen muiltakin kysynyt mutta kukaan ei osaa sanoa.Olen muutenkin ihminen joka herättää yllättävän vahvoja tunteita ihmisissä :D

Vierailija
26/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin naisia, jotka ovat löytäneet ihanat, luotettavat aviomiehet, jotka arvostavat perhe-elämää. Sellaiset, joiden katseesta näkyy rakkaus. Itse onnistuin löytämään vain miehen, joka lähti pari vuotta häiden jälkeen toisen naisen matkaan.

Vierailija
27/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille joilla on terveet ja kauniit hampaat ja nenä, joka ei ole epämuodostunut siksi että sattui menemään syntymässä paskaksi.

Vierailija
28/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen naisille joilla on "munaa". Siis naisille, jotka tietävät mitä haluavat & uurastavat unelmiensa eteen. Naisille, joilla on kunnianhimoa ja menestyksellinen ura. Yleensä tähän kuvioon liittyy luonnollisesti myös rakastava ja kannustava perhe, upea koti, auto ja kaltaisensa laaja ystäväpiiri. 

Tunnen muutaman tällaisen Menestyjänaisen ja olo on kuin poikabändin fanitytöllä, kun pääsee hengailemaan sellaisen seurassa. Se ylitsevuotava positiivinen viba ja dynaamisuus on suorastaan tarttuvaa, ja sellaisen seurassa tunnen oloni itsekkin kuningattareksi.

Olisinpa itsekin enemmän sellainen.

Huomautettakoon vielä, että tämänlaiset naiset ovat muita naisia kohtaan sydämellisiä ja aitoja, eivät kilpaile, puhu toisista pahaa tai puukota selkään. He haluavat hyvää myös muillekin. 

Vierailija
29/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkille naisille. En yhtään tykkää olla lyhyt.

Vierailija
30/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kaunis, hoikka, rennon tyylikäs, yliopistokoulutus, rakastava ja rikas mies, hyvin käyttäytyvät lapset. Kaikille ystävällinen ja hymyilevä, myös minulle. Upea koti, kiinnostavia harrastuksia, isovanhemmat ihania ja kiinnostuneita, aina on mukavia suunnitelmia, mutta ikinä ei pröystäile tai kehu. Asiat vain loksahtaa parhaalla mahdollisella tavalla, aina. Muistaa minun elämäni tärkeitä asioita ja kysyy niistä ystävällisesti ja sopivan kiinnostuneesti. Pitää minua kiinnostavana ja hyvänä tyyppinä. Ilahtuu nähdessään minut. Jokin syvällinen harrastus, voi olla luontoon tai kulttuuriin liittyvä. Ei polta, mutta voi juoda pari lasia alkoholia. Miehet rakastuu ja naiset ihailee, mutta hänen suuri rakkautensa on oma aviomies ja jos mahdollista, mies rakastaa takaisin vielä enemmän. Argh, yritän tulla tällaiseksi, mutta matka on liian pitkä. Tunnen yhden.

Vierailija
31/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä.itselläni on ihan sama ongelma ja en ole saanut selville mikä minussa on vikana!Olen muiltakin kysynyt mutta kukaan ei osaa sanoa.Olen muutenkin ihminen joka herättää yllättävän vahvoja tunteita ihmisissä :D

Joo riesa se on tämäkin :-) Juuri tuo kohta "ihminen joka herättää yllättävän vahvoja tunteita" on se mikä kuvaisi tilannetta. Pelkkä olemus vaan risoo ilmeisesti joitakin naishenkilöitä vaikka ollaan eri seurueissa, eikä meitä olla esitelty tms. Itselleni on täysin vierasta käytöstä se, että alkaisin vahtia jossain tilaisuudessa jotain kiinnostavaa ja suosittua naista ja menisin sitten humalan rohkaisemana haastamaan riitaa.

Vierailija
32/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo riesa se on tämäkin :-) Juuri tuo kohta "ihminen joka herättää yllättävän vahvoja tunteita" on se mikä kuvaisi tilannetta. Pelkkä olemus vaan risoo ilmeisesti joitakin naishenkilöitä vaikka ollaan eri seurueissa, eikä meitä olla esitelty tms. Itselleni on täysin vierasta käytöstä se, että alkaisin vahtia jossain tilaisuudessa jotain kiinnostavaa ja suosittua naista ja menisin sitten humalan rohkaisemana haastamaan riitaa.

Joillekin heikommille tuo piikittely on ehkä tapa sanoa HUOMAA minut! 

Vierailija
33/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niinpä.tää ongelma on saanut minut aika varautuneeksi.harva ymmärtää mun tunteita tai sitä miten kamalalta se tuntuu.haluaisi vaan olla "normaali" ja joskus toivon jopa olevani näkymätön.en ole huomannut, että muita ihmisiä kohdeltaisiin samalla tavalla.tää ulottuu kaikkialle mun elämään.monet ihmiset myös töllää mua(autossa, kävelyllä ihan missä vaan)ja se häiritsee...siis sekä miehet että naiset.voi olla, että kyseessä on kateuttakin :/ vai oletko itse ajatellut, että voisi kateudesta johtua?

Vierailija
34/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin heikommille tuo piikittely on ehkä tapa sanoa HUOMAA minut! 

Kyllä mä luulen, että se on se ikävä energia joka teistä huokuu, kun tiedostatte oman "erinomaisuutenne" vähän liiankin hyvin....

Vierailija
35/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyllä, en ole koskaan ollut kateellinen mistään henkisistä tai fyysisistä ominaisuuksista.

Mutta yksi asia on ylitse kaiken kateellisuutta aiheuttava: perhe ja suku. Ylipäätään turvaverkko, lähipiiri. Joillakin on hyvä äiti, useita siskoja, tätejä, serkkuja jne. Naispuolisia sukulaisia joka lähtöön! Jos tarvitsee joskus apua vaikka lastenhoidossa niin järjestyy. Jos tarvitset jonkun reseptin, järjestyy. Jos tarvitset apua vaikka häiden tai joulun laitossa, järjestyy. Ja ylipäätään joku ilmestyy! Meidän häissä oli minun puolelta 0 ihmistä 😭 Jouluna ollaan aina täällä kotona vaan, ketään ei tule, ei ole ketään ketä kutsua.

Itselläni on vain isä ja veli, kumpikin alkoholisoitunut ja mt-ongelmainen. Varsinkin nyt äitinä on riipaisevaa, kun lapsilla ei ole mummoa eikä meillä ole ketään naispuolista sukulaista olemassa. Olisipa edes yksi sisko jonka kanssa jutustella naisten asioita, mutta ei niin ei. Minulla eikä lapsillani ole yhtään serkkujakaan. Tämä on asia, johon itse ei voi edes vaikuttaa, tuuripeliä mihin sukuun synnyt :/

Vierailija
36/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen jolla on paljon läheisiä ystäviä ja osaa nauttia elämästä eikä aina stressaa kaikkee turhaa niinku meikäläinen :p

Vierailija
37/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jotain fiksua sanottavaa ja uskaltaa olla esillä.

Vierailija
38/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, eipä oo sellaista naista tullut vielä vastaan. Toisaalta en muutenkaan harrasta kadehtimista.

Vierailija
39/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkauniille.

Tämä. Olen itse ihan näyttävän näköinen laitettuna, mutta auta armias kun aamulla herää ja meikitön naama katsoo peilistä... Kadehdin siis myös luonnonkauniita naisia ikään katsomatta. Minulla on pitkät ja paksut mutta vaaleat ripset, samoin kulmat. Ilme on todella väsynyt ilman ripsaria ja kulmaväriä.

Vierailija
40/53 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen naisille jotka ovat luonnonkauniita, ja jotka voivat syödä paljon lihomatta herkästi.

Ihailen sydämellisiä, sivistyneitä, älykkäitä, tyylikkäitä, vahvoja ja itsenäisiä naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä