Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehellä ole muka parisuhteessa oikeus luottaa siihen, kun nainen sanoo käyttävänsä pillereitä?

Vierailija
14.01.2017 |

Siis sehän on naisen velvollisuus olla kunnon ihminen ja tehdä mitä pitää, eikä miehen koko ajan varoa että "mitä jos nainen kusettaa".

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kans kiinnostaisi onko tällainen ilmiö oikeasti olemassa niin isossa mittakaavassa kuin jotkut haluavat antaa ymmärtää, ja jos on, niin miksi kaikki miehet eivät sitten käytä sitä kondomia jos naiset ovat niin epäluotettavia ja kieroja? Vai meneekö se paljaalla paneminen sittenkin kaiken edelle?

Itse tiedän 2 tälläistä huijausta, joten kyllä sitä tapahtuu.

Vierailija
62/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kans kiinnostaisi onko tällainen ilmiö oikeasti olemassa niin isossa mittakaavassa kuin jotkut haluavat antaa ymmärtää, ja jos on, niin miksi kaikki miehet eivät sitten käytä sitä kondomia jos naiset ovat niin epäluotettavia ja kieroja? Vai meneekö se paljaalla paneminen sittenkin kaiken edelle?

No niin taas tuli yksi akka halventamaan miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis selittäkää nyt minulle mistä tulee mielikuva että naiset parisuhteessa tarkoituksella VALEHTELISIVAT käyttävänsä muka ehkäisyä? Kuulostaa oudolta.

Ei naiset yleisesti, vaan tietty prosentti naisista, joissa varmasti narsistit ja psykopaatit yliedustettuina. Väitätkö ettei tällaisia naisia ole?

Vierailija
64/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei voi luottaa 100 % toiseen ihmiseen, ei missään asiassa. Ikävä kyllä.

Vierailija
65/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä ettei ne pillerit ole sata luotettavia. Yhden pillerin voi unohtaa ottaa. Ei kierukkakaan ole.

Vierailija
66/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis selittäkää nyt minulle mistä tulee mielikuva että naiset parisuhteessa tarkoituksella VALEHTELISIVAT käyttävänsä muka ehkäisyä? Kuulostaa oudolta.

Ei naiset yleisesti, vaan tietty prosentti naisista, joissa varmasti narsistit ja psykopaatit yliedustettuina. Väitätkö ettei tällaisia naisia ole?

En minä mitään väitä kun en tiedä asiasta. En tunne ketään, joka valehtelee ehkäisystään. Itse en ole koskaan valehdellut ehkäisystä myöskään. Minusta kuulostaa ihan oikeasti tosi oudolta, että joku siitä haluaisi valehdella.

No tottakai tiedän, että on ihmisiä, jotka valehtelevat henkilöllisyydestään lähtien kaikki kumppanilleen vaikka ovat suunnilleen naimisissa, mutta äärimmäisen harvinaista se on. Narsisti tai psykopaatti siinä saa tosiaan olla, jotta noin tekee. 

Mutta kirjoitin tuolla aiemmin jo, että fiksu ja toiset huomioon ottava nainen ei valehtele ehkäisystään. Jos olisi syytä epäillä, että oma nainen on psykopaatti tai narsisti, niin ei siihen naiseen varmasi kannata silloin luottaa oikeastaan missään asiassa, enemmin kannattaa mielestäni erota kuin jäädä suhteeseen psykopaatin kanssa.

Vierailija
67/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukkakakin voi pettää

Vierailija
68/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaa hommata se geelimötikkä sinne siittiöputkiin. Nykyään niitä jo saa.

Tietysti pitäisi voida luottaa seurustelukumppaniin. Että jos on sovittu, ettei panna muiden kanssa, niin näin ei tapahtuisi. Siinäkin on se raskauden vaara.

Mutta ihmiset eivät ole 100% luotettavia. Kuten ei ne pilleritkään. 

Kuten ei miehetkään.

Olen harrastanut pitkään seksiä miehen kanssa, joka sanoi, että hän ei voi saada lapsia. Nyt hänelle onkin syntynyt lapsi jossain toisella puolella Suomea. En sitten tiedä yrittikö tahallisesti saada minua raskaaksi.

Vierailija
69/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti olemassa naisia, jotka tietoisesti ja tarkoituksella jättävät pillerit KOKONAAN syömättä (eli ei siis vain unohda yhtä pilleriä vahingossa) ja samalla kirkkain silmin valehtelevat miehelleen että kyllä syön??? En ole koskaan sellaista naista kohdannut, mutta ehkä johtuu siitä että tuttavani on korkeastikoulutettuja. Ja en kaipaa tähän nyt miesten kommentteja vaan naisten! Tietääkö joku nainen sellaisen naisen (tai mahdollisesti itsensä) joka on noin tehnyt?? 

Jos nainen ei ole sitä itse tehnyt niin miten nainen sellaisen voi tuntea? Eikai kukaan sitä kavereilleen kerro että olenpa jättänyt pillerit pois jotta saan huijattua miehen isäksi.

Vierailija
70/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kondomi suojaa lisäksi taudeilta.... Faktaa. Eikä ihmisiin nyt yleensäkään voi luottaa. Itseensä voi ja omaan järkeensä. Järkevä mies, käytä kondomia.

Vierailija
71/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin joskus sellaisen miehen kanssa, joka sanoi että hän ei voi saada lapsia. Siis jostain fyysisestä syystä johtuen. En missään nimessä halunnut itse tulla raskaaksi. Mutta en kyllä todellakaan luottanut tuon miehen väitteeseen siitä että hän ei voi saada lapsia, ihan liian iso riski olisi ollut lopputuloksen kanssa jos mies olisikin valehdellut. Hän oli sitä mieltä että voisimme panna ilman ehkäisyä, koska hän ei voi saada lapsia. En suostunut, en edes sitä yhtä kertaa.

Vierailija
72/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On typerää luottaa ihmisiin, edes kavereihinsa.

Vierailija
73/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaa hommata se geelimötikkä sinne siittiöputkiin. Nykyään niitä jo saa.

Tietysti pitäisi voida luottaa seurustelukumppaniin. Että jos on sovittu, ettei panna muiden kanssa, niin näin ei tapahtuisi. Siinäkin on se raskauden vaara.

Mutta ihmiset eivät ole 100% luotettavia. Kuten ei ne pilleritkään. 

Kuten ei miehetkään.

Olen harrastanut pitkään seksiä miehen kanssa, joka sanoi, että hän ei voi saada lapsia. Nyt hänelle onkin syntynyt lapsi jossain toisella puolella Suomea. En sitten tiedä yrittikö tahallisesti saada minua raskaaksi.

Ei ole mitään muita kuin kondomi miehellä joka tehoo ilman että tuhoat kiveksiäsi.

En tiedä mitä tuo ei voi saada lapsia tarkoittaa? Onko se lääkärissä todennettu? Vai onko vain havaittu että siittiöitä on niin vähän että on äärettömän vaikeata saada lapsia. Silloin voi kuitenkin joskus tulla lapsi kuitenkin

Vierailija
74/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on oikeus luottaa että nainen ottaa pillerinsä, jos nainen sanoo niitä ottavansa. SEKÄ naisella että miehellä ei ole oikeutta luottaa siihen, että pillerit ovat 100% ehkäisykeino kun tiedekään ei pillereille tällaista 100% ehkäisytehoa lupaa.  

Vierailija
75/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän vaikea aihe. Jos ajatellaan, että pariskunta on ollut yhdessä vuosia. Harvoin silloin käytetään kumia pillereiden lisäksi. Mutta jos mies joka ilta kyttää vieressä että nainen varmasti nielaisee sen pillerin, niin kyllä sekin vähän outoa on. Sanoisin, että jos haluaa panna niin pitää tiedostaa se että silloin voi aina tulla raskaaksi riippumatta asioista x, y tai z.

Vierailija
76/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pettää pillerit kirjoitti:

Itse sain vauvan vaikka olin syöny kaikki pillerit trikvilar laatasta en ollu oksentanut. Et ei kannata alkaa haukkua toista jos on käynyt oikeesti niin että pillerit pettää. Muistakaa vauva on lahja läheskään kaikki ei saa vauvoja noin vaan. On paljon lapsettomuutta. Ei pidä liikaa pelätä myöskään elämää tämä vaan on. Lapsi tuo leivän mukanaan niinkö vanhemmat ihmiset sanoo. Ei kannata stressiä repiä kaikesta kyllä selviää jopa vauvasta.

Lapsi tuo leivän muassaan ???

JA VITUT ! Se kersa vie leivän miehen suusta ja rahat tililtä seuraavat 20 vuotta. Ja mitä siitä jää tilanteen uhrille eli miehelle ? Hevosen (tekee työnsä kuin muutenkin) ja maksajan (mutta ei saa itselle siitä tehdystä työstä enään mitään kun kaikki menee sen kersan ja valehtelevan akan perseisiin) osa. Ei mitään muuta.

Kaikesta selviää joo, vaan miltäpä tuntuu kun koko tulevaisuutesi romuttuu ja tehdyt suunnitelmat menevät vituiksi sekunnissa kun akka ilmoittaa puun takaa langettaneensa omalla yksipuolisella päätöksellään (johon muuten sillä ei ole mitään eikä minkään instanssin myöntämää oikeutta !, toim. huom.) tilanteen uhrille näppärän väh. 18 v. pakkotyö-tuomion, josta ei voi valittaa eikä ole palautusoikeuttakaan.

Ainoa konsti millä se kersa tuo leivän mukanaan, on pistää se töihin heti kun osaa kävellä. Mutta tiedoksi vain että lapsien käyttö työvoimana on suomessa laitonta, että se siitä leivän tuonnista.

Vierailija
77/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen huijaaminen on tietysti vastenmielistä, mutta jos raskaus olisi henkilökohtainen katastrofi, niin pitää käyttää ehkäisyä jota voi itse kontrolloida.

Ja taas vieritetään vastuu tilanteen uhrille...

Itse pitäisin sitä lasta tämän tilanteen suurimpana uhrina.

Vierailija
78/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä mitään väitä kun en tiedä asiasta. En tunne ketään, joka valehtelee ehkäisystään. Itse en ole koskaan valehdellut ehkäisystä myöskään. Minusta kuulostaa ihan oikeasti tosi oudolta, että joku siitä haluaisi valehdella.

No tottakai tiedän, että on ihmisiä, jotka valehtelevat henkilöllisyydestään lähtien kaikki kumppanilleen vaikka ovat suunnilleen naimisissa, mutta äärimmäisen harvinaista se on. Narsisti tai psykopaatti siinä saa tosiaan olla, jotta noin tekee. 

Mutta kirjoitin tuolla aiemmin jo, että fiksu ja toiset huomioon ottava nainen ei valehtele ehkäisystään. Jos olisi syytä epäillä, että oma nainen on psykopaatti tai narsisti, niin ei siihen naiseen varmasi kannata silloin luottaa oikeastaan missään asiassa, enemmin kannattaa mielestäni erota kuin jäädä suhteeseen psykopaatin kanssa.

Niin ja nämä persoonallisuushäiriöiset vedättävät kumppaniaan ihan tarkoituksella. Ja manipuloivat heitä etteivät he uskalla lähteä suhteesta.

Vierailija
79/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen huijaaminen on tietysti vastenmielistä, mutta jos raskaus olisi henkilökohtainen katastrofi, niin pitää käyttää ehkäisyä jota voi itse kontrolloida.

Ja taas vieritetään vastuu tilanteen uhrille...

No en nyt sanoisi näinkään. Mutta mies on valitettavasti erilaisessa asemassa siinä mielessä, että kondomi on hänen ainoa kontrollinsa. Nainen voi tehdä abortin tai ottaa jälkiehkäisyn, miehen vaikutusmahdollisuudet loppuvat biologisista eroista johtuen siihen siemensyöksyyn.

Edelleen on sairasta jos pitkäaikainen kumppani luvatta jättää ehkäisyn pois kertomatta toiselle.

Nimenomaanhan tuossa vieritetään vastuuta uhrille. Mene valistamaan niitä naisia, jotka tekevät tuollaista. Ei miehet kaipaa mitään ojennusta. Miehellä pitäisi olla oikeus luottaa kumppaniinsa.

Tottakai pitäisi olla. Tässä on kyse kuitenkin muustakin kuin huijaamisen uhriksi joutumisesta. On kyse oman etunsa turvaamisesta ja toisaalta vastuun luovuttamisesta toiselle näin tärkeässä asiassa. Jos ei missään nimessä halua lasta ja tietää että miehenä omat vaikutusmahdollisuudet ovat rajalliset, niin kyllä kontrollia kannattaa ottaa myös itselle sieltä mistä sitä saa. Huijauksen uhriksi joutumista todennäköisempää on inhimillinen erehdys kuten pillerin unohtaminen tai ehkäisytehon pettäminen. Silloinkin voi joutua vanhemmaksi vastoin tahtoaan, koska kun hedelmöitys on tapahtunut on päätösvalta naisella.

Mielelläni kyllä näkisin lainsäädännön, joka turvaisi miehelle mahdollisuuden jättää isyys tunnustamatta tms tapauksissa joissa voidaan aukottomasti todistaa, että pitkäaikainen kumppani on luvatta lopettanut ehkäisyn. Tällaisen lainsäädännön luomisessa tulee kuitenkin jo itsellekin mieleen useita ongelmia, kuten se että kehen ihmisellä pitäisi olla oikeus luottaa. Yhdenillanjutun sanaan ei kannata luottaa, entäs ihmiseen jonka kanssa on seurusteltu 3 kuukautta? Verrattain lyhyt aika sekin. Kyse on myös lapsen oikeuksista. Joten kyllä, tilanne on aika perseestä ja vaikea.

Vierailija
80/90 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin olen sanonut jokaiselle miehelle suhteen alussa, että jos tulisin raskaaksi niin en voisi tehdä aborttia. Mies on voinut sitten valita, että haluaako hän aloittaa suhdetta kanssani. Hyvin moni niistä joille olen tuon sanonut, on halunnut. N38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä