Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittämättömin kokemuksesi ikinä?

Vierailija
14.01.2017 |

Sellainen asia tai tapahtuma mille et vaan löydä/keksi mitään järkeenkäypää selitystä.

Minä tein äitini kanssa kookospalloja lapsen synttäreille ja vieressä oli tapahtuman hetkellä myös lapseni (ikä 11v.). Siinä sitten pyörittelin palloja, jotka äitini kieritteli kookoshiutaleissa.
Puhtaan työpöydän ääressä keittiössä (väliseinä vastapäätä ja me siinä työpöydän edessä vierekkäin) . Yhtäkkiä mulla kävi vahinko ja yksi kookospallo lensi hiukan ilmaan siinä silmiemme edessä ja samaan aikaan aloimme nauraa asialle kunnes naurumme loppui hetkeksi sillä tuo kookospallo katosi kesken ilmalennon! Sen jälkeen nauroimme hämmästyksestä uudelleen ja ihmettelimme minne se katosi.
Ei ole lemmikkejä eikä pöydällä ollut mitään muita tavaroita tmv mahdollisuutta minne pallo olisi ilmasta hävinnyt. Se ei pudonnut lattialle, vaikka toki epäilevinä etsimme sitä sieltäkin ihan tiskikoneen alta asti. Tiskikone ja kaapit oli kiinni. Poikani seisoi tuolloin myös vieressämme kun kookospallo katosi eikä hänkään tajunnut mitä tapahtui plus tosiaan todisti nuoremmilla silmillään tapahtuman kun kaikin tavoin sitä epäilimme. :)))

Tapahtuneesta on jo pari vuotta eikä selitystä ole keksitty vieläkään. Olen jopa muuttanut kyseisestä asunnosta jo pois ja siivonnut sen tyhjäksi, myös tiskikone irrotettiin mukaan eikä mistään tuota palloa koskaan löytynyt ja minä olen talouden ainoa aikuinen eli kukaan toinen ei ole meillä siivonnut.
Se hävisi vaan ilmassa, silmiemme alla. =o

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokkee lissee!

Vierailija
22/30 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/30 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/30 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin töistä kotiin, vessassa keskellä lattiaa oli muki ja olkkarissa haljennut lautanen. En keksinyt selitystä. Vuokranantaja pelotteli? Tosin ennen muuttoa hän kysyi onko asunnossa tapahtunut mitään outoa, valehtelin ettei.

Mulle kävi kerran niin, että tullessani kotiin löysin lattialta rikkinäiset lautaset, jotka olivat pudonneet suljetusta astiakuivauskaapista. Asuin yksin. Vuokranantaja piti mun 2 vuoden asunnossa asumistani pitkänä aikana.

Vierailija
26/30 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi!

Vierailija
27/30 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniin on nyt alkanu ilmaantua kirkkaanvalkoista päivää ennenku joku kuolee.

Vierailija
28/30 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana:D Kummitus söi kookospallon.

Pikkukummituksessa muuten on jakso, jossa kummitusperhe teki ja söi kookospalloja 😄

Vierailija
29/30 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin ennenkin kertonut tän täällä mutta kerrotaan taas. Joskus vuosi sitten kesällä makoiltiin miehen kanssa makkarissa sängyssä, kumpikin luettiin. Yhtäkkiä meidän makkarin ovi, joka oli melkein auki, liikkui tosi rivakasti ja pysähtyi kuin seinään ennen kuin meni kiinni asti. Siihen jäi siis varmaan joku 30cm rako kun pysähtyi. Luulisi että jos ilmavirran veto olisi liikuttanut sitä noin lujaa niin olisi paukahtanut kiinni asti. Kumpikin nähtiin se ja kummallakin oli sellainen wtf ilme kun katsottiin toisiamme.

Vierailija
30/30 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä