Kerro minkä tiedät innostavan useimpia miehiä seksuaalisesti ja et voi yhtään ymmärtää miksi niin on.
Kommentit (36)
Jättimäiset rinnat. Miks? Mitä hyötyä niistä on? Eihän niitä voi edes kouria ja eikös ne pauka naamaan jos nainen päällä?
Vierailija kirjoitti:
Jättimäiset rinnat. Miks? Mitä hyötyä niistä on? Eihän niitä voi edes kouria ja eikös ne pauka naamaan jos nainen päällä?
Täh? Siis miksi ei voi kouria?
Vierailija kirjoitti:
atm
Wikipediasta:
"Ass to mouth (commonly abbreviated as A2M or ATM) is a slang term primarily used to describe the withdrawal of a penis from the receptive partner's anus followed by the immediate insertion into the receptive partner's mouth."
Harrastaako joku tätä? :D
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksi. Hyi helevata, mutta kaikki miehet sitä nykyisin hinkuu.
En minä ainakaan. Haluan naista, enkä sitä reikää joka löytyy miehiltäkin.
Hgfhggh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ihan tykkään suikkareistakin, mutta kaikki toki ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
atm
Wikipediasta:
"Ass to mouth (commonly abbreviated as A2M or ATM) is a slang term primarily used to describe the withdrawal of a penis from the receptive partner's anus followed by the immediate insertion into the receptive partner's mouth."
Harrastaako joku tätä? :D
Entinen panokaveri oli joskus kiimasta sekaisin ja varmaan ehkä osittain vahingossa teki. Eipä tuossa sen kummempaa tapahtunut. Ei ainakaan kommentoinut makua mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Niitähän nimenomaan pystyy kourimaan ja huolella. Oikein leipomaan. Semmosista rusinatisseistä ei saa mitään fiiliksiä.
Mun mies haluaisi kaksi kertaa viikossa. En ymmärrä, miksi. Eikä se.meinaa uskoa, että joka kuukausi yksi viikkko on pois laskuista.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies haluaisi kaksi kertaa viikossa. En ymmärrä, miksi. Eikä se.meinaa uskoa, että joka kuukausi yksi viikkko on pois laskuista.
Niin sen pitäisi olla oraali&käsihoidot viikko. Miksi molempien pitäisi kärsiä jos toinen ei voi/halua?
Vierailija kirjoitti:
Hgfhggh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ihan tykkään suikkareistakin, mutta kaikki toki ei.
Suuseksi on mielestäni oma lukunsa. Siinäkin kyllä olen mieluummin antavana osapuolena, vaikea rentoutua saantipuolella, vaikka toki hyvältä tuntuu.
No siis tämä nyt ei ole mitenkään älyttömän yleistä, mutta joku saa kiksinsä sukkahousuista. Ihan oikeasti, MIKSI?? Mikä niissä kiihottaa??
Muistakaapa bakteerit joita nuolette varsinkin persereikä! Ulosteen bakteerit.lisäksi voi tulla peräpukamat. Sitten samalla suulla omia perheenjäseniä suukotellaan.yäk!!!!
Käsihoito. Itselleni se menee alkuleikkinä, mutta usealle miehelle se tuntuu olevan oikean seksin korvike. Pyydetään voinko laittaa liukkaria käsiin ja vatkata. Miksi? Miksen kelpaisi kaikkina noina kertoina ihan siihen oikeaan seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Tissitön siellä varmaan valittamassa.
Minut saa syyttymään se jos nainen näyttää kauniille sekä pukeutuu seksikkäästi. Se ei ole mitään rakettitiedettä.
En ymmärrä sitä, että miehet tykkää katella ja syttyy pepuista. Itsellä on melko leveä lantio, ja todellä moni seksipartnereistani on kommentoinut, että leveä peppuni on todella kiihottava. En toki valita, kivahan se on, että miehet arvostaa, ja se on auttanut itsetunnon kanssakin, kun nuorempana en tykännyt leveästä pepustani yhtään.
Toinen, mitä en ymmärrä, on lesboilusta innostuminen. Asia, joka ei kosketa miestä millään lailla, eikä siihen kaivata miestä väliin. Miksi miehet kiihottuvat siitä? Itse heteronaisena en kiihotu ainakaan miesten välisestä seksistä, sillä minulla ei ole mitään sijaa siinä.