Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ilmoitti muuttavansa pois mutta kysyi hermostuessani, ai erotaanko me nyt vai?

Vierailija
12.01.2017 |

Ohhoi,

Mies ilmoitti muuttavansa pois 2 vkon päästä.
Hän on aiemmin puhellut kyllä siitä, ettei ehkä viihdy kaupungissa eikä tule toimeen lasteni kanssa.
Viikko sitten vielä kertoi ettei tiedä mitä haluaa tehdä ja oletin että miettii asiaa, nyt sitten ilmoitti että vuokrasopimus on tehty tänään ja muutto 2vko sisällä. Että tota???

Yllätyin vaikka asiasta onkin puhuttu. Mitään ei oltu sovittu ja ois toki ollut kiva tietää tästä etukäteen eikä näin.

Yllätyin vielä enemmän kun mies yllättyneenä raivokohtaukseen (ettei voinut sanoa aiemmin että hakee asuntoa yms) kommentoi että ai, erotaanko me?

Kysymys kuuluu, eläisitkö sinä miehen kanssa parisuhteessa eri asunnoissa 5 vuoden yhteisasumisen jälkeen, jos hän ei halua koko elämääsi liittää omaansa, vai antaisitko mennä kokonaan?

Mietin että mitä järkeä mun on ylipäätään jatkaa suhdetta jos mun elämä ei kerran kelpaa, niin miksi edes jatkaa ylipäätään? Menee muutkin mahdollisuudet vielä tasavertaiseen parisuhteeseen jos lyö itsensä kiinni tälläiseen kermat kakusta henkilöön?

Siltä ainakin nyt tuntuu.

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap kunnossa?

Vierailija
142/142 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on sanonut esim että ei kestä mun lapsia, ja jos olisin ollut tavatessamme lapseton, meillä olisi jo yhteinen lapsi. Häiriintyy normaalista kanssakäymisestä yms. Eli aika selvä asia se on. Myös on sanonut että meidän suhde on hyvä, ongelma on lapset. Ja mun lapset on aika tavallisia, suhteellisen vastuuntuntoisia ja reippaita. On myös sanonut että on kateellinen nykyajan lasten peleistä ja vehkeistä. Näistä myös jaksoia aina valittaa. Molemmat suht tietokonenörttejä ja todennäköisimmin käyttää tietokonetta paremmin kun meistä kumpikaan edes puoliksi. Alussa hän ääneen mietti että mitenhän tulee toimiin lasteni kanssa, silloin en ymmärtänyt tätä oikealla tavalla. Kyse ei ollut siitä, että yrittäisi tulla toimeen, vaan siitä, miten hän saisi parhaiten elettyä niin ettei huomaa niitä olevan olemassakaan. Tämä päätelmä käyttäytymisen perusteella. Seurusteluaikana pelasi ja leikki, suhteen vakiintuessa ei enää tervehtinyt. Tavallaan ui liiveihin esiintymällä kaikille mukavana ihmisenä, joka sitten suhteen vakiintuessa muuttui. *Imeytyi illoiksi makuuhuoneeseen, ei syö samassa pöydässä ruokaa, ei puhu juurikaan yms. Aika selvä homma.*

AP

Et voi olla tosissasi. Tällä tavalla käyttäytyvän miehen olet pitänyt kodissasi. Ja vielä ollut vaikuttunut. Ja ollut menossa naimisiin. Siis otahan nyt ne linkit lasit pois silmiltä ja mieti asiaa oikeasti. Säälin kyllä sinun lapsiasi, miehen käytös on takuulla jättänyt jälkiä. Tai paremminkin omasi, kun olet hyväksynyt tuollaisen. Lapset kokevat hylkäystä taholtasi.

Ei ei ei, siis nämä on viimeisten hetkien tapahtumia, en todellakaan naimisiin tälläisen miehen kanssa ollut menossa. Se mies oli se futiksen pelaaja ja iloinen reissaaja. Tämä örkki on se mies joksi hän muuttui. Kulissit siis kaatui pikku hiljaa ja hän muuttui tällaiseksi inhottavaksi. 

AP

Hei, olen seurannut ketjua ja ajatellut että joku kirjoittaa elämästäni... Sillä erotuksella tosin, että meillä on myös yhteinen lapsi, eikä mieheni ole oma ehtoisesti muuttamassa muualle, olisikin. Minun mieheni oli alkujaan oikea unelma, lasten kasvua mies ei kestänyt. Olen joskus jopa ajatellut, että mieheni on jotenkin mustasukkainen lapsieni saamasta huomiosta. Nyt olemme tilanteessa, jossa mies väliin vetäytyy, väliin räjähtää, itsessään ei näe minkäänlaista vikaa, anteeksi ei osaa pyytää. Kasvuympäristönä tämä ei ole hyvä yhdellekään lapselle. Meidän suhde on ohi, mies ei vain halua lähteä, eikä edes käsitellä asiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla