Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko mielestänne normaalia. että eräs nainen soittelee mihelleni lähes päivittäin

Vierailija
11.01.2017 |

ja välillä parikin kertaa päivässä. Puhelut liittyvät lastemme harrastukseen ja mieheni siinä joukkueen johtajana. Usein olen puheluiden aikana paikalla, joten kuulen mistä puhuvat. Viime aikoina on vaan ruvennut ihmetyttämään nuo runsaat puhelut. Häiritsisikö teitä vastaavassa tapauksessa?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko tämä nainen naimisissa vai yh?

nainen eronnut vuosi sitten. Olen jo aiemmin epäillyt, että mies hiukan ihastunut naiseen, on vilahdellut hänen puheissaan suht runsaasti jo pidemmän aikaa. Tästäkin olen miehelle maininnut, mutta naureskeli silloinkin.

Nyt tosiaan lisääntyneet nuo puhelut huimasti. Pari kertaa mies töistä tultuaan istunut autossa parkkipaikalla ja ohimennessäni käynyt  katsomassa mitä oikein istuskelee auto parkissa, niin on jutellut tämän naisen kanssa. Oonko mä nyt vainoharhainen? Tunnen suht hyvin tämän naisen, kehtaanko mielestänne mainita hänelle noista puheluista, että häiritsevät minua? Vai teenkö itsestäni täysin pellen, ellei mitään ihastusta ole varsinkaan tämän naisen puolelta?

Vierailija
22/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt äiti saa pojalleen soitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä se sun miehesi asema siinä joukkueessa on? Jojo? Usko pois, noita yli-innokkaita äitejä riittää kyllä ihan joka joukkueeseen...

tunnen hyvin entisen joukkueenjohtajan, kehtaisinko kysyä  häneltä, soitteliko tämä nainen myös hänelle?

No, jos haluat tehdä itsestäsi naurunalaisen... mutta jos tuo sua noin paljon kiinnostaa, ei taida olla paljon vaihtoehtoja?

Vierailija
24/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vainoharhainen vaan tämä nainen on selvästi alkanut piirittää miestäsi ja lapsen harrastus on vain tekosyy pitää yhteyttä. Miehesi on ainakin innostunut saamastaan huomiosta sillä ei hän muuten päivittäin jaksaisi puhua jonkun harrastusmamman kanssa.

Seuraavan kerran kun joukkue lähtee peli/turnausreissuun niin tämä mamma tulee mukaan huoltajaksi tai muuten vaan ja jojo saa kyytiä.

Tämä on niiiiiin nähty...

Vierailija
25/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehesi on tyhmä eikä tajua missä mennään tai miehesikin on kiinnostunut tästä naisesta.

Ei ole tuollainen normaalia sillä ei kukaan soita jojolle joka päivä vaikka olisi kuinka gurlingmamma.

Sano suoraan miehellesi että nyt riittää ja miksi et voisi myöntää että olet mustis ja liika on liikaa.

Jos puhelut vaan jatkuu ja miehesi vain naureskelee niin tiedät ettei mies halua lopettaa näitä puheluita.

Ei kukaan jojo tuollaista jaksa ellei ole muutakin säpinää...

Vierailija
26/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sen verran räväkkä että kysyisin myös suoraan siltä naiselta että miksi soittelee minun miehelleni joka päivä? Ihmettelisin että eikö hänellä ole muuta elämää kuin lapsen harrastus ja jojolle soittelu ;)

Ja miehelle sanoisin että nyt joku raja tuohon jojon hommaan ja sen eukon kanssa jorisemiseen.

Jos tässä maailmassa ei itse pidä puoliansa ja on liian kiltti niin paska jää käteen loppupeleissä.

Vierailija
27/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vainoharhainen vaan tämä nainen on selvästi alkanut piirittää miestäsi ja lapsen harrastus on vain tekosyy pitää yhteyttä. Miehesi on ainakin innostunut saamastaan huomiosta sillä ei hän muuten päivittäin jaksaisi puhua jonkun harrastusmamman kanssa.

Seuraavan kerran kun joukkue lähtee peli/turnausreissuun niin tämä mamma tulee mukaan huoltajaksi tai muuten vaan ja jojo saa kyytiä.

Tämä on niiiiiin nähty...

meillä tosiaan parin päivän turnaus tulossa toisella paikkakunnalla ja hotellit varattu kahdeksi yöksi. Ensimmäiseksi yöksi en pääse mukaan töiden takia, mutta tarkoitus lähteä heti seuraavana päivänä paikan päälle.

Vierailija
28/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Eikä ole normaalia aloittaa lausetta pienellä kirjaimella tai käyttää pistettä pilkun sijaan.

Ei ole myöskään normaalia tulla tämän kaltaiselle palstalle muita valistamaan! Olet joko narsisti tai omasta mielestäsi kuninkaallinen.

Jokainen kirjoittakoon kykyjensä ja halujensa mukaan, ja sinä voit kaltaisinesi painua mustaan koloosi itseäsi peilaamaan. Hyi v*ttu, minkälaisia omahyväisiä paskiaisia te muiden ihmisten arvostelijat olette! ohis

Ja ap:lle sanoisin, ettei ihan ok ole tuo soittelu :o Eikö voisi mies jotain aikarajaa laittaa, milloin voi soittaa tms? Tai toinen puhelin varta vasten näille soitteleville naisille. Ei kai kenenkään mikään pakko ole 24/7 olla tavoitettavissa?

Vierailija
29/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sen verran räväkkä että kysyisin myös suoraan siltä naiselta että miksi soittelee minun miehelleni joka päivä? Ihmettelisin että eikö hänellä ole muuta elämää kuin lapsen harrastus ja jojolle soittelu ;)

Ja miehelle sanoisin että nyt joku raja tuohon jojon hommaan ja sen eukon kanssa jorisemiseen.

Jos tässä maailmassa ei itse pidä puoliansa ja on liian kiltti niin paska jää käteen loppupeleissä.

eli enkö tee itseäni naurunalaiseksi, jollei naisella ole mitään taka-ajatuksia mieheni suhteen?  Mies kyllä ainakin suuttuu minulle ihan kunnolla, jos mainitse asiasta naiselle. Mies lähes sata varmasti jollakin tavalla naiseen ihastunut:(

Vierailija
30/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap merkitsisitkö omat viestisi, kun en oikein tajua, milloin olet äänessä. Viestissä 29?

Vierailija
31/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on normaalia? Onko adhd-normaalia? Itse saatan joutua soittamaan useaan eri kertaan samaa asiaa ja myös unohdan joskus jo soittaneeni. En mieti, onko mies vai nainen langan päässä koska ylipäätään ei ole mahdollisuutta miettiä näitä kun koko päivä menee omaa päätä selvittäessä.

Lisäksi puhelinkäyttäytyminen on jonkun mielestä mulla muutenkin häiriköivää ja ehkä varmaan introverttien mielestä ahdistavaa... olen kuullut tästä muiltakin, joskus en vastaa päiväkausiin ja joskus soitan 5min välein. Ongelmani on myös se, että olen liian tuttavallinen kaikille ja joskus havahdun vasta kun muut reagoivat negatiivisesti.

Törmään jatkuvasti tilanteisiin, jossa äkäinen vaimoke tulee kyttäämään miestään kun jään suustani kiinni. En ole kiinnostunut miehestäsi, ihmiset ovat minulle sukupuolettomia ja olen unohtunut puhumaan myös lapsen päiväkotikaverin ja yliopiston vahtimestarin kanssa yhtä lailla kuin koulun siivoojan. Viimeksi tänään yhden ventovieraan naispuolisen  juristin kanssa päädyttiin puhumaan lempiväristä, kun kehuin hänen päällään olleita värivalintoja.

Juuri muutama päivä sitten jäin kuntosalilla suustani kiinni yhden työn kautta tutun miehen kanssa, vaihdettiin kuulumisia ja voivoteltiin miten flunssakausi on paha. En tiedä kuinka kauan olin jutulla, mutta siihen miehen viereen ilmestyi kädet lanteilla tuijottamaan nainen, joka kivahti miehelle: Niin oletsä tulossa?? Minua katsoi sitten vihaisesti.. Nämä tilanteet aina muistuttavat itseäni, että ei kannata jäädä höpöttelemään miespuolisille, koska yleensä jostain kömpii esiin vihainen nainen. Hellittäkää, ihmiset, jotkut on sosiaalisempia kuin toiset ja itse juttelen kaikille sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
32/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin outona ja huonosti käyttäytyvänä, joka ei kunnioita toisen vapaa-aikaa millään lailla.

Ja näitähän riittää harrastus ja järjestötoiminnassa, jotka kuvittelevat, joko itse ja lapsi kuuluvan erityisryhmään ja vetäjän olevain vain häntä varten.

Ainoa tapa on rajoittaa on olla puheluun vastaamista.

Vierailija
33/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle olisi ihan sama mitä tämä nainen minusta ajattelisi ja olisinko jonkun mielestä naurettava ym.

Jos joku nainen voi soitella miehelleni joka päivä niin minä voin kysyä että miksi hän niin tekee koska se häiritsisi minua. Toki ensin puhuisin omalle miehelle.

Mutta tietysti on vaara että mies alkaa puhua tämän naisen kanssa salaa...tai hän taitaa jo tehdä niin jos istuu autossa puhumassa!

Vierailija
34/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt vaan sanoisin ap:na suoraan miehelle että päivittäinen soittelu on häiritsevää oli se sitten naiselta tai mieheltä. Saman voisin hyvin sanoa myös tuolle naiselle kun seuraavan kerran näette. Tekisin vaikka tikusta asiaa että näen hänet pian. Riippuen nyt hieman vastaanotosta naisen puolelta saattaisin sanoa vielä että ymmärrän toki että näissä piireissä ihastuksia sattuu valmentajiin ja joukkueen johtajiin päin mutta tämä on nyt tarpeeksi. Ihan sama mitä ko. nainen ajattelee ja onko ihastusta takana. Joko hän 1. on nolona kun olet huomannut tuon ihastuksen tai 2. on nolona kun hänen käytöksensä on ollut sellaista, että oletat hänen olevan ihastunut. Tämä ei siis ole sinulle ollenkaan noloa ap. Ko. nainen ei käyttäydy syystä tai toisesta normaalisti.

Ja niin pitkään kun nainen on mukana kuvioissa ja tilanne tällainen sinä menet jokaiselle matkalle mukaan ensimmäisestä päivästä lähtien. Piste. Ihan sama vaikka joutuisit tekemään töiden osalta erikoissuunnitelmia.

Vierailija
35/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se puheluiden syy mikä hyvänsä, se tosiaan häiritsee perhe-elämää, jos toinen on jatkuvasti puhelimessa.

Kerro hänelle ihan rehellisesti, mitä ajattelet siitä, että hän on iltaisin paljon puhelimessa. Ja siihen mustasukkaisuus kysymykseen, vastaa, että alkaahan tässä vähitellen pientä mustasukkaisuutta heräämään. Tuossa tilanteessa lievä mustasukkaisuus on ihan normaalia. 

Vierailija
36/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet pelireissut on tullut reissattua ja yleensä siellä on mukana ne samat vanhemmat jojon ja valkun lisäksi ja ihan selvästi on ollut ainakin ihastumisia ja jotain säätöjä. Toiset käyttää jopa lasten harrastuksia pettämiseen.

Vierailija
37/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinun kannattaa nyt olettaa, että mies on ihastunut. Toki voit kysyä puheluista, mutta jos tunteita on, niin se ei niitä lopeta vaan ärsyyntyy sinuun.

Sinuna varmaan alkaisin antaa takaisin samalla mitalla. Alkaisin kiinnittää paljon huomiota omaan ulkonäkööni ja panostaisin erityisesti kodin ulkopuolella. Alkaisin käydä salilla. Hankkisin uusia vaatteita ja uusia harrastuksia. Alkaisin käydä iltaisin ulkona tyttökavereiden kanssa. Hankkisin miespuolisia ystäviä ja alkaisin pitää yhteyttä heihin. Olisin kotona hyväntuulisen haaveileva enkä yhtään mustasukkainen ja kärttyisä. Jne. Mies pitää sinua itsestäänselvyytenä ja hänen pitää uudestaan havahtua näkemään sinut tavoiteltavana ja haluttavana Naisena.

Vierailija
38/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta sanot naiselle suoraan, ihan sama suuttuuko vai ei.

Vierailija
39/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kehtaa soitella melkein joka päivä niin minäkin kehtaisin kysyä että MIKSI.

Joku raja ja tolkku tuollaisille "tyrkyille". Soitelkoon jollekin vapaalle miehelle.

Ei jojo ole mikään yksinäisten naisten palvelevapuhelin!

Vierailija
40/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan suoraan miehellesi ja sille naiselle että nyt riittää nuo (turhat) puhelut.

Ja jos ukko suuttuu niin ei voi mitään. Miksi ne päivittäiset puhelut ovat miehelle niin tärkeitä että vaivautuisi suuttumaan?

Kyllä minä pystyn miehelleni puhumaan jos joku ärsyttää minua ja/tai olen mustasukkainen jostakin. 

Luulisi että mies ottaisi ap:n tunteet huomioon.

Mutta oli tunteita tai ei puolin ja toisin niin tuollainen jatkuva soittelu ei ole normaalia.

Mahtaako ap:n mies soittaa sille naiselle vai onko se aina nainen joka soittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän