Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko mielestänne normaalia. että eräs nainen soittelee mihelleni lähes päivittäin

Vierailija
11.01.2017 |

ja välillä parikin kertaa päivässä. Puhelut liittyvät lastemme harrastukseen ja mieheni siinä joukkueen johtajana. Usein olen puheluiden aikana paikalla, joten kuulen mistä puhuvat. Viime aikoina on vaan ruvennut ihmetyttämään nuo runsaat puhelut. Häiritsisikö teitä vastaavassa tapauksessa?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano vaan suoraan miehellesi ja sille naiselle että nyt riittää nuo (turhat) puhelut.

Ja jos ukko suuttuu niin ei voi mitään. Miksi ne päivittäiset puhelut ovat miehelle niin tärkeitä että vaivautuisi suuttumaan?

Kyllä minä pystyn miehelleni puhumaan jos joku ärsyttää minua ja/tai olen mustasukkainen jostakin. 

Luulisi että mies ottaisi ap:n tunteet huomioon.

Mutta oli tunteita tai ei puolin ja toisin niin tuollainen jatkuva soittelu ei ole normaalia.

Mahtaako ap:n mies soittaa sille naiselle vai onko se aina nainen joka soittaa?

mies soittaa kyllä silloin tällöin, mutta enimmäkseen soittaa nainen.

Vierailija
42/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mieskin soittaa sille naiselle. Luulin aluksi että vain nainen on se joka soittelee.

Eli homma onkin molemminpuolista joten nyt on keskustelun paikka miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mieskin soittaa sille naiselle. Luulin aluksi että vain nainen on se joka soittelee.

Eli homma onkin molemminpuolista joten nyt on keskustelun paikka miehen kanssa.

harvoin tosiaan mies soittanut minun kuulteni, mutta soittaa kyllä takaisin naiselle, jos tämä yrittänyt häntä tavoitella. Mistäs sitä kuitenkaan tietää, kuinka paljon soittelevat kun en ole kuulemassa ja mistä silloin puhuvat.

Vierailija
44/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tällä naisella joku rooli tuossa joukkueessa? Rahastonhoitaja tai huoltaja vai onko hän vain tavis mamma? Tuskin pelkästä lapsen harrastuksesta voi puhua monta kertaa viikossa ;)

Mieheni oli monta vuotta jojo ja ei kyllä jatkuvasti ollut puhelimessa mammojen kanssa. Rahastonhoitajalle ja huoltajillekin lähetti pääasiassa sähköpostia ilman turhia jaarituksia.

Vierailija
45/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tuossa oikein mitään ole tehtävissä, vaikka soittelut vähenisivätkin. Lapsennehan harrastavat samassa joukkueessa, joten tämä äiti ja miehesi väkisinkin näkevät toisiaan.

Vierailija
46/82 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos vastaisit pari kertaa miehesi puhelimeen... Pekka ei pääse puhelimeen. Mitä asia koskee? Soittaa myöhemmin...

Vierailija
47/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap!

Onkos se mamma jo tänään taas soitellut?

Oletko keskustellut asiasta miehesi kanssa ja mikä oli reaktio?

Vierailija
48/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama kuka soittelisi, häiritsis kyllä. Oli sitten epäilys sutinasta tai ei. Ei oo ihan normaalia pälättää jatkuvasti puhelimessa jonkun kanssa

Vierailija
49/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko tänään soitellut. Näkevät kuitenkin treeneissä ja nainen lapsensa kanssa menee sinne mieheni kyydillä. Eilen soitteli illalla, sanoin jälleen asiasta miehelleni ja hän vaan nauroi. Näyttää selkeästi olevansa tyytyväinen, kun minä olen mustasukkainen. Sitä ihmettelen, että ei ole kieltänyt olevansa naisesta kiinnostunut kun sitä olen kysynyt.

Vierailija
50/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tiedä onko tänään soitellut. Näkevät kuitenkin treeneissä ja nainen lapsensa kanssa menee sinne mieheni kyydillä. Eilen soitteli illalla, sanoin jälleen asiasta miehelleni ja hän vaan nauroi. Näyttää selkeästi olevansa tyytyväinen, kun minä olen mustasukkainen. Sitä ihmettelen, että ei ole kieltänyt olevansa naisesta kiinnostunut kun sitä olen kysynyt.

menisin mukaan treeneihin, mutta lähden kohta yövuoroon töihin:(

Vierailija
51/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kissa pöydälle ja mies piinapenkkiin :) jos ei vastaa kunnolla esim tuohon että onko kiinnostunut tästä naisesta niin vedä kunnon riita asiasta jotta äijä tajuisi ettei sua noin vaan saa kiusata tämmösillä asioilla.

Vierailija
52/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehellä on sutinaa toisen naisen kanssa. Ahdistaako? :))

Vierailija
53/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on löytänyt paremman naisen. Sellainen se evoluutio on.

Vierailija
54/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että ukkosi katselee toisia naisia. Tuollaista kyttääjää ei siedä kukaan täysijärkinen.

Vierailija
55/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas päättäväinen tämä 2.nainen :O nyt on jo tunkenut teidän elämään astetta pahemmin. Puhelin ei riittänyt vaan nyt on jo autossa kyydissä. Pian miehesi käy naisen luona vaihtamassa lamppuja ym.

Miehesi ei ole kyllä ihan täysillä matkassa jos vaan naureskelee. Nähtävästi sinulla ei ole niin väliä.

Naapurin akka oli ihastunut mieheeni ja hänkin teki tuon auto-tempun eli halusi välttämättä mennä mieheni kyydissä töihin kun työpaikatkin oli vierekkäin. Siihen panin kyllä pisteen ja sanoin miehelleni että naapuri saa kyllä luvan mennä omalla autollaan. Ei mieheni muutenkaan olisi ollut järkevää toisen aikataulun mukaan ajella.

Ja mieheni ei suuttunut eikä naureskellut ja ei ollut kovin imarreltu tämän naisen huomiosta vaan vähän ihmeissään. 

Vierailija
56/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules raimo...ei se ole mitään kyttäämistä jos aikoo irroittaa munahaukan kynnet oman miehen selästä!

Ei pidä olla liian sinisilmäinen tai huomaa pian olevansa yksin tai ainakin petetty.

Toisen naisen ihastumisen ja tyrkyllä olon vaistoaa. Eikä pelkästään vaistoa vaan usein sen kuulee ja näkee myös kun touhu ei ole tosiaankaan hienovaraista.

Vierailija
57/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

herran jestas, jospas supliikki sujjuukin paremmin tämän kanssa, kiperä tilanne?

Vierailija
58/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voin omasta kokemuksesta kertoa että minä tajusin sen naapurin ihastuksen mieheeni ennenkuin mies itse edes tajusi koko asiaa.

Mies on kiltti ja kiva kaikille. Juttelee ja hymyilee ja joillekin sekin vähä riittää ihastumiseen.

Vierailija
59/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää ukko ap:lla. Tuntuu nauttivan vaimonsa huonosta olosta.

Vierailija
60/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia että juttelevat joka päivä ja montakin kertaa joskus ja käsittääkseni pitkiäkin puheluja.

Miehesi vaikuttaa hieman idiootilta. Nauttii siis kun sinä olet mustasukkainen? Hän siis tahalleen kiusaa sinua? Miksi et keskustele hänen kanssaan ja näytä tunteitasi? Miksi et jatka kyselyä kun mies vain nauraa eikä vastaa mitään? Miksi et sano suoraan että haloo, tottakai olen mustasukkainen kun toinen nainen soittelee sinulle päivittäin. Jos mies on tuollainen hihittelijä niin sitten pitää kysellä vain enemmän, kysy että onko nainen ihastunut häneen, onko hän ihastunut naiseen, mitä tämä meinasi tehdä asian suhteen, veteleekö teidän suhteenne nyt viimeisiä kun omalla vaimolla ei ole enää mitään väliä.

Millaisia miehesi ja tämä nainen ovat kun juttelevat kasvotusten? Onko ilmassa flirttiä, katselevatko toisiaan kauan silmiin puhuessaan ja hymyillen, onko heidän välillään jännitystä? Tuleeko epämääräinen olo että heillä on vain kahdenkeskisiä juttuja mistä jäät paitsi? Vai ovatko rentoja ja avoimia, millä tavalla nyt kavereiden kanssa ollaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän