Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisesti ihastunut naapurin naiseen.. apua!

Vierailija
11.01.2017 |

Kaikki alkoi sillointällöin lenkillä yhdessä käymisestä sillä koiramme pitävät toisistaan, lenkit jatkuivat ja mukaan tulivat leffaillat kera muutaman viinilasillisen, ollaan käyty syömässä yhdessä, leffassa yhdessä, koirapuistossa yhdessä.. joka sunnuntai meillä on sanaton sopimus että lähdetään aamupäivällä pitkälle kävelylle koirien kanssa, satoi tai paistoi jonka jälkeen toisen kotiin kahville. Tajusin olevani todella ihastunut häneen, hän on kaunis mutta se luonne, siinä on sitä jotain. Älykäs, hauska, kaunis ja heleä nauru ja pisamat vie minulta näköjään järjen.

Viime sunnuntaina välillämme tapahtui jotain, hän loi minuun pitkän katseen, hymyili ja suukotti suupieleen lähtiessään. Nyt kaikki viestit mitä saan häneltä sisältävät sydämiä, tulkitsenko väärin vai voisiko hänkin olla ihastunut minuun?

N25

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta... Sähän itse oot nainen! Miten voit olla ihastunut?? !

..No ei vaiskaan, lykkyä tykö. Jos se on sinkku ja tykkää tytöistä niin onnea matkaan.

Vierailija
2/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan leikkii, ei sitä oikeesti kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinkku, minäkin olen sinkku. Sitä en tiedä tykkääkö tytöistä :D kiitos lykyistä! -ap

Vierailija
4/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä.

Minulla oli lähes tuollainen suhde, lenkkeiltiin käsi kädessä, halittiin, pussailtiin, käytiin syömässä, leffassa...

Erehdyin kysymään missä mennään, niin ystäviähän me. Eikä muuta.

Ja kaksi naista kyseessä.

Vierailija
5/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä.

Minulla oli lähes tuollainen suhde, lenkkeiltiin käsi kädessä, halittiin, pussailtiin, käytiin syömässä, leffassa...

Voi ei miten kurjaa :'( riipaisi sydäntä puolestasi. -ap

Vierailija
6/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on kun nykyämmät on niin nirsoja ettei kunnon alfamiehen ****i kelpaa vaan miehen korvike haetaan toisista ämmistä?

Vierailija
7/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä.

Voi ei miten kurjaa :'( riipaisi sydäntä puolestasi. -ap

Todellakin riipaisee. En voi käsittää miten ihminen voi toimia noin, että mitä leikkiä tuo on jollei ole tunteita :(. Me ollaan sentään 40+

tsemppiä sulle!

4

Vierailija
8/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi