Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko mielestänne normaalia. että eräs nainen soittelee mihelleni lähes päivittäin

Vierailija
11.01.2017 |

ja välillä parikin kertaa päivässä. Puhelut liittyvät lastemme harrastukseen ja mieheni siinä joukkueen johtajana. Usein olen puheluiden aikana paikalla, joten kuulen mistä puhuvat. Viime aikoina on vaan ruvennut ihmetyttämään nuo runsaat puhelut. Häiritsisikö teitä vastaavassa tapauksessa?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos muilla kokemuksia siitä kun joku tuttu, naapuri, ystävä tai työkaveri ihastuu omaan puolisoon?

Miten huomasit asian, mitä tapahtui ja kuinka puoliso reagoi? Voiko ap tehdä jotain asialle?

Vierailija
62/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tiedä onko tänään soitellut. Näkevät kuitenkin treeneissä ja nainen lapsensa kanssa menee sinne mieheni kyydillä. Eilen soitteli illalla, sanoin jälleen asiasta miehelleni ja hän vaan nauroi. Näyttää selkeästi olevansa tyytyväinen, kun minä olen mustasukkainen. Sitä ihmettelen, että ei ole kieltänyt olevansa naisesta kiinnostunut kun sitä olen kysynyt.

Ei ole normaalia että juttelevat joka päivä ja montakin kertaa joskus ja käsittääkseni pitkiäkin puheluja.

Miehesi vaikuttaa hieman idiootilta. Nauttii siis kun sinä olet mustasukkainen? Hän siis tahalleen kiusaa sinua? Miksi et keskustele hänen kanssaan ja näytä tunteitasi? Miksi et jatka kyselyä kun mies vain nauraa eikä vastaa mitään? Miksi et sano suoraan että haloo, tottakai olen mustasukkainen kun toinen nainen soittelee sinulle päivittäin. Jos mies on tuollainen hihittelijä niin sitten pitää kysellä vain enemmän, kysy että onko nainen ihastunut häneen, onko hän ihastunut naiseen, mitä tämä meinasi tehdä asian suhteen, veteleekö teidän suhteenne nyt viimeisiä kun omalla vaimolla ei ole enää mitään väliä.

Millaisia miehesi ja tämä nainen ovat kun juttelevat kasvotusten? Onko ilmassa flirttiä, katselevatko toisiaan kauan silmiin puhuessaan ja hymyillen, onko heidän välillään jännitystä? Tuleeko epämääräinen olo että heillä on vain kahdenkeskisiä juttuja mistä jäät paitsi? Vai ovatko rentoja ja avoimia, millä tavalla nyt kavereiden kanssa ollaan?

Silloin kun meitä isompi porukka koolla, juttelevat täydin normaalisti, enkä ole heidän välillään nähnyt minkäänlaista flirttiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole normaalia ja miehesi tulisi tehdä tähän loppu. Kun exälläni alko puhelin piippaamaan niin siellä se oli pettämässä. En jaksa itse soitella kenellekään miehelle tai naiselle edes kerran viikossa, ainoastaan äitini kanssa puhun viikottain.

Vierailija
64/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti vedät nyt kunnon raivarit miehen edessä, jos tosiaan virnuilee ja nauraa päin näköä tuollaisessa tilanteessa. Tuolle naiselle todellakin sanoisin suorat sanat, vai onko todella niin idiootti, ettei tajua omaa käytöstään

Vierailija
65/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä joilla ei ole mitään rajoja. Soitellaan esim. juuri harrastusjojolle jatkuvasti, kerjätään kyytejä ja apua ties mihin. Ihastusta voi olla tai ei. Ehkä tuo nainen on vain iilimato, lokki ja gurlingmamma.

Mutta en minäkään ymmärrä tuota ap:n miehen naureskelua...aika lapsellista jos ei voi keskustella asiasta kunnolla jos toista kerran asia vaivaa ja häiritsee!

No voihan se olla että se onkin mies joka on ihastunut ja tämä nainen vaan käyttää tilaisuutta hyväkseen...

Vierailija
66/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitpä mitä miehesi työpaikalla tapahtuu. Soitot eivät enää tuntuisi miltään.

Vierailija
67/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalia eikä asiallista, minua häiritsisi. Ja ihmettelen, että miestäsi ei häiritse - ei ainakaan meidän joukkueen jojo ole 24/7 "online" ja käytettävissä. Ovatko lapsenne kovinkin nuoria, vai miksi äitikin kulkee harkoissa mukana, eikö riitä, että joku vanhemmista kuskaa vuorollaan? Ja itseasiassa sinäkin voisit alkaa ottamaan kuskin vuoroja välillä, jojoahan ei treeneissä tarvita, joten miehesi voi huilata välillä...

Toki jos miehesi oikeasti tykkää tuon naisen huomiosta, niin sitten homma ei kovin hyvältä näytä.

Vierailija
68/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika

Vierailija
69/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin tuo nainen pitää miestäsi mukavana valkkuna, ei sen kummempaa.

Vierailija
70/82 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin tuo nainen pitää miestäsi mukavana valkkuna, ei sen kummempaa.

Eikö ole vakavaa mielestäsi?

Vierailija
71/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne sitten puhuvat keskenään? Miten yhdestä harrastuksesta riittää noin paljon asiaa?

Vierailija
72/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti vedät nyt kunnon raivarit miehen edessä, jos tosiaan virnuilee ja nauraa päin näköä tuollaisessa tilanteessa. Tuolle naiselle todellakin sanoisin suorat sanat, vai onko todella niin idiootti, ettei tajua omaa käytöstään

Haha siitähän mä vasta kunnon naurut saisinkin

Jos ette osaa parisuhteessa olla fiksusti ja rennosti niin ->

Vierailija
73/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi jutella kenenkään kanssa puhelimessa noin paljon. Ja kieltämättä olisin kyllä miehestäni mustasukkainen, jos puhuisi jonkun naisen kanssa puhelimessa noin paljon. Eihän hän puhu minunkaan kanssani noin paljon! :o On myös ihan yleistä hyvää käytöstä antaa perheen olla rauhassa keskenään, ei ole ok soitella koko ajan.

Mutta sekin on totta, että miehesi se raja pitää vetää. Hän voisi sanoa, että "jes, nyt meillä on ruoka, jatketaan huomenna, hauskaa iltaa". Toki se on ihan hyvä, että pystyy puhumaan sinun läsnäollessasi.

Naisten ja miesten pitäisi pystyä olemaan vain ystäviä, mutta on siinä mielestäni pieni sävyero. En minä osaa hakea naapurin miestä lapsineen hiekkalaatikolle, kun tiedän hänen vaimonsa olevan töissä. Tämä voi olla ihan oman pääni sisäinen este. :D Tai kyllä mieheni vähän virnuili minulle, kun erään ystäväpariskuntamme mies tuli lapsensa kanssa meille leikkimään kun mies oli iltavuorossa ja hänen vaimonsa myös. Siis lapset leikki ja me juotiin kahvia. Mutta miehen reaktio oli, että "jaa, Pekka kävi sun kanssa leikkimässä?". Kuulemma asia ok, mutta outo.

Vierailija
74/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkevät kentän laidalla muutaman kerran viikossa lasten treeneissä, joten myös siellä juttelevat. Ainakin minun ollessani paikalla jutustelu ihan suurimmaksi osaksi treeneihin ja matseihin liittyvää.

Miehelle kun olen puheluiden runsautta ihmetellyt, tämää nauraa ja kysyy, olenko mustasukkainen. Muuten ei asiaan ota kantaa.

Jostain syystä tämä särähti, siis tuo miehen asenne. Jotenkin tuli härskin ylimielinen kuva. Ottaisin enemmän selkoa asiasta. vähintään hivelee miehen egoa tuo jatkuva yhteyden otto. Joku kettu tässä taitaa olla.

Vierailija
75/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta, mutta toisaalta kyse voi vaan olla hössötä ihmisestä, jolla omasta mielestään on asiaa. Oma äitini oli samanlainen aikanaan. Siis soitteli miehille, jotka oli naimisissa. Äitikin oli isän kanssa naimisissa ja on edelleen. Tosin parin aktiivisimman soittelun kohde oli semmoinen, että oli myös rouvan tuttu ja seinäpuhelin aikaan saattoi ensin puhua pitkät ajat vaimon kanssa, jos vaimo vastasi ensin. Yksi noista miehistä on kuollut sittemmin ja äiti kyläilee lesken kanssa edelleen.

Hänellä kysymys oli politiikasta ja sen säätämisestä. Oli ns. poliitikkokavereita, joiden kanssa piti aina käydä valtuuston ja kaupunginhallituksen esityslistat läpi, juonia, spekuloida jne.

Vierailija
76/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko tämä nainen naimisissa vai yh?

nainen eronnut vuosi sitten. Olen jo aiemmin epäillyt, että mies hiukan ihastunut naiseen, on vilahdellut hänen puheissaan suht runsaasti jo pidemmän aikaa. Tästäkin olen miehelle maininnut, mutta naureskeli silloinkin.

Nyt tosiaan lisääntyneet nuo puhelut huimasti. Pari kertaa mies töistä tultuaan istunut autossa parkkipaikalla ja ohimennessäni käynyt  katsomassa mitä oikein istuskelee auto parkissa, niin on jutellut tämän naisen kanssa. Oonko mä nyt vainoharhainen? Tunnen suht hyvin tämän naisen, kehtaanko mielestänne mainita hänelle noista puheluista, että häiritsevät minua? Vai teenkö itsestäni täysin pellen, ellei mitään ihastusta ole varsinkaan tämän naisen puolelta?

Jaaha, selvä keissi. 😩

Vierailija
77/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ainakin vaikuttaa ylimieliseltä nauruineen, vaikka näkee vaimon pahoittavan mielensä yhteydenotoista. Ihme myös, ettei voi suoraan sanoa , jos tosiaankaan ei ole tuosta naisesta kiinnostunut. Tämän perusteella todellakin tuntuu, että ihastunut naiseen.

Vierailija
78/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaile miehesi äänialoja kun hän puhuu tämän naisen kanssa. Jos mies vaihtelee ääntään matalasta korkeaan puhuessaan, on hän kiinnostunut vastapuolesta. Tuo on kyllä epäilystä herättävää että jää autoon juttelemaan.

Vierailija
79/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin minäkin ajattelin että kuvittelen tai olen vainoharhainen kun epäilin erään naisen olevan mieheeni ihastunut mutta pakko se oli uskoa kun touhu oli niin ilmiselvää.

Nainen teki tikusta asiaa ja aina tunkesi mieheni seuraan ja jos minä olin paikalla niin olin ihan ilmaa.

Meni melkein iholle, katseli silmiin, nauroi ja keikisteli. Ja kertoi miehelleni kuinka miehet ovat häneen ihan hulluna vink vink....ei saa rauhassa edes kadulla kulkea kun hänellä on niin isot tissit ja mahtava perse :)

Vierailija
80/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin minäkin ajattelin että kuvittelen tai olen vainoharhainen kun epäilin erään naisen olevan mieheeni ihastunut mutta pakko se oli uskoa kun touhu oli niin ilmiselvää.

Nainen teki tikusta asiaa ja aina tunkesi mieheni seuraan ja jos minä olin paikalla niin olin ihan ilmaa.

Meni melkein iholle, katseli silmiin, nauroi ja keikisteli. Ja kertoi miehelleni kuinka miehet ovat häneen ihan hulluna vink vink....ei saa rauhassa edes kadulla kulkea kun hänellä on niin isot tissit ja mahtava perse :)

Kuinka tämä tapaus päättyi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän