Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinisarja Skam

Vanhahölmö
09.01.2017 |

Tääl 3-kymppinen mamma kehtaa anonyyminä myöntää seuraavansa Skam-sarjaa ja oon niin koukussa! Katoin kaks ekaa kautta ku ne löyty Areenasta ja kolmonenki löytyy google drivesta englanninkielisellä tekstityksellä, joten sen pariin seuraavaksi. Onko täällä muita sarjaa seuraavia? Tunnustakaa! :D

Kommentit (2202)

Vierailija
1341/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi arvannut, että Vildestä ja Magnuksesta tehdään tämmöinen toisissaan jatkuvasti roikkuva siirappinen pari.. :D

Vierailija
1342/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin toivoisin ettei Nooran puheenvuoroja joutuisi odottamaan. Tänään taas pitkiä hiljaisuuksia kun Williamista oli puhetta Sanan kanssa. Kakistaisi asian ulos ja siirtyisi elämässä eteenpäin ja alkais puhumaan normaalisti. Mä pitkästyn.. Oliko marraskuu kun Noora tuli takaisin Norjaan? Vähän epärealistista että viiteen kuukauteen ei oo tapahtunut mitään asian etenemiseksi suuntaan tai toiseen..

Nooran ja Williamin suhteen tilaa on kyllä väännetty vähän liian pitkään.

Ehkä ne on oikeasti pedannut tällä viivyttelyllä sitä, että William tulee jossakin vaiheessa käymään sarjassa ennen sen loppua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä olisi arvannut, että Vildestä ja Magnuksesta tehdään tämmöinen toisissaan jatkuvasti roikkuva siirappinen pari.. :D

Vilde ja Magnus ovat kyllä karmaiseva ällöttäviä yhdessä. :)

Toisaalta, kyllähän se joulun yhteinen kissakiimaisuus antoi jotain vinkkiä...

Vierailija
1344/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin pariin kertaan tuon uusimman klipin, ja en kyllä mitenkään aistinut että Noora kyselisi yousefista muka sanan puolesta. Vaikutti aidosti vaivaantuneelta ja pettyneeltä, kun sana sanoi ettei muslimipojat lopulta päädy yhteen ei-muslimien kanssa. Ja sanasta aistin taas miten hän oli tosi vaisu ja vältteli yousexfista puhumista...

Tai sitten oon vaan täysi puusilmä. :|

Vierailija
1345/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora muuten taitaa puhua tosi vahvasti jotain murretta? Sillä on tapana aina päättää sanat/lauseet jotenkin "jännästi".. Tosi erilainen puhetyyli kuin kellään muulla tytöistä. Esim nrk:n tekstityksessä luki ihan vaan london ja ihan selvästi Noora sanoo londonen? En nyt osaa muita esimerkkejä lennosta antaa, mutta siis näitä on paaaaljon..

Vierailija
1346/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin pariin kertaan tuon uusimman klipin, ja en kyllä mitenkään aistinut että Noora kyselisi yousefista muka sanan puolesta. Vaikutti aidosti vaivaantuneelta ja pettyneeltä, kun sana sanoi ettei muslimipojat lopulta päädy yhteen ei-muslimien kanssa. Ja sanasta aistin taas miten hän oli tosi vaisu ja vältteli yousexfista puhumista...

Tai sitten oon vaan täysi puusilmä. :|

No nyt on kaksi eri teoriaa, mitä voidaan jännätä, että kuinka käy! :)

Mites muut muuten näki sen tanssikohtauksen? Mua nimittäin jää pienet seikat joskus hämäämään ja siinä kohtauksessa mun mielestä Yousef ottaa Sanasta kuvan. Näittekö te sen myös vai näenkö omiani?

Vierailija
1347/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitä se säätää, muakin häiritsee 😃 mietin myös, että kuvaako se sanaa, mut sit toisaalta pohdin kurkkaako se omaa peilikuvaansa nolostuneena (tyyliin selfiekameran kauttaa) ja samalla hiljentää puhelimen välityksellä kaukosäädintyyliin jotenkin musaa😂 t. 1517

Vierailija
1348/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanko ois kuvan ottanut:)

Vierailija
1349/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin että musa tuli puhelimesta

Vierailija
1350/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta Yousef hiljensi musiikkia ennen kuin teki sen oudon liikkeen. Ja musahan jatkui taustalla tuon kyseisen liikkeen jälkeenkin vaimeasti, joten siinä liikkeessä ei ollut kyse musan hiljentämisestä kokonaan.

No en tiedä. Jotenkin oli niin omituinen liike, kun se tosiaan minusta näyttäisi laittavan sen puhelimen sillä tavalla tähtäyskorkeudelle ja juurikin Sanaa kohti... Kaikenlaisiin asioihin sitä kiinnittääkin huomiota.

Vierailija
1351/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilde on kyllä mainio uskoessaan täysillä "secretiin";)

Tietääkö joku enemmän tästä norjalaisesta russe-bussiperinteestä? Ihmetytti kun joutuvat ostamaan bussin.

Vierailija
1352/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta Yousef hiljensi musiikkia ennen kuin teki sen oudon liikkeen. Ja musahan jatkui taustalla tuon kyseisen liikkeen jälkeenkin vaimeasti, joten siinä liikkeessä ei ollut kyse musan hiljentämisestä kokonaan.

No en tiedä. Jotenkin oli niin omituinen liike, kun se tosiaan minusta näyttäisi laittavan sen puhelimen sillä tavalla tähtäyskorkeudelle ja juurikin Sanaa kohti... Kaikenlaisiin asioihin sitä kiinnittääkin huomiota.

Pitääpä katsoa itse uudestaan se tilanne. :) Ei tullut itse ajateltua asiaa sen kummemmin eka kerralla. Ihanaa, kuinka sarjan pienetkin asiat herättää paljon keskustelua. Jos tää tulis kerta viikkoon telkusta/netistä ei tätä analysointia olisi niin paljon. :) Hauskaa ja koukuttavaa..

Vierailija
1353/2202 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen välillä oli tekstailtu eilen vielä bussista vähäsen. Muut tytöt tuntuvat haihattelevan asian suhteen ja Noora on ainoa järjen ääni. 300000 Norjan kruunua on noin 33 000 euroa, että on siinä hommaa yht äkkiä saada rahat kasaan. Ihmettelin vähän kun Sanakin menee niin helposti Vilden kannalle asian suhteen.

Sitten vielä tämä Sanan instapäivitys eilen illalla. Ajankohtaista ja yllättävän poliittista nuorisosarjaan. Minä tykkään kyllä!!

Vierailija
1354/2202 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöjen välillä oli tekstailtu eilen vielä bussista vähäsen. Muut tytöt tuntuvat haihattelevan asian suhteen ja Noora on ainoa järjen ääni. 300000 Norjan kruunua on noin 33 000 euroa, että on siinä hommaa yht äkkiä saada rahat kasaan. Ihmettelin vähän kun Sanakin menee niin helposti Vilden kannalle asian suhteen.

Sitten vielä tämä Sanan instapäivitys eilen illalla. Ajankohtaista ja yllättävän poliittista nuorisosarjaan. Minä tykkään kyllä!!

Ai se on oikeasti noin paljon?! :D Huh huh! Ja mulla tuli sellainen olo, että Sana meni Vilden puolelle sen takia, koska on ärsyyntynyt hieman Nooraan Yousef-jutun takia ja ei halua nyt sen takia puoltaa Nooran kantaa. Vaikka tosiaan yleensä Sanakin on yhtenä järjen äänenä myös.

Vierailija
1355/2202 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se on oikeasti noin paljon?! :D Huh huh! Ja mulla tuli sellainen olo, että Sana meni Vilden puolelle sen takia, koska on ärsyyntynyt hieman Nooraan Yousef-jutun takia ja ei halua nyt sen takia puoltaa Nooran kantaa. Vaikka tosiaan yleensä Sanakin on yhtenä järjen äänenä myös.

Näin mäkin just aattelin, että se halus olla eri mieltä ku Noora, joka häntä nyt ärsyttää.

Vierailija
1356/2202 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanallahan oli ykköskaudella suunnitelma, että he saavat lisää porukkaa mukaan, jos tekevät itsensä suosituiksi lyöttäytymällä kolmannen vuoden poikien seuraan. Ilmeisesti suunnitelma ei sitten ole ainakaan vielä tuottanut tulosta.

On toi kyllä naurettavan iso summa, kerätä jotain biletysiltaa varten. Miksei sitä bussia vaan vuokrata? Onko tarkoituksena jotenkin tuunata se bussi käyttökelvottomaksi, vai miksi se pitää ostaa?

No, ehkä Sana tekee uuden suunnitelman rahan keräämiseksi. Jos Sana vaikka laittaa Balloon-pojat osallistumaan keräykseen jotenkin? ;)

Vierailija
1357/2202 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanallahan oli ykköskaudella suunnitelma, että he saavat lisää porukkaa mukaan, jos tekevät itsensä suosituiksi lyöttäytymällä kolmannen vuoden poikien seuraan. Ilmeisesti suunnitelma ei sitten ole ainakaan vielä tuottanut tulosta.

On toi kyllä naurettavan iso summa, kerätä jotain biletysiltaa varten. Miksei sitä bussia vaan vuokrata? Onko tarkoituksena jotenkin tuunata se bussi käyttökelvottomaksi, vai miksi se pitää ostaa?

No, ehkä Sana tekee uuden suunnitelman rahan keräämiseksi. Jos Sana vaikka laittaa Balloon-pojat osallistumaan keräykseen jotenkin? ;)

Bussihan ei ole iltaa varten vaan siellä biletetään kuukausikin ;)

Vierailija
1358/2202 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En anna 14-vuotiaan tyttäreni katsoa. Mielestäni sarjassa on liikaa seksiä ja esim. miesten esineellistämistä.

t. faija

Ihan ymmärrettävää. Hyvännäköisiin norjalaismiehiin tottuneelle tyttärelle Suomi-tarjonta voi olla järkytys.

Taisi mennä nyt väärin päin nuo norjalaismiehet ja Suomi-tarjonta? Miten tyttö olisi tottunut norjalaismiehiin, jos ei ole heitä eläissään nähnyt?

Kyllä sieltä Norjastakin ihan yhtä lailla löytyy niitä kaljamahoja ja finninaamoja, vaikka vaaleanpunaisin lasein sarjaa katsotkin. Sarjaan on tietenkin otettu mahdollisimman hyvännäköisiä nuoria miehiä, jotta saataisiin mammat koukutettua ja pillut märiksi. Naiivi olet!

Osasit kirjoittaa oikein sanan naiivi. Onnitteluni siitä, että pystyit osoittamaan hieman lahjakkuutta.

Pidän aiemman mielipiteeni finnan-tursakkeista. :D

Missä olen sitten osoittanut jotain muuta kuin lahjakkuutta tai kirjoittanut sanan "naiivi" väärin? Kertoo toki ihmisestä jotain, jos oikeinkirjoitus on mielestäsi jotain erityistä lahjakkuutta. Olitko seiskan oppilas?

Edelleen tuo lauseesi on täysin absurdi, ja kirjoitit sen väärin päin.

Mitäpä, jos kirjoittaisit ihan niissä normaaleissa jutuissasi, joissa herjaat suomalaisia naisia?

Tämä on kiinnostava ketju eikä sinua toivota tänne.

PS Pilkutus meni väärin.

Vierailija
1359/2202 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussihan ei ole iltaa varten vaan siellä biletetään kuukausikin ;)

Ääääk! Toimii varmaan hyvänä opetuksena juomisen kohtuullisuudesta. Kuukaus biletystä ja ryyppäämistä putkeen? Apua! Tulee paha olo kun ajatteleekin.

Vierailija
1360/2202 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän niitä rahoja yhtäkkiä kasaan pitänyt saadakaan! Mutta kuulemma norjalaisten mukaan ihan normaali hinta bussista, vaikka yleensä niissä bussiporukoissa on jotain 20 ihmistä, että se viis tyttöä on vähän pieni ryhmä :D Ja yleensä ne bussit myydään sit eteenpäin nuoremmille.

Ja tosiaan, kuten tuolla ylempänä jo sanottiin, bussi ei ole vain yhtä iltaa varten, ne alotttaa juhlimisen joskus huhtikuussa ja lopettaa sitten toukokuun 17. päivänä. Ja onhan niillä kouluakin koko tän ajan vielä. Koko russehomma on aika överi näin suomalaisesta näkökulmasta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän