Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinisarja Skam

Vanhahölmö
09.01.2017 |

Tääl 3-kymppinen mamma kehtaa anonyyminä myöntää seuraavansa Skam-sarjaa ja oon niin koukussa! Katoin kaks ekaa kautta ku ne löyty Areenasta ja kolmonenki löytyy google drivesta englanninkielisellä tekstityksellä, joten sen pariin seuraavaksi. Onko täällä muita sarjaa seuraavia? Tunnustakaa! :D

Kommentit (2202)

Vierailija
1321/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä tässä ketjussa oikein kirjoittelee?

Me olemme kaikki 17-vuotiaita. Fakta.

Kiitos, kun varmistit.

Vierailija
1322/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko te tekstitykset näkymään? Haluaisin ottaa klipeistä kuvia tekstityksellä, mut en saa tekstitystä näkymään skam p3 sivulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy 27-vuotias :D

Vierailija
1324/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatteko te tekstitykset näkymään? Haluaisin ottaa klipeistä kuvia tekstityksellä, mut en saa tekstitystä näkymään skam p3 sivulla.

Klipeissä ei ole edes norjalaisia tekstityksiä, näin kertoi joku Skam international -ryhmässä, vasta koko jaksoon tulee tekstitykset. Mun mielestä tämä on aika hassua, luulisi, että NRK:n täytyy palvella myös esim. kuulovammaisia tms.

Vierailija
1325/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klipeissä ei ole edes norjalaisia tekstityksiä, näin kertoi joku Skam international -ryhmässä, vasta koko jaksoon tulee tekstitykset. Mun mielestä tämä on aika hassua, luulisi, että NRK:n täytyy palvella myös esim. kuulovammaisia tms.

Mutta mä oon ymmärtänyt, että yksi niistä merkeistä kommenttien ja sydämen vieressä olisi se tekstitystä tarkoittava ruutu? 

Jää sitten vissiin ottamatta, koska emme nää jaksoja NRK:n sivuilta. 

Vierailija
1326/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein vasemman puoleinen kuvake/ikoni puhekuplan ja sydämen vasemmalla puolella tuo esiin norjankieliset tekstitykset klippeihin. Ja toimii ainakin minulla ilman mitään ongelmia.

Vierailija
1327/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein vasemman puoleinen kuvake/ikoni puhekuplan ja sydämen vasemmalla puolella tuo esiin norjankieliset tekstitykset klippeihin. Ja toimii ainakin minulla ilman mitään ongelmia.

Niinpäs toimiikin. Luotin vain tämän norjalaisen tyypin sanoihin, kun en itse keksinyt mistä tekstitykset tulee. Mahtavaa, klipit voi todellakin katsoa nyt ilman ongelmia NRK:n sivulta, eikä odotella jotain twitter-käännöksiä tai surkeita Feudlyn videoita :)

Vierailija
1328/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei toimi Applen läppärillä eikä puhelimella vaikka asetukset mielestäni oikein. Muilla samaa ongelmaa?

Vierailija
1329/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna 14-vuotiaan tyttäreni katsoa. Mielestäni sarjassa on liikaa seksiä ja esim. miesten esineellistämistä.

t. faija

Vierailija
1330/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna 14-vuotiaan tyttäreni katsoa. Mielestäni sarjassa on liikaa seksiä ja esim. miesten esineellistämistä.

t. faija

Ihan ymmärrettävää. Hyvännäköisiin norjalaismiehiin tottuneelle tyttärelle Suomi-tarjonta voi olla järkytys.

Vierailija
1331/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Noora varmaan tuossa uudessa klipissä kalastelee tietoja Yousefille. Jotenkin Noora tarkkailee niin tarkkaan Sanaa ja Sanan reaktioita. Yllättyy kun Sana laittaa Yousefin niin tiukasti stereotyyppiseen lokeroon, koska se ei ole yhtään Sanan tapaista.

Mutta Noorahan ei tiedä, kuinka kiinnostunut Sana on Yousefista ja sen takia yrittää saada Nooran vähän epätoivoisestikin (ei muka tunne Yousefia, väittää tämän olevan lapsellinen ja vain leikkivän tyttöjen tunteilla jne.) unohtamaan Yousefin potentiaalisena laastarimateriaalina Williamin jälkeen.

Vierailija
1332/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. faija

Onnittelut, olet juuri voittanut Vuoden kaksoisstandardi -palkinnon. 

Vierailija
1333/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
1334/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me olemme kaikki 17-vuotiaita. Fakta.

Kiitos, kun varmistit.

Nyt meni ohi: mihin pyrit tällä kommentilla?

Vierailija
1335/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. faija

Tämä 0/5

Vierailija
1336/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. faija

Ihan ymmärrettävää. Hyvännäköisiin norjalaismiehiin tottuneelle tyttärelle Suomi-tarjonta voi olla järkytys.

Taisi mennä nyt väärin päin nuo norjalaismiehet ja Suomi-tarjonta? Miten tyttö olisi tottunut norjalaismiehiin, jos ei ole heitä eläissään nähnyt?

Kyllä sieltä Norjastakin ihan yhtä lailla löytyy niitä kaljamahoja ja finninaamoja, vaikka vaaleanpunaisin lasein sarjaa katsotkin. Sarjaan on tietenkin otettu mahdollisimman hyvännäköisiä nuoria miehiä, jotta saataisiin mammat koukutettua ja pillut märiksi. Naiivi olet!

Vierailija
1337/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. faija

Taisi mennä nyt väärin päin nuo norjalaismiehet ja Suomi-tarjonta? Miten tyttö olisi tottunut norjalaismiehiin, jos ei ole heitä eläissään nähnyt?

Kyllä sieltä Norjastakin ihan yhtä lailla löytyy niitä kaljamahoja ja finninaamoja, vaikka vaaleanpunaisin lasein sarjaa katsotkin. Sarjaan on tietenkin otettu mahdollisimman hyvännäköisiä nuoria miehiä, jotta saataisiin mammat koukutettua ja pillut märiksi. Naiivi olet!

Jaa

Vierailija
1338/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulkitsin sen katsoessani niin, et Noora ois ollu kiinnostunu Yousefista. Jännä, et niinki moni tulkinnu toisin. Pitäisin sitä yllättävänä, vaikka tavallaa haluaisin uskoa tohon vaihtoehtoiseen tulkintaan, koska sen seuraukset tuntuis vähemmän arvattavilta.

Vierailija
1339/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivoisin ettei Nooran puheenvuoroja joutuisi odottamaan. Tänään taas pitkiä hiljaisuuksia kun Williamista oli puhetta Sanan kanssa. Kakistaisi asian ulos ja siirtyisi elämässä eteenpäin ja alkais puhumaan normaalisti. Mä pitkästyn.. Oliko marraskuu kun Noora tuli takaisin Norjaan? Vähän epärealistista että viiteen kuukauteen ei oo tapahtunut mitään asian etenemiseksi suuntaan tai toiseen..

Vierailija
1340/2202 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. faija

Osasit kirjoittaa oikein sanan naiivi. Onnitteluni siitä, että pystyit osoittamaan hieman lahjakkuutta.

Pidän aiemman mielipiteeni finnan-tursakkeista. :D

Missä olen sitten osoittanut jotain muuta kuin lahjakkuutta tai kirjoittanut sanan "naiivi" väärin? Kertoo toki ihmisestä jotain, jos oikeinkirjoitus on mielestäsi jotain erityistä lahjakkuutta. Olitko seiskan oppilas?

Edelleen tuo lauseesi on täysin absurdi, ja kirjoitit sen väärin päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi