Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus nettitreffeistä ruikuttajille

Negatiivinen huomio
09.01.2017 |

Testasin nettideittailua. Erääseen ilmaispalveluun tein huolellisen profiilin ja varustin sen hymyilevällä kuvalla. Täytin koulutuskohdat, pituudet, painot kiinnostukset yms. huolella.

Ihannekumppanin kohdalle laitoin reilun ikähaarukat eli lähes kymmenen vuotta kumpaankin suuntaan. Kerroin etsiväni terveelliset elämäntavat omaavaa ja kommunokaatiokyvyn omaavaa miestä. Tarkistin, ettei kirjoitusvirheitä jäänyt vahingossa profiilitekstiini. Olen missimitoissa oleva alle kolmekymppinen nainen, ilman lapsia. Keskusta-asunto ja yliopistokoulutus löytyy.

Työpaikkani tarjoaa rajallisen määrän kontakteja ja harrastukseni ovat yksilölajeja naisvaltaisessa ympäristössä. Baarissa en erityisemmin viihdy. Nämä edelliset syynä sille, että seuraa kokeilin netistä hakea.

Lopputulos:

Olen saanut alle kahden vuorokauden aikana lähes 150 viestiä. Näistä taitaa n. 30% olla ns. "flirttejä" käytännössä tyhjän profiilin omaavilta käyttäjiltä.

Noin 65% viesteistä on ollut kirjoitettuja tyyliin "moi mitä sun viikonlopuun??? :) :) :)".

Osa on saanut mahdutettua lyhyeen viestiinsä huomattavan määrän kirjoitusvirheitä. Erilaiset erikoismerkit (hymiöt?) kukkivat ja pilkut loistavat poissaolollaan.

Noin 50% viesteistä on itseäni +10 vuotta vanhemmilta miehiltä. Vielä suurempi osa on ihmisiltä, jotka asuvat satojen kilometrien päässä alueelta (Uusimaa), jolta ilmoitin treffiseuraa etsiväni. Muutama kirjoitti huonolla englannilla lyhyen lauseen. Osa etsii seksiseuraa.

Olen vastannut tasan kahdelle miehelle. He olivat täyttäneet profiilinsa mutta heillä ei ollut kuvaa. Katsotaan saanko kuvia vai ovatko nämäkin tyhjiä arpoja.

Kommentteja kaipaisin teiltä naisia nirsoiksi syyttäviltä miehiltä! Minä olen rehellisesti sanottuna järkyttynyt nettimiesten "tasosta". Se on todella matala.

Kommentit (356)

Vierailija
281/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150 vs. 0 kirjoitti:

Itse miehenä olisin ollut ilahtunut, jos olisin saanut 150 viestiä kahdessa vuodokaudessa. Arvaapa kumpi on helpompaa, käydä 150 viestiä läpi tai sitten käydä profiileita läpi 150 kpl, kirjoittaa noin 20 henkilölle henkilökohtainen aloitusviesti, johon on käyttänyt aikaa ja lopputuloksena on korkeintaan muutama epämääräinen pikaisesti sutaistu vastaus. Ymmärrän tietysti pointtisi ja ymmärrän tuon "törkypostin" määrän, mutta etkö itse voisi ottaa ensiksi yhteyttä henkilöihin, jotka vaikuttavat mielenkiintoisille?

Olen aina vastannut kaikille asiallisesti takaisin, mutta arvaapa monta yhteydenottoa sain yli 30 vuotiaana akateemisena, ok näköisenä urheilullisena tyyppinä (kuvat profiilissa), joka osaa kirjoitta kivasti ja vaikuttaa muutenkin todennäköisesti edes jokseenkin järkevälle ja aidolle henkilölle? Määrällä on jotain yhteistä tuon 150:n kanssa, eli siis etenkin näistä tämän viimeisen numeron kanssa;). Kirjoitin henkilökohtaisen aloitusviestin noin viidelle henkilölle, lopputulos edelleen nolla.

Tiesin "toivottoman" tilanteen jo etukäteen ennenkin nettideittailua kokeilleena. Oletin kyllä saavanani edes yhden tai kaksi yhteydenottoa, mutta näin tällä kertaa. Arvaapa, jaksoinko noin muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen pitää profiilia enää esillä? Voihan sitä yrittää ja itsekin olisin voinut ottaa yhteyttä vaikka 50 henkilöön (tuskin olisin löytänyt näin montaa mielenkiintoista profiilia... se asia erikseen), mutta jos kiinnostus on tuota luokkaa, eipä sitten jaksa tai viitsi pahemmin yrittää.

Olen kirjoittanut elämäni aikana useita kymmeniä työpaikkahakemuksia ja näistä ehkä noin joka viidenteen paikkaan olen päässyt haastatteluihin ja pääosin kaikilta saanut vastauksen eli lopuilta sen ei kiitos viestin. Vastaavat lukemat nettideittailun puolella, useita kymmeniä aloitusviestejä (pidempiä, lyhyempiä... koskaan ei jotain Hei, mitä kuuluu? aloituksia siis) vuosien saatossa ja lopputuloksena 2 tai 3 epämääräistä muutaman rivin vastausta, joista ei yllätys yllätys tullut mitään - en päässyt edes haastatteluvaiheeseen ;).

Olisit siis ilahtunut 150:stä yhteydenotosta.... ja ottanut tämän jälkeen itse yhteyttä henkilöihin, joista mahdollisesti olisit saattanut olla kiinnostunut. Mutta edelleenkin, ymmärrän toki, että on turhauttavaa ja jopa "masentavaa" saada 150 kpl haista p viestejä - itse joudun tyytymään nollaan viestiin ja arvaapa, tuntuuko tämä yhtään sen paremmalle ;)

Todellako kuvittelet, että ne 150 kpl yhteydenottoja on edes etäisesti asiallisia yhteydenottoja?

Yli puolet on "saanko tulla paneen sua", osa on "oot hyvännäkönen pil*u", osa on "kelpaisko tällanen 15 vuotta nuorempi sänkyyn opetettavaksi". 

Ihan pieni murto-osa on fiksuja viestejä. Noin 10 kpl tuosta 150 kpl:stä on "moi, kiva profiili, mitä kuuluu".

Olisitko sinä ilahtunut jos saisit törkeitä häirintäviestejä tasoa kullinkuva? 

Tuo äskeinen kirjoittajahan puhui ap:lle, joka sanoi, että 65% viesteistä on "mitä kuuluu" -viestejä. Nyt ne ovatkin yhtäkkiä kullinkuvia.

Vierailija
282/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä osa aktiivisemmista naisista on siirtynyt Tinderiin tai muihin palveluihin? Entäpä jos syynä onkin vanhenemiseni - naisten aktiivisuus romahtaa välillä 40+ - 50?

Minä olen siirtynyt Tinderiin mm. siitä syystä, että ulkonäöllä on minulle väliä. Siellä voin huoletta olla kranttu. Suomi24:n isona ongelmana pidän sitä, että niin moni esiintyy ilman kuvaa. On melko vaivalloista pyytää ensin kuva jaksaakseen keskustelua jatkaa.

Ja kyllä, kumppanin habitus on minulle sen verran tärkeä asia että keskeytän orastavan tutustumisen jos vastapuolen kuva ei miellytä.

Samaa mieltä: Suomi24:n yksi ongelma on kuvattomuus, mistä syystä minäkin pidän enemmän Tinderistä, silloin kun sitä itse käytin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150 vs. 0 kirjoitti:

Itse miehenä olisin ollut ilahtunut, jos olisin saanut 150 viestiä kahdessa vuodokaudessa. Arvaapa kumpi on helpompaa, käydä 150 viestiä läpi tai sitten käydä profiileita läpi 150 kpl, kirjoittaa noin 20 henkilölle henkilökohtainen aloitusviesti, johon on käyttänyt aikaa ja lopputuloksena on korkeintaan muutama epämääräinen pikaisesti sutaistu vastaus. Ymmärrän tietysti pointtisi ja ymmärrän tuon "törkypostin" määrän, mutta etkö itse voisi ottaa ensiksi yhteyttä henkilöihin, jotka vaikuttavat mielenkiintoisille?

Olen aina vastannut kaikille asiallisesti takaisin, mutta arvaapa monta yhteydenottoa sain yli 30 vuotiaana akateemisena, ok näköisenä urheilullisena tyyppinä (kuvat profiilissa), joka osaa kirjoitta kivasti ja vaikuttaa muutenkin todennäköisesti edes jokseenkin järkevälle ja aidolle henkilölle? Määrällä on jotain yhteistä tuon 150:n kanssa, eli siis etenkin näistä tämän viimeisen numeron kanssa;). Kirjoitin henkilökohtaisen aloitusviestin noin viidelle henkilölle, lopputulos edelleen nolla.

Tiesin "toivottoman" tilanteen jo etukäteen ennenkin nettideittailua kokeilleena. Oletin kyllä saavanani edes yhden tai kaksi yhteydenottoa, mutta näin tällä kertaa. Arvaapa, jaksoinko noin muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen pitää profiilia enää esillä? Voihan sitä yrittää ja itsekin olisin voinut ottaa yhteyttä vaikka 50 henkilöön (tuskin olisin löytänyt näin montaa mielenkiintoista profiilia... se asia erikseen), mutta jos kiinnostus on tuota luokkaa, eipä sitten jaksa tai viitsi pahemmin yrittää.

Olen kirjoittanut elämäni aikana useita kymmeniä työpaikkahakemuksia ja näistä ehkä noin joka viidenteen paikkaan olen päässyt haastatteluihin ja pääosin kaikilta saanut vastauksen eli lopuilta sen ei kiitos viestin. Vastaavat lukemat nettideittailun puolella, useita kymmeniä aloitusviestejä (pidempiä, lyhyempiä... koskaan ei jotain Hei, mitä kuuluu? aloituksia siis) vuosien saatossa ja lopputuloksena 2 tai 3 epämääräistä muutaman rivin vastausta, joista ei yllätys yllätys tullut mitään - en päässyt edes haastatteluvaiheeseen ;).

Olisit siis ilahtunut 150:stä yhteydenotosta.... ja ottanut tämän jälkeen itse yhteyttä henkilöihin, joista mahdollisesti olisit saattanut olla kiinnostunut. Mutta edelleenkin, ymmärrän toki, että on turhauttavaa ja jopa "masentavaa" saada 150 kpl haista p viestejä - itse joudun tyytymään nollaan viestiin ja arvaapa, tuntuuko tämä yhtään sen paremmalle ;)

Todellako kuvittelet, että ne 150 kpl yhteydenottoja on edes etäisesti asiallisia yhteydenottoja?

Yli puolet on "saanko tulla paneen sua", osa on "oot hyvännäkönen pil*u", osa on "kelpaisko tällanen 15 vuotta nuorempi sänkyyn opetettavaksi". 

Ihan pieni murto-osa on fiksuja viestejä. Noin 10 kpl tuosta 150 kpl:stä on "moi, kiva profiili, mitä kuuluu".

En kuvitellut, että ne 150 kpl yhteydenottoja olivat edes etäisesti asiallisia. Edes tyhjää parempi, mutta ymmärrän toki harmituksesi. Mutta olisitko itse ilahtunut nollasta viestistä ;). Jos minulta kysytään, valitsisin ennemmin nuo 150 pääosin epämääräistä viestiä ja etenkin, jos edes pieni murto-osa oli fiksuja viestejä... ei se nolla kyllä hirveästi lämmitä mieltä sekään. Melkein ilahtunut, jos edes joku mies olisi lähettänyt minulle (siis miehenä) sen kullin kuvan ;). No vitsi vitsi...

Vierailija
284/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 vs. 0 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

150 vs. 0 kirjoitti:

En kuvitellut, että ne 150 kpl yhteydenottoja olivat edes etäisesti asiallisia. Edes tyhjää parempi, mutta ymmärrän toki harmituksesi. Mutta olisitko itse ilahtunut nollasta viestistä ;). Jos minulta kysytään, valitsisin ennemmin nuo 150 pääosin epämääräistä viestiä ja etenkin, jos edes pieni murto-osa oli fiksuja viestejä... ei se nolla kyllä hirveästi lämmitä mieltä sekään. Melkein ilahtunut, jos edes joku mies olisi lähettänyt minulle (siis miehenä) sen kullin kuvan ;). No vitsi vitsi...

Ymmärrän, että jos ei saa yhtään viestiä niin ketuttaa. Eikä ehkä osaa eläytyä siihen, että ne kullinkuvaviestit saattaa ketuttaa vielä enemmän. No, tunteehan sitä toisaalta olevansa elossa kun edes joku muistaa edes kullinkuvalla.

Täten ehdotankin kaikille nettideittinaisille, että aletaan mekin lähettämään miehille kullinkuvia. Netistä varmaan löytyy joku kuva jonka voi copypasteta. Saa miehet niitä viestejä sitten.

Tosin sinulle toivotan kyllä tsemppiä seuranhakuun ja toivon että saat kivoja viestejä. 

Vierailija
285/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150 vs. 0 kirjoitti:

Ap taas tässä. Ongelmani on se, etten löydä tuolta edes kahtakymmentä miesprofiilia, joille tekisi mieli kirjoittaa viestiä. Kahdelle olen tässä vaiheessa kirjoittanut itse aloitusviestin ja saanut vastauksia takaisin nolla. Näillä miehillä on ollut tuolla profiili nähtävästi vuosia >> ajattelen että jotain mätää lienee siinäkin.

Tosi iso osa miesten profiileista on lähes tyhjiä tai vähintään kuvattomia. Tälläisille en luonnollisesti viestittele kuin poikkeustapauksessa (fiksu profiiliteksti, yhteisiä harrastuksia/mielenkiinnon kohteita).

Myönnän, että miesten tilanne on tavallaan vieläkin huonompi. Aloitukseni tarkoitus oli sanoa että tällä hetkellä se parisensataa saatua viestiä ei lohduta. Taidan minäkin taas siirtyä Tinderiin; sitä kautta olen treffeilläkin käynyt ja kuva kertoo usein enemmän kuin pidempikin profiiliteksti.

No enpä kyllä itsekään löytäisi kahtaakymmentä mielenkiintoista naisprofiilia, joille tekisi mieli kirjoittaa, joten tunnen tunteen ;). Kirjoitin noin viidelle mielenkiintoiselle, mutta ei vastausta, joten tämä riitti kiitos. Pahoittelut kaikkien vastaamattomien puolesta, vaikken itse kuulu kyseiseen joukkoon.

Eipä varmastikaan lohduta se 150 tai parisen sataa viestiä, jos suurin osa pelkkää pskaa. Miesten tilanne on ei vieläkin huonompi vaan oikeastaan lähes luokkaa toivoton, mutta aina on pienen pieni toivo kuten lotossakin ;). No joo... ehkä vähän parempi todennäköisyys, mutta ei kummoinen ;). Ja etenkin, jos on varsin valikoiva naisten suhteen, joten mielenkiintoisia tai "itsensä näköisiä" profiileita ei montaa. Katson kuitenkin kuvaa, koulutusta, kirjoitusta (eli virheitä ;), sisältöä, yhteisiä mielenkiinnon kohteita jne jne olematta itsekään täydellinen ;). 

Vierailija
286/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pituusjuttu on kyllä ihan käsittämätön. En kerta kaikkiaan tajua naisia, jotka sillä tiedolla jotain tekevät.

n36

Minä 176 cm pitkänä naisena haluan tietää miehen pituuden. Mielelläni en ole yli 10 cm pidempi miestä. 

Vierailija
287/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150 vs. 0 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

150 vs. 0 kirjoitti:

Ymmärrän, että jos ei saa yhtään viestiä niin ketuttaa. Eikä ehkä osaa eläytyä siihen, että ne kullinkuvaviestit saattaa ketuttaa vielä enemmän. No, tunteehan sitä toisaalta olevansa elossa kun edes joku muistaa edes kullinkuvalla.

Täten ehdotankin kaikille nettideittinaisille, että aletaan mekin lähettämään miehille kullinkuvia. Netistä varmaan löytyy joku kuva jonka voi copypasteta. Saa miehet niitä viestejä sitten.

Tosin sinulle toivotan kyllä tsemppiä seuranhakuun ja toivon että saat kivoja viestejä. 

No kyllä vain. Arvaapa tunteeko olevansa elossa saadessaan sen nolla viestiä ;). Kokee olevansa hyvin haluttua tavaraa... hautaan tai kaatopaikalle ;).

Kiitokset tsemppitoivotuksista! Ja toivotaan, että moni mies ilahtuu niistä kullikuvista... ;)

Vierailija
288/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missimitat. No just.

Miten kehtaat valehdella noin häpeämättömästi.

En valehtele. Samasta syystä odotan jotakin "tasoa" myös mieheltä. Ei vararengasta, perse ja reidet kondiksessa.

Kaikilla ihmisillä ei ole syömishäiriötä (yli- tai alipaino).

Ap

1. Miksi laitoit ilmaispalveluun? Siellä saalistetaan, maksullisiin valikoituu vakavissaan pitkäaikaista kumppania etsivät.

2. Jos tuo ylläoleva teksti on osa hakutekstiäsi (tai ainakin henki tuollainen) ei kannata ihmetellä miksi tarjotaan seksiseuraa tai kiinnostuneiden miesten tekstit eivät ole kieliopiltaan kunnossa, ne "älyltään kunnossaolevat" hakevat usein älyllisesti samalla tasolla olevaa seuraa.

Vierailija
289/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin avata mieslukijoille omaa parisuhdehaku-logiikkaani. Koska selvästi täällä palstailee ainakin muutama mies, jotka ei ihan ole kärryillä miten nainen hakee seuraa. Tarkoitan siis aikuinen nainen, ei teinityttö. Olen 35-vuotias nainen, eronnut viisi vuotta sitten pitkästä avoliitosta, joka loppui koska mies petti. Olen koulutettu ja työssäkäyvä, ilmeisesti ihan ok näköinen.

Kiinnitän seuraaviin asioihin huomiota miesten nettiprofiileissa (eli ne on kriteerini):

-onko lastensaantitoive sama kuin minulla (haluaa vai ei halua lapsia)?

-onko ennestään lapsia (minulla ei ole, joten en halua että miehelläkään on)?

-harrastaako edes osittain samantapaisia asioita kuin minä? Haluan että voimme viettää kivaa vapaa-aikaa yhdessä, joten siksi kiinnostuksen kohteiden pitäisi olla osittain samoja. Minä haluan mökkeillä, matkustella, lasketella ja ulkoilla, vaeltaa. Näitä haluan harrastaa yhdessä, koska ne on niin isoja aikasyöppöjä minulla. Laskettelun sijaan on ok jos mies vain hiihtää, koska Lapin reissu yhdessä onnistuu kuitenkin. Jos mies ilmoittaa profiilissaan että on city-ihminen joka ei mökillä viihdy, hyppään seuraavaan profiiliin.

-vaikuttaako haluavan parisuhteelta ylipäätään samoja asioita kuin minä? Tätä pitää lukea joskus vähän rivien välistä, mutta kuitenkin.

-suhtautuuko jotenkin äärimielipitein uskontoon? Jos on kovin uskovainen, emme vain sovi yhteen.

-vaikuttaako siltä että mies etsii itselleen täydellistä naista tai jotain näyttelyesinettä? Jos kyllä, niin hyppään seuraavaan profiiliin, pintaliitoihmisistä en tykkää enkä niistä jotka ei ymmärrä että täydellistä ei ole.

Jos noiden kriteerien kohdalla natsaa, niin vastaan varmasti myös "moi mitä kuuluu" viestiin. Yleensä jopa laitan itse viestiä ensin. Joku koulutustaso on aika yhdentekevä kriteeri, samaten ulkonäkö. Tietysti ulkonäkö pitää olla sellainen, että pidän sitä miellyttävänä, mutta mielestäni ikäisistäni miehistä suomessa 80 % on riittävän miellyttävän näköisiä. 

Jos nuo kriteerit miehen profiilissa ei täyty, niin en vastaa lyhyeen viestiin  mitään. Pitkään persoonalliseenkaan viestiin vastaan että "kiitos, mutta ei kiitos".

Vierailija
290/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missimitat. No just.

Miten kehtaat valehdella noin häpeämättömästi.

En valehtele. Samasta syystä odotan jotakin "tasoa" myös mieheltä. Ei vararengasta, perse ja reidet kondiksessa.

Kaikilla ihmisillä ei ole syömishäiriötä (yli- tai alipaino).

Ap

1. Miksi laitoit ilmaispalveluun? Siellä saalistetaan, maksullisiin valikoituu vakavissaan pitkäaikaista kumppania etsivät.

2. Jos tuo ylläoleva teksti on osa hakutekstiäsi (tai ainakin henki tuollainen) ei kannata ihmetellä miksi tarjotaan seksiseuraa tai kiinnostuneiden miesten tekstit eivät ole kieliopiltaan kunnossa, ne "älyltään kunnossaolevat" hakevat usein älyllisesti samalla tasolla olevaa seuraa.

En ole ap mutta miksei saisi hakea normaalipainoista ihmistä? Ei aloittaja tainnut mitään sali-ihmettä hakea mutta minusta aika kohtuullista olettaa että kumppani huolehtii itsestään.

Itse etsin kumppania, joka vielä eläkkeelläkin jaksaisi harrastaa ja josta tänä päivänä saisin seuraa esimerkiksi laskettelureissuille tai miksei vaikka juoksulenkille seuraksi. Sohvaperunalle varmaan toinen sohvaperuna on hyvä vaihtoehto mutta aika tylyä tylyttää ihmistä siksi, että tämä etsii terveellistä elämää viettävää kumppania.

Vierailija
291/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä naisena ajatellut, että mies pitäisi hyvänä että teen aloitteen. Alussa kun olin ihan tuore, laitoin monellekin miehelle viestiä, eikä kukaan vastannut mitään. Arvelin, että olivat varmaan niin kiireisiä ja haluttuja, etteivät ehtineet. Ajattelin myös, että minulla ei ole käsitystä minkä tasoinen olen, joten olen varmaan laittanut viestiä oman tasoni yli ja jäänyt siksi huomiotta. Ajattelin sitten, että netissä on varmaan sama kuin irl ja miehet haluavat tehdä aloitteen. Irl olen kokenut sen kantapään kautta. Olin jo valmis että en enää itse lähesty, vaan annan heidän valita ovatko minusta kiinnostuneita. Mietin, että jos tuoreen käsittelemättömän kuvan perusteella ottaa yhteyttä, niin ei ainakaan kaadu siihen että pettyy kun näkee minut luonnossa.

Onneksi vielä kerran lankesin lähettämään viestin komealle miehelle, joka oli käynyt profiilissani, vaikka ajattelin että hän nyt ainakin on paljon tasokkaampi kuin minä. Onnekseni olemme olleet yhdessä jo monta vuotta.

Tämä kommentti vain siksi että edelleenkään ei ole oikein sosiaalisesti hyväksyttyä että nainen on aktiivinen ja aloitteellinen.

Vierailija
292/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu juttu että jos sanoo ulkonäön merkitsevän, heti leimataan pinnalliseksi. Minusta ulkonäkö liittyy enemmän käsitykseen siitä, mikä on tyylikästä. Tyylejä on hurjasti eriaisia ja omaan makuuni "kirppislook" ei tipu. Joku toinen saattaa erityisesti viehättyä villasukista, käytetyn näköisistä vaatteista yms.

Minulle ulkonäkö ei ole sivuseikka. Teen itse työtä luovalla alalla ja asiakkaamme ovat isoja, usein kansinvälisiäkin yrityksiä. Työni on jatkuvaa visuaalisten viestien lukemista ja yksinkertaisesti kiinnitän ihmisten pukeutumiseen huomiota. Jos tämä on pinnallista, sitten on. En kuitenkaan ole pinnallinen ihminen. Toivon ainoastaan kumppanilta samanhenkisyyttä. Sitä, että voin aidosti pitää miestä viehättävänä. Muussa tapauksessa esimerkiksi seksistä ei tule mitään.

Harvalle miehellekään naisen ulkonkö on sivuseikka. Miehet täälläkin hokevat haluavansa usein "ei-lihavan, hoikan naisen". Miten se eroaa siitä, että itse etsin miestä, joka käy säännöllisesti parturissa? Kaikkea saa hakea. Miehille tuntuu olevan tosi tiukka paikka myöntää itselleen se, että nykypäivänä nainen ei tarvitse miestä elättäjäksi ja siksi pelkästään "siisti, puhtaat kalsarit päivittäin vaihtava mies" ei millään tavalla erotu joukosta ilman muita hyviä ominaisuuksia.

Vierailija
293/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän kokemukseni perusteella todennäköisenä että 150 viestistä tuossa ajassa on suoria tarjouksia seksiin, tai "moi" viestejä, johon vastaamalla saa suoran tarjouksen seksiin. Valitettavasti. Mutta kun siihen tottuu ja vähän parkkiintuu, voi alkaa perata sieltä niitä muutamaa varteenotettavaa. Voi olla että koko palvelussa ei vaan sillä hetkellä ole sinulle sopivaa tyyppiä, ja joudut odottamaan pari kuukautta että joku hyvä avaa uuden profiilin.

Vierailija
294/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö vaikuttaa siihen, kokeeko toisen puoleensavetävänä. Aina on ollut selvää, että eri naisilla on erilainen miesmaku, yhden "komea" on toisen "kolho", yhden "hoikka" on toisen "liian laiha", yhdelle " ihanan roteva" on toiselle " tukeva". Vain nainen itse tietää mikä sytyttää, siksi: se kuva.

Minä olen jollekulle "ylipainoinen", oman miehen sanoin "naisellisen kurvikas" . onneksi meitä on moneksi.

Vierailija
295/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena täältä teidän väittelyn sivusta. Ihmisellä (naisella tässä tapauksessa) on rajallinen määrä aikaa ja energiaa treffeihin. Sanotaan vaikka viidet treffit viikossa onnistuu max. Jos saa lukuisia yhteydenottoja (20 kpl), joista osa on moi mitä kuuluu -tasoisia (10 kpl)  ja osa on ajatuksella kirjoitettuja pohdiskeluja (10 kpl), niin ei liene vaikea arvata kummasta joukosta ne 5 treffikumppania valitaan.

Ajatellaan, että mies käyttää 15 minuuttia yksilöllisen viestin kirjoittamiseen sadalle naiselle, joista kaksi vastaa. Näistä kummallekin viestitellään kahden tehokkaan tunnin ajan, ja toinen suostuu näkemään kahvikupposen äärellä. => Tuo yksi kahvilaistunto on maksanut miehelle 29h tuntia tehokasta työaikaa.

Ajatellaan, että mies käyttää 15 minuuuttia hyvän yleisviestin kirjoittamiseen, jonka hän sitten lähettää sadalle naiselle. Jokaiselle naiselle viestin lähettämiseen käytetty aika on 1 minuutti. Sadasta naisesta kaksi vastaa. Näistä kummallekin viestitellään kahden tehokkaan tunnin ajan, ja toinen suostuu näkemään kahvikupposen äärellä. => Tuo yksi kahvilaistunto on maksanut miehelle 6,5 tuntia tehokasta työaikaa.

Ei liene vaikea arvata, kumpi strategia miehen kannattaa valita.

Millä perusteella oletat, että yleisviestiin tulee yhtä paljon laadukkaita vastauksia kuin yksilöllisiin viesteihin (ei varmasti pidä paikkaansa)?

Minä käyttäisin seuraavaa mallia:

Käytetään ensin 15 min. seulontaan, jossa valitaan 7 kiinnostavinta naista. Siis oikeasti kiinnostavia, joiden kanssa uskot sinulla olevan paljon yhteistä. Sitten käytetään 15 min. jokaisen profiilia lukien ja yksilöllistä viestiä laatien. Näistä 2 vastaa ja 1 lähtee kahville sen parin tunnin viestittelyn jälkeen. Aikaa meni 6 tuntia. Mitä parempi tuuri käy sen suhteen, kuinka hyvin yhteensopivia naisia kulloinkin löydät, sitä todennäköisemmin saat vastauksia useammalta kuin kahdelta naiselta. Jos vaikkapa 4 vastaa ja 2 lähtee kahville, sinulla on mennyt 5 tuntia per kahvitteluhetki. Mitä pidempään jatkat tätä, sitä parempia viestejä opit kirjoittamaan ja samalla naisten profiilien lukutaitosi kehittyy, joten sinulla on mahdollisuus päästä vielä parempaankin hyötysuhteeseen tällä mallilla. Spämmäämällä et kehity kuin hyväksi spämmääjäksi.

Jos tuo malli on mielestäsi aivan liian idealistinen (miehillähän on yleensä tuo harhaluulo, että määrä olisi jotenkin laatua parempi juttu lähtökohtaisesti), voit valita myös yhdistelmämallin, esim.:

Laatuviestit 3 naiselle + spämmiä 100 naiselle. Tähän menee aikaa kolmisen tuntia + juttelut (vs. pelkkä spämmi sadalle naiselle pari tuntia + juttelu). Tälläkin tavalla tuloksen pitäisi olla paljon parempi kuin pelkkää spämmiä lähettämällä.

Itse olen saanut kerran niin hyvän aloitusviestin, että aloin jutella miehelle vaikka olin palstalla vasta selaamassa (olin päättänyt että en juttele tai tapaa vielä ketään) ja vaikka hän oli lisäksi monenkin kriteerin osalta ihan muuta kuin mitä kuvittelin mieheltä haluavani. Koska en ollut tosissani liikkeellä, oma profiilitekstini oli ylimalkainen ja lyhyt sutaisu eikä minulla ollut ollenkaan kuvia. Tämä mies oli silti kaivanut tekstin pohjalta esiin hämmästyttävän tarkkanäköisiä käsityksiä persoonallisuudestani ja laatinut tuon käsityksen pohjalta aloitusviestinsä. Se sisälsi kolme virkettä ja muistan sen vieläkin sanasta sanaan ulkoa, vaikka tapauksesta on jo vuosi aikaa. Viesti kosketti todella syvältä ja sen vaikutus oli kuin minua olisi lyöty nuijalla päähän! :D Hyvällä tavalla. :) Tuon miehen kannatti todellakin käyttää siihen viestiin se aika, mikä siihen nyt ikinä menikään, koska mikään määrä yleisviestien lähettelyä kaikille mahdollisille naisille ei olisi tehnyt sellaista vaikutusta heistä yhteenkään.

Juuri näin. Ne miehet, ketkä ymmärtävät tämän viestin sisällön, saavat juuri sellaisen naisen kenet haluavat. Noista moiviesteistä tulee vain sellainen olo, että miehelle on ihan yksi lysti olisinko se minä vai joku muu kenet mies saa. Kunhan on pillu ja on nainen, eikä tarvis olla yksin.

Vierailija
296/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin järkevässä ikähaarukassa (18v - kaksi vuotta itseäni vanhemmat) olevat naiset Tampereelta Suomi24:stä. Löytyi kaksi, joille olisi mahdollisesti voinut kirjoittaa. Ei tuon takia viitsinyt alkaa profiilia luomaan. Toinen noista naisista löytyi muuten Tinderistäkin. En muista tuliko match, mutta ainakaan en kirjoittanut hänelle.

Sanoisin, että Tinderiä käyttää lähes jokainen sinkku, joten en näe kovin paljon hyötyä muissa deittisovelluksissa. Toisaalta kaikki keinothan kannattaisi yleensä ottaa käyttöön, mutta tuskin jaksaisin käydä tuota katsomassa, kun Tinderissäkin on tarpeeksi hommaa. 

Vierailija
297/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa täytyy olla jotain pahasti vialla, kun profiili on kokonaan täytetty, tekstiäkin on aika pitkästi ja muutama kuvakin. Yksikään nainen ei ole laittanut ekaa viestiä ja yksi on vastannut lyhyesti laittamaani viestiin ja katosi sen jälkeen.

M31

Vierailija
298/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa täytyy olla jotain pahasti vialla, kun profiili on kokonaan täytetty, tekstiäkin on aika pitkästi ja muutama kuvakin. Yksikään nainen ei ole laittanut ekaa viestiä ja yksi on vastannut lyhyesti laittamaani viestiin ja katosi sen jälkeen.

M31

Joko sinulla on huono kuva, et ole riittävän komea nettideittailuun (ei tarkoita, että et olisi livenä riittävän komea) tai sinun profiilistasi jää jotenkin epämiellyttävä vaikutelma.

En ole varsinaisesti nettideittailua koskaan tehnyt, mutta minulla on ollu Tinder-profiili muutaman kuukauden. Ensin tuli huonosti matcheja. Minulla oli ainoastaan kaksi kasvokuvaa, koska en tiennyt miten otan muuten kuvia. Toisessa kuvista näytin jopa hieman vihaiselta ja toinen oli liian läheltä. Kokeilin erilaisia tekstejä ja sain vähän paremmin matcheja sitä vaihtamalla. Sitten otin uuden kuvan, joka hieman tummensi piirteitäni ja laitoin sen ykköskuvaksi. Otin myös peilin kautta kuvan, jossa näkyy myös kroppaani. Kolmanneksi kuvaksi luonnollisessa valossa otettu hymykuva, jotka kroppakuvan kanssa antavat realistisen kuvan hiusteni ja ihoni väristä. Matcheja alkoi tulemaan jo tiuhempaan tahtiin. Oletin syynä olevan tuo hieman yliedustava ensimmäinen kuva, joka kiinnittää naisten huomion. Lopuksi vaihdoin vielä tekstiksi pidemmän ja enemmän persoonaani kuvailevan tekstin, joka nosti matchien tasoa.

Huomasin, että omasta mielestä pienetkin jutut voivat tehdä aika merkittävän eron siihen kuinka naiset kiinnostuvat profiilista. Eli jos ei yhteydenottoja tule, niin kannattaa jatkuvasti viilailla ja katsoa josko jotain kautta lähtisi onnistumaan. 

Vierailija
299/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kaikille, mutta ymmärrän naisia jotka eivät vastaa. Vaikka vastaisi ystävällisesti ei kiitos, moni mies suuttuu, haukkuu nirsoksi ja pinnalliseksi jnejne. Ei se kivalta tunnu.

Vierailija
300/356 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole tinderissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi